XXL Nutrition

Nieuws 17-jarige heeft te grote boezem voor toptennis

Bezoekers in dit topic

mma vechtsters, tennis speelsters met dikke tetten...ik vind het allemaal geweldig :nut: :titty:
 
Ik denk dat mijn pik tussen haar knallers zoek raakt.
 
ze is niet de knapste.... maar ik word hier toch zo godsgruwelijk geil van !!! :hornyna::titty::doggy::bj:

zo'n lekker jong atletisch firguurtje met van die enorme naturelle (no sillicons baby!) jetsers erop damn!!!
 
Verbaas me iedere keer weer hoe snel ze aan een borstverkleining gaan denken. Het is mogelijk dat ze dus nooit meer kan tenissen na de verkleining aangezien het nogal een zware operatie is.

Ze is wel slank, ja, maar ga me niet vertellen dat ze op een super laag vet% zit. Ik denk dat die dingen zo naar een C gaan als ze op 10% zit. Ik zie ook genoeg van die goed gevulde dames met enorme knallers die dan meteen gaan zeiken over rugklachten en dat ze een borstverkleining nodig hebben, terwijl van 30% naar 15% toch de eerste logische keuze zou moeten zijn.
 
Ach zij zal er zeker goed op vooruit gaan met een kleine borstverkleining/lift, wat aanpassingen aan gezicht en dieet. Ze kan dan zelfs een mooie meid worden, en als het haar prestaties verbeterd moet ze niet twijfelen.
 
Verbaas me iedere keer weer hoe snel ze aan een borstverkleining gaan denken. Het is mogelijk dat ze dus nooit meer kan tenissen na de verkleining aangezien het nogal een zware operatie is.

Ze is wel slank, ja, maar ga me niet vertellen dat ze op een super laag vet% zit. Ik denk dat die dingen zo naar een C gaan als ze op 10% zit. Ik zie ook genoeg van die goed gevulde dames met enorme knallers die dan meteen gaan zeiken over rugklachten en dat ze een borstverkleining nodig hebben, terwijl van 30% naar 15% toch de eerste logische keuze zou moeten zijn.
10% voor een vrouw is niet gezond. En alsof zij nu op 30% zit. :roflol:
 
Ik bekijk dit topic voor de 5de maal en ik kan er nog niet van over. Man toch, wat zou ik die toch eens graag willen palen, en daarna nog enkele keren. Nu kan je zien wat voor effect zo'n prammen hebben op mannen als ik. God toch, ze zal waarschijnlijk trouwen met zo'n gladde suave ecto.....Weer een verlies dus voor de real men.
 
mmmm bizar
hangen op der dertigste op haar voeten :D
 
laten we zingen :)


DAAAAAAAAAAR MOT UN PIEMOL INNNN....
 
10% voor een vrouw is niet gezond. En alsof zij nu op 30% zit. :roflol:

Het zal je verbazen. Die borsten zijn ook gewoon vet he, daar moet je je niet in vergissen. Er zal zeker ook echt wel wat vet op haar buik enzo zitten, ze lijkt alleen super slank omdat heel veel vet op dr borsten zit.

En 10% is niks mis mee voor een vrouw, en volgens mij zit ze op 20% ofzo. Dus dat is toch aardig wat er van dat rack af kan gaan.
 
Back
Naar boven