Fitness Seller

17-jarige solliciteert op burgemeesterplaats Utrecht

Bezoekers in dit topic

Masterbeer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 jun 2012
Berichten
262
Waardering
178
Lengte
1m84
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Het narcisme van sommige mensen kent geen grenzen:

De 17-jarige Hidde van Koningsveld heeft gesolliciteerd naar de functie van burgemeester van Utrecht. Dat meldt de NOS. 'De toekomst van Utrecht gaat mij aan het hart. Ik ben hier geboren en getogen. Als ik word gekozen als burgemeester wil ik de bewoners laten zien hoe mooi deze stad is. Ook wil ik jongeren nog meer betrekken bij de politiek', vertelt Van Koningsveld.

De concurrentie van Hidde is fors, want andere namen die momenteel circuleren voor het burgmeesterschap zijn zanger Henk Westbroek, oud-wethouder van Utrecht Jan van Zanen (VVD), Agnes Jongerius (PvdA) en oud-Kamerlid van de PVV Jhim van Bemmel. 'Ik schat mijn kansen laag in natuurlijk, want ik blijf 17. Wel ben ik misschien het meest onafhankelijk, omdat ik niet aangesloten ben bij een politieke partij.'

De opvolger van Aleid Wolfsen moet op 1 januari aan de slag.
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht...idde-17-wil-burgemeester-Utrecht-worden.dhtml

Sinds de negatieve aandacht rond Aleid Wolfsen denkt iedereen dat het burgemeesterschap een eitje is. Naast beroepsidioten Henk Westbroek en Jhim van Bemmel nu zelfs een 17 jarig joch.

Mensen vergeten dat dit werk niet voor niets meer dan een ton per jaar verdient en dat je er serieuze managmentskills voor nodig hebt (vergelijkbaar met die van een groot bedrijf). Waarschijnlijk heeft het kind nog nooit een gemeenteraadsvergadering bezocht en weet hij het verschil tussen een wethouder en raadslid niet eens.

Nog even een filmpje van het kind:

http://www.youtube.com/watch?v=cHHY7WIh7U0

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gele tanden, lelijke kop en een bril.

Wat denkt die eigenlijk wel niet? achterlijke homo dat die is...
 
Balletje. Hij maakt een grote fout door aan te nemen dat hij al veel weet, waardoor hij op diverse vlakken een hele beperkte visie heeft.

Gisteren op de radio vertelde hij ook doodleuk dat hij dacht dat een 17 jarige al net zoveel levenservaring kon hebben als iemand van 43.
 
Gele tanden, lelijke kop en een bril.

Wat denkt die eigenlijk wel niet? achterlijke homo dat die is...

:roflol: Je vergeet zijn dichtgeslagen ogen! Ze hadden hem beter met fotoshop kunnen bewerken (en met name zijn tanden)! http://youtu.be/9WRf6Q1o7PE?t=1m22s



Balletje. Hij maakt een grote fout door aan te nemen dat hij al veel weet, waardoor hij op diverse vlakken een hele beperkte visie heeft.

Gisteren op de radio vertelde hij ook doodleuk dat hij dacht dat een 17 jarige al net zoveel levenservaring kon hebben als iemand van 43.

Dit soort randdebielen scoren over het algemeen wel hoog bij de directie.
 
Laatst bewerkt:
Henk Westbroek is niet achterlijk. Volgens mij socioloog of whatever.
 
Henk Westbroek is niet achterlijk. Volgens mij socioloog of whatever.
Sociologie is voor mensen die geen echte wetenschap kunnen studeren.
 
Oh god nee he

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post added 23 September 2013 at 16:17 ----------

Het grappige aan dat hele solliciteren op een burgemeesterplaats is dat de mensen die het echt serieus willen worden, er normaal gesproken zo geheim mogelijk over doen. Als je het dan niet wordt, heb je ook geen reputatieschade en kun je het ergens anders weer proberen.
 
Haha geweldig. Ik hoop natuurlijk niet dat hij het wordt. Henkie -biertje in de morgen is een dag zonder zorgen- Westbroek is mijn favoriet. Maar dit jochie komt er wel.
 
Zal weer zo'n 'hoogbegaafd' gevalletje zijn met een vrije opvoeding :)
 
Het ventje is pas 17. Hoe slim dachten wij wel niet dat we waren op die leeftijd :roflol:

Kleertjes waarmee je dacht dat je de man was. Stoere verhalen tegen vriendjes, grote mond tegen ouders en leraren, roken, geen flikker uitvoeren op school, elk weekend lam zuipen en 65kg en nog maagd. De good old days :roflol:
 
Balletje. Hij maakt een grote fout door aan te nemen dat hij al veel weet, waardoor hij op diverse vlakken een hele beperkte visie heeft.

Gisteren op de radio vertelde hij ook doodleuk dat hij dacht dat een 17 jarige al net zoveel levenservaring kon hebben als iemand van 43.

Bij ons op de opleiding zat er ook eentje die in de politiek zat(18 jaar was íe), vanaf zijn 15e ofzo. Die ambieert net als deze 17-jarige zo'n zelfde functie maar dan wat hoger in de politiek nog. Je kan zeggen wat je wil, maar deze jongens lullen de gemiddelde Nederlander helemaal weg en hebben een veel betere kijk op bepaalde zaken. Kan je wel spreken over levenservaring van een 43-jarige, maar van welke 43-jarige?? Een hardwerkende ondernemer of een uitkeringtrekkende tokkie?

Je moet dit soort jongens niet onderschatten, jullie doen er lacherig over en vinden hem een narcist(denk eerder naïef, maar ala), maar dit soort jongens spelen zich wel in de kijker en komen later echt niet verkeerd terecht.
 
Wat een dorkie, meteen neerslaan die hap.
 
Balletje. Hij maakt een grote fout door aan te nemen dat hij al veel weet, waardoor hij op diverse vlakken een hele beperkte visie heeft.

Gisteren op de radio vertelde hij ook doodleuk dat hij dacht dat een 17 jarige al net zoveel levenservaring kon hebben als iemand van 43.

Overigens doen heel veel mensen dat, niet alleen personen van zijn leeftijd.

Ontopic: Tja het is een functie waar je toch wel degelijk een hoop ervaring en dergelijke voor nodig hebt dus het lijkt me niet verstandig als deze knul de functie krijgt.
 
wat een mongool

ook echt de uitstraling van een zak hooi
 
Ontopic: Tja het is een functie waar je toch wel degelijk een hoop ervaring en dergelijke voor nodig hebt dus het lijkt me niet verstandig als deze knul de functie krijgt.

Juist! Zijn teelballen zijn nog niet volledig uitgezakt ;), laat staan dat hij verstandige beslissingen maakt. Tegenwoordig moet je voor bijna elke functie praktijkervaring hebben, maar het zal me niet verbazen als dat bij de overheid niet nodig is.
 
Laatst bewerkt:
De benoeming van de burgemeester geldt voor zes jaar. Deze termijn is niet meer gekoppeld aan de ambtstermijnen van de wethouders en raadsleden. De burgemeester is een zelfstandig bestuursorgaan. Voor het ambt geldt een minimumleeftijd van 25 jaar, terwijl voor de raadsleden en de wethouders de minimumleeftijd op 23 jaar is gesteld.

next... Als ie zo slim was had ie dit zelf ook kunnen opzoeken
 
Back
Naar boven