Fitness Seller

NSFW! Tren & Jerry’s

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gisteren nog even op +-70% wat singles gedaan,
Squats 90x5x1
Bench 52,5x5x1
Deadlift 105x5x1

Puur om nog even de puntjes op de i te zetten wat betreft form.

Zondag de wedstrijd, benieuwd wat we neer kunnen gaan zetten....
 
Wedstrijd? Waar dat?! :)
 
Wedstrijd? Waar dat?! :)

'amateurwedstrijdje' bij Pure Power Gym. Gewoon voor de leuk, doen volgens mij ook maar +-10 mensen mee oid. Winnaar bepaald op wilks punten.
 
Resultaat viel flink tegen

Begon prima op Squat 112,5/122,5/130 PR
Bench rampzalig 67,5/75Faal/75Faal
Deadlift 140/150/3e poging durfde ik niet aan, achterkant van m'n heup/rug/idk trok flink bij die 150, was bang dat ik iets ging scheuren
@BW 86,3

Jammer maar helaas, volgende keer beter. Nu weten we waar we aan moeten werken.
 
Veel te grote stap op de bench man :P

Wat ga je nu precies veranderen aan je training trouwens?
 
Veel te grote stap op de bench man :P

Wat ga je nu precies veranderen aan je training trouwens?

67,5 was erg easy en heb recent 75kg gedrukt, leek me wel een prima stap dan, maargoed, bleek dus niet zo te zijn.

Ik ben pas 4ish? weken bezig met dit schema, denk dat ik het zo aan blijf houden, of niet, eerlijk gezegd, geen idee hoe ik het aan moet gaan pakken.
 
OK training gehad, vrij rustig aan gedaan

Squat belted topset van 90x10
Bench topset van 55x10
Conv. Deadlift Belted 120x3 en 100x7
Push Press top single van 60kg, PR!
+wat schouder mobility & pulls

Had wat 8-10RM's nodig voor het schema van PTW, vandaar deze training, en om nog even rustig te herstellen van zondag.

Komende dagen nog even schema van PTW doornemen, en even kijken hoe de progressie precies in elkaar zit, waar te beginnen, etc.
 
Hoe werkte dat wedstrijdje precies? ben ik niet echt bekend mee hehe
 
Hoe werkte dat wedstrijdje precies? ben ik niet echt bekend mee hehe

Kort samengevat;
Wegen
Gewicht doorgeven voor eerste poging Squat
Eerste, 2e, 3e poging Squat

Rust

Gewicht doorgeven bench
1e, 2e, 3e poging bench

Rust

Gewicht doorgeven deadlift
1e, 2e, 3e poging deadlift

Gewichten gaan van laag naar hoog, dus de zwakkere lifters, ik!, beginnen, dan omhoog.
Daarna voor de 2e en 3e lift hetzelfde. Faal je een gewicht dan mag je niet lichter de volgende poging, faal je op 1 oefening alle 3 de pogingen dan ist over voor je.

In de rust is het opwarmen, beetje strekken, mobiliteit etc etc.

Ze hadden nu een of andere CrossFit wedstrijd gepland in de rust tussen de oefeningen door, waardoor de rust wel 30 minuten/ 3 kwartier duurde, ipv 20 minuten zoals de vorige keer.
 
Voeding gaat steeds 'makkelijker' merk dat ik langzaam meer eetlust ontwikkel en bijvoorbeeld makkelijk 4 broodjes op kan, tegenover een paar maanden terug waarna ik na 1/2 wel goed vol zat. Zul je zien dat we tegen de tijd ik aan een cut toe ben ik de hele dag honger heb...
 
Dat zit er dik in ja :D
 
Voeding gaat steeds 'makkelijker' merk dat ik langzaam meer eetlust ontwikkel en bijvoorbeeld makkelijk 4 broodjes op kan, tegenover een paar maanden terug waarna ik na 1/2 wel goed vol zat. Zul je zien dat we tegen de tijd ik aan een cut toe ben ik de hele dag honger heb...
Maar das toch niets... :o
Ik vind het echt knap dat je na 1/2 broodjes al vol zat toen... :D Maar dat zal vast gewenning zijn.
 
Maar das toch niets... :o
Ik vind het echt knap dat je na 1/2 broodjes al vol zat toen... :D Maar dat zal vast gewenning zijn.

Na jaren op 1000ish calorieën per dag leven vraagt je lichaam niet meer echt naar veel voedsel :o
 
Voeding gaat steeds 'makkelijker' merk dat ik langzaam meer eetlust ontwikkel en bijvoorbeeld makkelijk 4 broodjes op kan, tegenover een paar maanden terug waarna ik na 1/2 wel goed vol zat. Zul je zien dat we tegen de tijd ik aan een cut toe ben ik de hele dag honger heb...

Zo herkenbaar! Nu ik aan het bulken ben merk ik ook dat ik vaker honger heb en grotere porties weg kan douwen.......hopelijk is de overgang straks naar een cut niet al te moeilijk......
 
Geef nou maar gewoon toe dat jij nooit meer gaat cutten. :)
 
Training gehad;

Squat 90x2x6 > +5kg voor de volgende training
Bench 55x3x6 > was touch & go maar moest achteraf toch paused doen, volgende x weer 55 dan maar
Deadlift 110x1x6 > conventional heeft wat extra aandacht nodig merk ik zo

Voor de 'fun' nog wat push presses gedaan, 60x3x1

Planning is om nog 'een paar' biertjes te gaan doen. Morgenavond niet, smiddags werken en zondag weer trainen, dan vandaag maar :klink:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven