AndroidHealthClinic

17 jaar 1.84m al beginnen met trainen?

17 jaar 1.84m nu beginnen met trainen?

  • Ja

    Stemmen: 13 86,7%
  • Nee

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal stemmers
    15

Bezoekers in dit topic

maarten1238

Novice
Lid geworden
14 nov 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
64kg
goedendag,

Ik had een vraag. Ik ben op dit moment 17 jaar oud, ik ben toen ik ongeveer 15 á 16 was erg snel gegroeid en sinsdien niet heel erg veel meer. Ik vroeg me af of het slim is om 3 á 4 keer per week te gaan trainen met zware gewichten. Ik doe dit bij een sportschool zodat ik wel goed gecorrigeerd wordt zodra mijn techniek verkeerd is. Alleen mijn vraag was dus nogmaals is het slim om hier al mee te beginnen of is het goed om even te wachten.

Ter informatie:
Vader 1.96m
Moeder 1.70m
 
Je bent al te laat begonnen. Gvd man lengte gedoe is een fabeltje. Ga starting strenghth doen. En geloof me die lui in de sportschool weten over het algemeen geen fuck van hoe je moet liften. Google is your new best friend. Succes!
 
natuurlijk lekker beginnen man, nu in de breedte gaan groeien, kies een mooi full body trainingsschema en hoppa!!
 
Je had al eerder kunnen beginnen
 
Lekker beginnen met trainen.
 
Lengte is toch prima? Daarnaast heeft trainen geen invloed op je lengte. Ik ben op m'n 19e begonnen met trainen en daarna zelfs nog 2 cm gegroeid tot m'n 21e (gelukkig).
 
Jaloers:DJe wordt een beest als je soort gelijke lengte mee krijgt van je pa gewoon starten en volledige bewegingen maken dus geen bench press met 50kg en maar de helfd van de beweging doen hoe je sommige ziet :duh:
 
Back
Naar boven