XXL Nutrition

?? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
Wat moet hier gaan komen??
 
online shop

Het is de bedoeling dat sponsors hier producten voorstellen met daarbij hun prijs. Om de levering te bespreken, de prijs, betaling,etc.
We hebben al enkele kandidaten hiervoor.
Dus samengevat: members zullen hier topmerken vinden die een stuk goedkoper zijn dan wanneer je ze elders koopt.
 
Hier komen tegen geen spullen die bv rechtstreeks van importeurs afkomen ofzo ?
 
Enkele kandidaten? Wie nog meer dan?
 
Wij hebben ook wel intresse.Als ik het goed heb mag je dan hier totale prijslijsten posten.En berichten met aanbieding ofzo plaatsen.
 
Wie bied meer hehe...
Robin vraagt er al lang naar, als hij deze maand nog beslist dan is de sectie voor hem, anders is ze terug beschikbaar voor andere verdelers.

Dit is ook mogelijk bij andere forums zoals training en dieet en voeding...
bv. fitness apparatuur, etc
 
Zeg ook een beetje duidelijk of het voor Nederland en/of Belgïe is, en de portkosten erbij. Lijkt me handig voor onze belgische vrienden... ;-)
 
Ja, dat komt uiteraard voor elkaar... Ook mensen in belgie kunnen bestellen. Hoewel ik even moet kijken hoe dat het snelst kan gebeuren... Maar komt goed...
 
Je gaat het druk krijgen met die scherpe prijzen van je. ;)
 
Wanneer komen hier de prijzen cq aanbiedingen, ik moet binnenkort weer gaan bestellen en ben dus erg benieuwd.

ps Zwier waarom zitten jullie niet op internet of kan ik jullie gewoon niet vinden (het Http adres in de adv. doet niet veel).
 
Originally posted by Nofinger
Wanneer komen hier de prijzen cq aanbiedingen, ik moet binnenkort weer gaan bestellen en ben dus erg benieuwd.

ps Zwier waarom zitten jullie niet op internet of kan ik jullie gewoon niet vinden (het Http adres in de adv. doet niet veel).

Ik ga vandaag aan de prijzen beginnen voor het board. (heb ze nog niet digi). Als je erg omhoog zit kan je me vast mailen als je wilt op robin @dutchbodybuilding.com
 
Zo erg is het nou ook weer niet hoor, kan nog wel even vooruit :)
maar was gewoon benieuwd en ongeduldig ;)
 
Originally posted by Robin


Ik ga vandaag aan de prijzen beginnen voor het board. (heb ze nog niet digi). Als je erg omhoog zit kan je me vast mailen als je wilt op robin@dutchbodybuilding.com

He Robin,

Ik hoop niet dat deze actie ten koste gaat van de prijzen die je nu vraagt dat zou ik erg jammer vinden.
Eigenlijk hoop dat je prijzen nu nog scherper worden. :D

Ben trouwens erg tevreden tot nu toe (gelijk een beetje reclame :p )
 
Nee hoor Ronbo. Dat waren ook al prijzen voor het board. Maar aangezien ons gamma veel groter is zal ik nu eerst alle prijzen moeten maken voor ik het kan posten... De prijzen die jij tot nu toe kent zullen in ieder geval gelijk blijven...
 
Originally posted by Robin
Nee hoor Ronbo. Dat waren ook al prijzen voor het board. Maar aangezien ons gamma veel groter is zal ik nu eerst alle prijzen moeten maken voor ik het kan posten... De prijzen die jij tot nu toe kent zullen in ieder geval gelijk blijven...

Die melding over 150 threats/replies geld dat ook voor je 'oude' klanten.
Hier bedoel ik mee mensen die al eerder iets bij jou besteld hebben. :(
 
Uiteraard niet. We moeten er ook rekening mee houden dat het board opnieuw is gaan tellen bij de meeste (aantal posts). Verder kan een mod of admin ook nog kijken of iemand in aanmerking komt om onder die 150 posts toch te bestellen...
 
Had jij trouwens niet meer posts op het oude board Ronbo? Dat kan ik nl.overzetten...
 
Ik denk niet dat het een goed idee is om de leden die meer dan 150 posts hebben in aanmerking te laten komen. Dan gaat iedereen zoveel mogelijk posten en krijg je allemaal van die onzin verhalen.

(zoiets als mijn post ;) )

Maar dit is natuurlijk maar mijn mening...
 
Het gaat erom dat niet iedereen die binnenkomt hier zomaar direct dezelfde aanbieding krijgt als vaste members, iemand die 150 posts maakt is niet van plan snel terug weg te gaan snapje?
 
Het is inderdaad een mooie service zo als enkel de vaste bezoekers hier gebruik van kunnen maken.

Ik ben blij dat ik niet op 0 hoefde te beginnen.
 
Back
Naar boven