Fitness Seller

19 jaar .. Progressie 1 jaar en 10 maanden.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jonge iemand opent een topic met de bedoeling om mensen te helpen, te laten zien wat je met hard werken kunt bereiken, om mensen te motiveren. Als mensen dan gaan haten en afkraken denk ik van dude ga iets nuttigs doen met je leven ipv accusen en huilen. Hij stuurt mensen voedingsschema's, besteedt serieus tijd aan mensen helpen, dus argument van jou------>Prullenbak.

nee ik ben het tog met iWj eens
 
heb al bijna de helft van mijn pm's verwerkt... nu slapen=groeien
 
waarom doe je je broekje naar beneden??
 
oh dan heb ik dat niet gelezen, maar zijn topics worden gesloten omdat er zoveel mensen zijn die gwn trollen, haten dat op een gegeven moment moet dat stop worden gezet door een Moderator en dat kan alleen als de topics wordt gesloten. Verder denk ik niet dat de Moderators zijn topics sluiten omdat hij misschien niet natty is of wat dan ook. Dus kort samen gevat, laat deze jongen gewoon zijn topic plaatsen, reageer met je kritiek/commentaar volg en/of verlaat de thread en klaar! that's it, toch?:)
De vorige topics werden gesloten omdat OP zichzelf ging verdedigen met 5 verschillende accounts :roflol:
 
Jonge iemand opent een topic met de bedoeling om mensen te helpen, te laten zien wat je met hard werken kunt bereiken, om mensen te motiveren. Als mensen dan gaan haten en afkraken denk ik van dude ga iets nuttigs doen met je leven ipv accusen en huilen. Hij stuurt mensen voedingsschema's, besteedt serieus tijd aan mensen helpen, dus argument van jou------>Prullenbak.

Juice + beginnergains = jackpot en dus niet hard werken...
 
De vorige topics werden gesloten omdat OP zichzelf ging verdedigen met 5 verschillende accounts :roflol:
totaal brainless jullie onder de 18... heb maar 2 accounts... : apolskisbosna.. en deze.. van die andere ben ik mijn wachtwoord kwijt.. en het email account daarvan ook.

dusja.. .met je 5 verschillende accounts..... ?

PPPPPPPP OLD SPICE PPPPPPPOWERR
n1dklz.jpg
BAM
 
Wat bedoel je met OLD SPICE PPPPPPOWER?
 
-----
 
Laatst bewerkt:
dit is tog weer dezelfde foto???
 
wat een heerlijke entertainment thread ^^
 
pain is gain ik ben trots op je <3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven