XXL Nutrition

16 jaar, vrouw, Wilt beginnen met trainen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dutchstef

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 dec 2010
Berichten
57
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
65kg
Vetpercentage
8%
Dit topic is gepost door dutchstef, maar is niet voor mij persoonlijk. Ik help een vriendin hiermee.


Hey!

Een vriendin van mij (Aimy) Wilt gaan beginnen met trainen.
Ze neemt het heel serieus en wilt ook op haar voeding gaan letten.
Elke week kan ze maximaal 3x trainen, als ze traint kan ze maximaal 2 uur.
Ze weegt 50kg en ze is vrij tenger.

Haar doelen:

-Conditie opbouwen
-kracht opbouwen ( ze werkt in de horeca, maar kan genees een krat bananen optillen )
-Licht gespierd opgebouwd zijn als het er maar vrouwelijk uit blijft zien.
-Op voeding letten ( Ze eet alleen maar troep, Chips, cake, snoep, drop, chocolade.)



Wat is jou tip of advies voor haar ?

Greetings,
dutchstef
 
Ze geeft eigenlijk zelf het antwoord al:
- voeding
- KT
- cardio
 
laat haar zelf een topic aanmaken in de vrouwen sectie... wij eten nieuwkomers niet op ;)

in principe is het voor een vrouw niet anders dan voor een man. Het enige verschil is dat wij minder testosteron aanmaken en dus nog minder makkelijk spieren aanzetten. We mogen dus hard/ veel en zo zwaar mogelijk trainen en hoeven niet bang te zijn er uit te gaan zien als de Hulk. ;)

laat haar ook de stickies voor vrouwen lezen...
waarom-krachttraining-voor-vrouwen-belangrijk-is

en natuurlijk zijn er ook een aantal heel leuke logjes van vrouwen, waar je kan zien hoe anderen begonnen zijn ;)
Succes
 
laat haar zelf een topic aanmaken in de vrouwen sectie... wij eten nieuwkomers niet op ;)

in principe is het voor een vrouw niet anders dan voor een man. Het enige verschil is dat wij minder testosteron aanmaken en dus nog minder makkelijk spieren aanzetten. We mogen dus hard/ veel en zo zwaar mogelijk trainen en hoeven niet bang te zijn er uit te gaan zien als de Hulk. ;)

laat haar ook de stickies voor vrouwen lezen...
waarom-krachttraining-voor-vrouwen-belangrijk-is

en natuurlijk zijn er ook een aantal heel leuke logjes van vrouwen, waar je kan zien hoe anderen begonnen zijn ;)
Succes


Ik laat haar even lekker die stickys lezen! haha
 
Back
Naar boven