Fitness Seller

19-nor - 6-oxo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom niet die 19-NOR niet eerst gebruiken?
Die 6-oxo zou dan toch voor een beter herstel leiden?
 
Waarom niet die 19-NOR niet eerst gebruiken?
Die 6-oxo zou dan toch voor een beter herstel leiden?

Jongens toch, lees je eigenlijk? :rolleyes:
 
Neen foutje :grumble:
 
hehe 6-OXO is PCT (Post Cycle Therapy) ;)

Waar heb je je spulletjes trouwens vandaan? De meeste bekende amerikaanse webshops hebben het merk Tri-City Chemicals niet.
 
Ik ken iemand in de UK die dat spul voor me koopt en opzend. Stuk goedkoper :)
 
Waarom heb je voor 19-nor gekozen? Zitten hogere risico's aan (gyno)... Waarom niet gewoon bold/havoc.....
 
Waarom heb je voor 19-nor gekozen? Zitten hogere risico's aan (gyno)... Waarom niet gewoon bold/havoc.....

Havoc is juist gevaarlijk voor Gyno. Deze 19-NOR is 5-alpha dat houd in geen side effects van DHT, dus geen Gyno en geen bloating en haaruitval (theoretisch!). Alsmede is het geen methyl, dat is ook waarom ik nu 19-NOR cycle, want een aantal maanden hiervoor heb ik 17a methyl (H-Drol) gebruikt.
 
Havoc is juist gevaarlijk voor Gyno. Deze 19-NOR is 5-alpha dat houd in geen side effects van DHT, dus geen Gyno en geen bloating en haaruitval (theoretisch!). Alsmede is het geen methyl, dat is ook waarom ik nu 19-NOR cycle, want een aantal maanden hiervoor heb ik 17a methyl (H-Drol) gebruikt.
Ik heb tig log's gelezen op amerikaanse boards, er niemand over gehoord of iets over gelezen echter, dus gyno bij havoc? Bewijs?
 
Ik moet inderdaad ver zoeken, maar ik kan me herinneren dat ik ooit zoiets gelezen heb. Ze roepen juist dat het gyno tegengaat, maargoed daarvoor vind ik havoc oftewel epistane absoluut niet geschikt.
 
Maandag begin ik opnieuw, ik ben paar dagen goed ziek geweest door een buikgriep. Ik zat op dag 2.
 
kan je je niet beter over die spuit angst heenzetten ipv constant orals nemen ?
 
kan je je niet beter over die spuit angst heenzetten ipv constant orals nemen ?

Dat zou hij kunnen doen. Maar orals brengen een aantal voordelen met zich mee. En zeker het middel dat hij nu gebruikt, aangezien het geen 17aa-steroïde is en is dus een stuk minder levertoxisch.
 
Dat zou hij kunnen doen. Maar orals brengen een aantal voordelen met zich mee. En zeker het middel dat hij nu gebruikt, aangezien het geen 17aa-steroïde is en is dus een stuk minder levertoxisch.

dacht dat er bij veel van deze goedjes nog onduidelijkheid was wat er nu precies inzit en wat het doet. dus om al van voordelen te spreken ?
 
Havoc is juist gevaarlijk voor Gyno. Deze 19-NOR is 5-alpha dat houd in geen side effects van DHT, dus geen Gyno en geen bloating en haaruitval (theoretisch!). Alsmede is het geen methyl, dat is ook waarom ik nu 19-NOR cycle, want een aantal maanden hiervoor heb ik 17a methyl (H-Drol) gebruikt.

Even nieuwsgierig Stefan, hoe zag je H-drol cycle eruit, wat waren je gains en wat deed je als PCT?
 
Even nieuwsgierig Stefan, hoe zag je H-drol cycle eruit, wat waren je gains en wat deed je als PCT?

H-Drol deed ik 30 dagen, op 50mg per dag. Veel droger geworden en op hetzelfde gewicht gebleven. Tijdens mn cycle pakte ik liverlonger van thermolife op 2 tabs per dag, en PCT was een stack mass-fx hyperdrol x2.

Merkte een sterke kracht toename, en veel vet verlies, geen libido problemen.
 
H-Drol deed ik 30 dagen, op 50mg per dag. Veel droger geworden en op hetzelfde gewicht gebleven. Tijdens mn cycle pakte ik liverlonger van thermolife op 2 tabs per dag, en PCT was een stack mass-fx hyperdrol x2.

Merkte een sterke kracht toename, en veel vet verlies, geen libido problemen.

dat klinkt niet verkeerd!
Ben benieuwd welk verschil je zult ondervinden met de 19-nor.
 
Back
Naar boven