MuscleMeat

16 weken kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dan ben je geen hardgainer in mijn ogen.. :o

dus ga eens even je voeding bijhouden... en daarbij goed trainen.
Zal je meer opleveren waarschijnlijk dan een kuur... en het zal ook een stuk gezonder zijn.

Het is goed bedoeld maar je kan er zonder kuur veel meer uithalen dan je denkt.

Ja, en ga eens voelen wat goede voeding doet. Hardgainers zijn vaak slechte eters. Ik bedoel dan weinig qua hoeveelheden.
Daarom des te belangrijker dat je voeding goed moet zijn. En niet te veel en vaak hetzelfde, variëren.
 
Ja, en ga eens voelen wat goede voeding doet. Hardgainers zijn vaak slechte eters. Ik bedoel dan weinig qua hoeveelheden.
Daarom des te belangrijker dat je voeding goed moet zijn. En niet te veel en vaak hetzelfde, variëren.
Variëren in de zin van genoeg groente/fruit voor en van alles wat, ben ik zeker mee eens.
Maar je kan best maanden aan een stuk hetzelfde voedingsschema aanhouden hoor, mits aanpassing van hoeveelheden natuurlijk.
 
Waarom wil je trouwens 6 weken op 50 mg Dbol gaan zitten?
Probeer je leverpaté te maken?

Ik zou trouwens de Sust vervangen door gewoon volledig Test E over de hele kuur.
 
Waarom wil je trouwens 6 weken op 50 mg Dbol gaan zitten?
Probeer je leverpaté te maken?

Ik zou trouwens de Sust vervangen door gewoon volledig Test E over de hele kuur.
:roflol:
 
Ik zou in deze situatie ook test enantaat nemen in plaats van sust. Op het moment dat je overgaat op korte esters blijft de lange ester van de sust nog weken lang hangen (sowieso nog wel tot week 12/13). Sustanon heeft z'n plek, maar niet in deze kuur imo.
 
Ik zou in deze situatie ook test enantaat nemen in plaats van sust. Op het moment dat je overgaat op korte esters blijft de lange ester van de sust nog weken lang hangen (sowieso nog wel tot week 12/13). Sustanon heeft z'n plek, maar niet in deze kuur imo.

Weet niet? Hij zet met de korte ester toch 3x per week. Dan kan Sus toch nog zo goed? Test is test uiteindelijk. En de lengte van de kuur laat Sus best wel toe.
Dat de Sus dan even blijft doorwerken lijkt mij net een voordeel.
 
Weet niet? Hij zet met de korte ester toch 3x per week. Dan kan Sus toch nog zo goed? Test is test uiteindelijk. En de lengte van de kuur laat Sus best wel toe.
Dat de Sus dan even blijft doorwerken lijkt mij net een voordeel.
Hij zette z'n dosissen er niet bij maar per 1ml sustanon zit er maar 30mg korte ester in. Dat is nou niet echt bepaald noemenswaardig.

De lengte van z'n kuur laat het wel toe in termen van aantal weken, maar het slaat nergens op om over te stappen op korte esters terwijl de lange ester van de sust nog zo lang door blijft werken. Weken misschien wel maanden.

Als hij de sustanon gewoon door blijft trekken maar hij vervangt de npp na X aantal weken door tren a dan maakt het al een stuk meer sense.
 
Waarom wil je trouwens 6 weken op 50 mg Dbol gaan zitten?
Probeer je leverpaté te maken?

beetje overdreven

er zijn er genoeg die grammen rammen maar owee als er een oral gepakt wordt.
 
beetje overdreven

er zijn er genoeg die grammen rammen maar owee als er een oral gepakt wordt.
Eens, als je een jaar lang ieder weekend flink alcohol zuipt denk ik dat je meer schade over houdt dan een 6 weken 50mg dianabol. Maar hé, we willen elkaar gezond houden en er zijn gezondere opties dan de orals als toevoeging natuurlijk. Voor beide valt wat te zeggen, misschien wordt het overdreven afgeraden, anderzijds is en blijft het beste advies qua gezondheid uiteraard om een andere keuze te maken. Ieder voor zich qua keuze denk ik zo, persoonlijk heb ik ook een 3 weken kickstart op orals in mijn schema.
 
beetje overdreven

er zijn er genoeg die grammen rammen maar owee als er een oral gepakt wordt.
Helaas zelf slechte ervaring gehad na bijna 5 weken dbol.
Mijn schijt werd bijna geel. Oogwit werd geel en bloedonderzoek liet echt zien dat de leverfunctie verrot was.
Voor mij dus gewoon niet l;langer dan 3 weken orals en dan alleen als pre-workout.......
En nee ik drink sporadisch alcohol over het jaar genomen..
 
Helaas zelf slechte ervaring gehad na bijna 5 weken dbol.
Mijn schijt werd bijna geel. Oogwit werd geel en bloedonderzoek liet echt zien dat de leverfunctie verrot was.
Voor mij dus gewoon niet l;langer dan 3 weken orals en dan alleen als pre-workout.......
En nee ik drink sporadisch alcohol over het jaar genomen..

op hoeveel mg zat je en wat gebruikte je nog meer?
 
16 weken korte esthers omdat je op deze manier snel van npp (snelle deca) over kan stappen naar tren ace en dus eerst de bulk in kan om vervolgens te lean gainen
Lean bulken doen je vanaf de start. Die paar weken gaan echt niet veel uithalen.

Focus gewoon eerst op lbm. Als je abs niet meer kunt zien dan ga je weer cutten.


Helaas zelf slechte ervaring gehad na bijna 5 weken dbol.
Mijn schijt werd bijna geel. Oogwit werd geel en bloedonderzoek liet echt zien dat de leverfunctie verrot was.
Voor mij dus gewoon niet l;langer dan 3 weken orals en dan alleen als pre-workout.......
En nee ik drink sporadisch alcohol over het jaar genomen..
NAC/TUDCA
 
Back
Naar boven