Fitness Seller

Nieuws 17-jarige heeft te grote boezem voor toptennis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat krijg je echt niet naar een C hoor!
Zelfs niet als ze al 15 jaar onder de grond ligt!:p
 
Het zal je verbazen. Die borsten zijn ook gewoon vet he, daar moet je je niet in vergissen. Er zal zeker ook echt wel wat vet op haar buik enzo zitten, ze lijkt alleen super slank omdat heel veel vet op dr borsten zit.

En 10% is niks mis mee voor een vrouw, en volgens mij zit ze op 20% ofzo. Dus dat is toch aardig wat er van dat rack af kan gaan.
Ben je niet helemaal lekker of zo? Pro anna sites aanmoedigen?
Rond de 10% stopt de menstruatie bij een vrouw. Dat is toch wel een indicatie dat er iets goed mis is, maar volgens jou geen probleem. 20% bij een vrouw is perfect (zeer gezond), je vergelijkt het volgens mij teveel met mannen.
 
Nee deze zijn te groot. Als ik met zo'n meid thuiskom weet mijn pa al hoelaat het is.
 
Ow en wat wil dat zeggen dan?
Dat deze slet in zijn huis is om gepaald te worden door zijn knappe en potige zoon om haar vervolgens nooit meer terug te zien.
 
Ben je niet helemaal lekker of zo? Pro anna sites aanmoedigen?
Rond de 10% stopt de menstruatie bij een vrouw. Dat is toch wel een indicatie dat er iets goed mis is, maar volgens jou geen probleem. 20% bij een vrouw is perfect (zeer gezond), je vergelijkt het volgens mij teveel met mannen.

Ik zeg niet dat 20% slecht is, ik zeg alleen dat het vet allemaal in de borsten zit. Je kan beter op 10% gaan zitten (als dat al zou moeten) dan zo een zware operatie te ondergaan.

De hoeveelheid vet wordt gewoon onderschat, 15% zou al een verschil zijn (15% is echt mager voor een vrouw...dan hou je niet enorme borsten over).
 
Ik zeg niet dat 20% slecht is, ik zeg alleen dat het vet allemaal in de borsten zit. Je kan beter op 10% gaan zitten (als dat al zou moeten) dan zo een zware operatie te ondergaan.

De hoeveelheid vet wordt gewoon onderschat, 15% zou al een verschil zijn (15% is echt mager voor een vrouw...dan hou je niet enorme borsten over).

als je zover zou zakken dan blijven er theezakjes over. Lijkt me ook niet ideaal
 
Het zal je verbazen. Die borsten zijn ook gewoon vet he, daar moet je je niet in vergissen. Er zal zeker ook echt wel wat vet op haar buik enzo zitten, ze lijkt alleen super slank omdat heel veel vet op dr borsten zit.

En 10% is niks mis mee voor een vrouw, en volgens mij zit ze op 20% ofzo. Dus dat is toch aardig wat er van dat rack af kan gaan.

Retard Alert!
 
voor het eerst in men leven krijg ik zin een tennismatch te bekijken.
 
Helemaal mee eens , ik scheur mijn hond hier nog vanaf......

Verbaas me er ook over hoe velen dit geil kunnen vinden, dikke bomma's hebben ook dikke tieten, maar dat wil nog niet zeggen dat het geil is :dunno:

Ik maak het vergelijk omdat ik haar ook totaal niet mooi vind. Zowel kop als vorm van lichaam is gewoon niet lekker. Genoeg ugly chicks met dikke tieten...

 
Ben je niet helemaal lekker of zo? Pro anna sites aanmoedigen?
Rond de 10% stopt de menstruatie bij een vrouw. Dat is toch wel een indicatie dat er iets goed mis is, maar volgens jou geen probleem. 20% bij een vrouw is perfect (zeer gezond), je vergelijkt het volgens mij teveel met mannen.

Das toch handig voor een vent?


Ben trouwens blij dat wij kunnen blijven schieten! Ook al zitten we onder de tien procent.
 
Laatst bewerkt:
you guys are all :gay:

:hornyna:

BigT: was is er mis met oma's :dunno:
 
Baren, baren.. jij bent aan de beurt !!

Sport BH aandoen (of 3)
Of ducktape.. daar blijft ook alles mee op zijn plek zitten !
 
Kwaliteitje :)
 
Lol als de "gay" reactie niet meer werkt dan komt men meestal met het "nerd" plaatje. Toegeven dat de eigen smaak simpelweg wat tegenvalt is nog niet makkelijk :o
 
over smaak valt niet te twisten.
 
Er zijn heel weinig vrouwen waar ik niet mee zou nken puur gebaseerd op het uiterlijk. Maar man oh man, Paris Hilton is er echt één van. Ik zie niet hoe mn pik stijf zou moeten blijven als ik naar die kop moet kijken.

Hoewel het vrijwel altijd zo is dat kerels stoer doen over wat ze wel en niet zouden doen terwijl ze zelf genoeg 5jes hebben gedoet vind ik dat Paris Hilton hier een hele goeie uitzondering op is. Ik zie niet hoe zelfs de lelijkste meest wanhopige puistenkop hier ooit zn pretraket in zou willen steken. Misschien als mn handen geamputeerd waren en ze het laatste gat op aarde had. Misschien. Heel misschien.
 
Back
Naar boven