AndroidHealthClinic

18 jaar, advies nodig

Bezoekers in dit topic

Sinds wanneer willen powerlifters niet groeien?

De doelen zijn verschillend, maar een powerlifter moet ook massa kweken om nog sterker te worden, en een bodybuilder moet ook sterker worden om meer massa te kweken.
Beide moeten ze vooral compound doen en zwaar trainen met gewichten. Zo groot zijn de verschillen nu ook weer niet.

Net genoeg om toch verschillend te trainen.


Maar ik spreek qua kracht en groei uit ervaring, niet uit theoretische bs
 
ik zie dat je uit belgie komt, maar verwacht niet dat je zo dom bent.

Kom maar eens een keer terug als je die 100 kg gebencht hebt
 
ik zie dat je uit belgie komt, maar verwacht niet dat je zo dom bent.

Kom maar eens een keer terug als je die 100 kg gebencht hebt

wat een sterke argumenten worden hier toch weer aangehaald:rolleyes:
sommige mensen denken dat ze alles altijd het beste weten:clap:
 
belgie united

drukken jullie samen wel 100 kg?
 
België is nu terug in de running sinds we een regering hebben, voor vorst voor vrijheid en voor recht.;)
 
wat gemauw hiero:P

geen 3x fulbody te weinig rust en btw powerlifters willen echt wel groeien maar voornamelijk groeien in kracht en omdat sommige groot zijn komt vooral door HEEL VEEL VRETEN wat ik ken iemand die eet dingen en dan denk ik damm
 
Ik ben een nu een paar weken 18 jaar en ik hou erg veel van sport. Ik ben erg licht vergeleken met leeftijdgenoten (64 kg), maar niet erg klein (180 cm). Ik zou graag een beetje spiermassa opbouwen, de motivatie is er wel, maar het probleem is dat ik het eigenlijk het hele jaar wel druk heb. Ik zit nu in het examenjaar, ik voetbal drie keer in de week en ik heb een bijbaantje. Ik eet ook niet erg veel, vier boterhammen per dag, wat fruit en avondeten. Ik kan elke week ongeveer 3 keer 1,5 tot 2 uur trainen. Ik zou graag wat tips krijgen over hoe ik die tijd het beste kan invullen en hoe ik mijn 'eetschema' kan aanpassen.

okee komt tie vriend

1.veel vreten begin maar met 8000kcal:p
2.borst schouders triceps,rug biceps buik, benen kuiten= 3dagen
3.om flink massa aan te komen kun je 5x5 gaan doen of mssn wel
10-8-6-4

gr:D
 
Back
Naar boven