MuscleMeat

16-jarige jongste psycholoog ter wereld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JackRipper

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2009
Berichten
3.673
Waardering
195
Lengte
1m75
Massa
82kg
16-jarige jongste psycholoog ter wereld

Andrew Almazan Anaya uit Mexico is pas 16 jaar, maar mag zich deze maand psycholoog noemen. Hij wordt daarmee de jongste psycholoog ter wereld. Binnen twee jaar studeert hij ook af als arts.
De ouders van de jongen (foto) hebben een school voor hoogbegaafde kinderen opgericht. Ze deden dat toen ze merkten dat hun zoon duizelingwekkend snel kon leren. Op zijn zesde had hij al een aantal werken van Shakespeare gelezen en kende hij alle planeten en alle botten van het menselijk skelet uit zijn hoofd.
Onderzoek doen

Zijn interesse ging al snel uit naar de geneeskunde en psychologie. Op zijn twaalfde ging hij al naar de universiteit om die vakken te studeren. Hij wil in de toekomst graag onderzoek doen naar hoogbegaafde kinderen en diabetes.

Verbluffend hoor, wou dat ik hem was.
 
99% dat het een skinny fat is
 
nouuu

vrouw van bill gates is nou ook niet echt lekker brah

a joh als hij wilt koopt hij er zo een paar, voordeel als je veel geld hebt maar contact gestoord bent :p
 
die bishes trouwen met hem en dumpen hem dan jwz
 
die bishes trouwen met hem en dumpen hem dan jwz

Blijkt aan je IQ in de zinnen die je uitspuwt op je keyboard.

Dat je nog veel moet leren, of gewoon nog helemaal niets hebt mee gemaakt in het leven, dus mijn advies aan jou?
Beter gewoon gaan trainen, en wat minder keyboard woordjes gebruiken.
Want je klinkt als een analfabeet met chimpansee humor...
 
die jongen heeft nog helemaal geen levenservaring
 
die jongen heeft nog helemaal geen levenservaring

Zou je denken, al die schietpartijen en drugsoorlogen zorgen wel voor de nodige bagage :p
 
Hoeven ze in Mexico geen vaardigheden toets te doen? Het bestaat gewoon niet dat je op je 16e alles kan wat een psycholoog behoort te kunnen. Dat is op je 25 ste al moeilijk als het over bijvoorbeeld psychogeriatrie gaat of neem de hele berg seksueelgerelateerde psychologische problemen. Daar heb je op je 16e niet genoeg levenservaring in. Zelf al ben je opgegroeid in een land met drugoorlogen. Vraag me sowieso af wat iemand die op zijn 12 op de Universiteit zit als hoogbegaafde van drugs en bendes meekrijgt.
 
Haha kijk de hatertjes is haten dan hier :roflol:
 
Ik hoop voor hem dat hij ook social skills heeft, anders mag hij het bijhouden.
 
Ik hoop voor hem dat hij ook social skills heeft, anders mag hij het bijhouden.

Als psycholoog zal je toch wel wat sociale vaardigheden in je broekzak hebben?
 
99% dat het een skinny fat is

Google is your friend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beenpics en stats kon ik niet vinden :(



Op je 16e afgestudeerd en werken als psycholoog. Zijn vader kan misschien naar het gerecht stappen en de werkgever van zijn zoon aanklagen voor kinderarbeid. :D
Gaat hij misschien nog een schone schadevergoeding aan overhouden :D
 
Hoeven ze in Mexico geen vaardigheden toets te doen? Het bestaat gewoon niet dat je op je 16e alles kan wat een psycholoog behoort te kunnen. Dat is op je 25 ste al moeilijk als het over bijvoorbeeld psychogeriatrie gaat of neem de hele berg seksueelgerelateerde psychologische problemen. Daar heb je op je 16e niet genoeg levenservaring in. Zelf al ben je opgegroeid in een land met drugoorlogen. Vraag me sowieso af wat iemand die op zijn 12 op de Universiteit zit als hoogbegaafde van drugs en bendes meekrijgt.



levenservaring is natuurlijk geen vereiste om psycholoog te zijn/worden. Het zal juist in veel gevallen eerder je objectieve klinische blik beïnvloeden.
 
Hij gaat later veel geld maken, is goed voor zijn ontwikkeling dit.

haters gonna hate
 
zijn IQ dwarft 100% van DBB just saying
 
Back
Naar boven