XXL Nutrition

19-nor - 6-oxo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
2.197
Waardering
60
Ik begin met 19-NOR (Tri-City Chemicals) en als PCT 6-OXO (Ergopharm).
19-Norandrosta-4,9 diene-3,17 dione (Trenbolone Precursor)

19-Nor Tren Ingredients: 19-Norandrosta 4,9 diene 3,17 dione
Synthetic Derivative: Trenbolone
Oral Bioavailability of 19-Nor Tren(1-10): 9.5
Compares to: American Cellular Tren Xtreme
Physiological Attributes of 19-Nor Tren:
19-Nor Tren is extremely close in its chemical structure to the highly anabolic drug Trenbolone. With the difference of only two hydrogen molecules, 19-Nor Tren mimics its by prescription only counterpart by producing a leaner, harder and stronger physique.
The active ingredient is 5 alpha reduced, elimin-ating side effects associated with DHT. 19-Nor Tren also resists aromatization eliminating estrogen side effects as well. Finally, the active component has little impact on liver enzymes.


[afbeelding niet meer beschikbaar]

19-NOR Cycle.

Week 1 : Ma-Zo - 50mg (2 Caps)
Week 2 : Ma-Zo - 50mg (2 Caps)
Week 3 : Ma-Zo - 50mg (2 Caps)
Week 4 : Ma-Zo - 75mg (3 Caps, dit ligt eraan hoe ik op 50mg ga.)

PCT (6-OXO)

Week 1 : Ma-Zo - 400mg (4 caps voor het slapen)
Week 2 : Ma-Zo - 300mg (3 caps voor het slapen)
Week 3 : Niet nodig omdat 19-NOR geen DHT/Oestrogeen variant is.
Week 4 : Niet nodig omdat 19-NOR geen DHT/Oestrogeen variant is.


Ik log per week mijn gewicht en hoe ik me voel, en eventueel side-effects. Geen reps met gewichten etcetra, simpelweg teveel werk :)

Start Gewicht: 81,3 KG

Week 1 :
Ma: Na het gebruik heel de dag al dizzy..heel raar.
Di: Ging goed, normale dag.
Wo: Ging goed, normale dag.
Do: No problems
Vrij: No problems
Zat: No problems
Zo: No problems
Week 2 :
Ma: + 0,8KG! Lekker :) Verder geen problemen. 81,9KG
Di: No problems
Wo: No problems, wel merk ik dat mn libido omhoog is, en ik agressiever wordt.
Do: No problems
Vrij: No problems
Zat: No problems
Zo: No problems
Week 3 :
Ma: 3 caps gepakt, 105mg totaal. Erg warm kreeg ik het erdoor, en heel de dag erg opgepompt, elke spier was vol. Verder geen problemen.
Di: Training gaat lekker, 3 caps is de shit. Volgens mij heb ik al wel wat shutdown...libido is minder en ballen worden klein
Wo: Lekkerr
Do: No problems
Vrij: Erg moe en toch 9 uur geslapen, en backpumps (niet pijnlijk wel vervelend.)
Zat: No problems
Zo: No problems
Week 4 :
Ma: Drukkend gevoel, als ik ziek wordt
Di: Nog steeds, geen idee of het aan de 19nor ligt.
Wo: Nog steeds, en erg moe. Lichte lethargie komt er op, erg moe en lusteloos, vooral mn schouders waren helemaal op...
Do: Weer erg moe, maar te doen vandaag. Training gaat lekker kei harde pomp.
Vrij: No problems
Zat: No problems
Zo: Niet ingenomen niet veel gedaan vandaag zonde van de pillen.

Ik heb nog zat over, momenteel 2,5 KG eraan en veel vet verloren. Vond het product nog wel wat tegenvallen, had er meer van verwacht. H-Drol werkte beter. Begin feb 2009 Epistane kuurtje doen kijken hoe dat uitpakt.
 
Laatst bewerkt:
Pas wel op voor prolactine-gyno. Alle 19-Nor steroïden verhogen Prolactine. Vitamine B6 in de vorm P-5-P kan iets helpen tegen prolactine.

Succes!
 
die 6 OXO is geen pro hormoon toch?

waar haal je die trouwens?
 
die 6 OXO is geen pro hormoon toch?

waar haal je die trouwens?

6-OXO is een steroïdale aromatase-remmer(voorkomt dus de omzetting van testosteron naar oestrogeen). XXL nutrition heeft het ook, maar als je een goedkopere oplossing zoekt, ga dan naar www.nutraplanet.com en zoek naar Trione. Het is precies dezelfde stof als 6-OXO maar een stuk goedkoper. En de kwaliteit is ook hetzelfde.
 
die 6 OXO is geen pro hormoon toch?

waar haal je die trouwens?

Nee, zoals luke vermeld een oestrogeen blokker. 11-OXO is wel een prohormoon. Bedankt voor je reactie luke.
 
Als je logt... ik volg (je log, niet de stack) ;)
 
hehe is er wat mis met mn stack ? ;)

Nee hoor, enkel toegevoegd om misverstanden te voorkomen.

Wat wel interessant zou zijn is je bloedwaardes laten testen voor je kuur en na je nakuur...
 
Dat ga ik niet loggen, ben niet zo van prikken. Heb me wel eens laten testen na 2 cycles H-Drol en die waardes waren voor zowel lever als testosteron helemaal goed.
 
ben erg benieuwd naar de resultaten.. veel succes :)
 
Potje moet nog binnenkomen. Afwachtend...
 
Is binnen, als mijn eerste week erop zit. Begint de log :)
 
ik zal dit volgen
 
Jezus, wat neem jij allemaal!? Revieuw na revieuw en nu een log ;)
Maar succes er natuurlijk mee!
 
Jezus, wat neem jij allemaal!? Revieuw na revieuw en nu een log ;)
Maar succes er natuurlijk mee!

Haha nou dat valt wel mee, ik doe alles zoiezo verantwoord ;)
 
Ik zou het leuk vinden als je per week een gemiddelde nam voor je gewicht. Je wilt het 1 keer per week gaan meten, maar ik vind dat dat te variabel kan zijn. Als je nu elke dag van die week op hetzelfde tijdstip meet en dan over die week het gemiddelde pakt denk ik dat de mensen die dit log volgen beter kunnen inschatten wat de echte gains voor je gewicht zijn(geweest).
 
Ik zou het leuk vinden als je per week een gemiddelde nam voor je gewicht. Je wilt het 1 keer per week gaan meten, maar ik vind dat dat te variabel kan zijn. Als je nu elke dag van die week op hetzelfde tijdstip meet en dan over die week het gemiddelde pakt denk ik dat de mensen die dit log volgen beter kunnen inschatten wat de echte gains voor je gewicht zijn(geweest).

Dat boeit mensen toch niet, ze willen zien. Hij is na 30 dagen cyclen 5KG aangekomen. En de side effects kan ook handig zijn. Ik log om de week mijn gewicht en mood, en side effects ;)
 
Back
Naar boven