Fitness Seller

19-nor - 6-oxo

Bezoekers in dit topic

Interessant logje. Het is zeer vergelijkbaar met mij toen ik eens een maandje designer roids had genomen. Eerste 2 weken voel je je heel lekker, 3de week duiken er wat probleempjes op en 4de week beteren deze er zeker niet op. Maar ik hoop dat je er een mooi resultaat aan overhoudt!
 
Interessant logje. Het is zeer vergelijkbaar met mij toen ik eens een maandje designer roids had genomen. Eerste 2 weken voel je je heel lekker, 3de week duiken er wat probleempjes op en 4de week beteren deze er zeker niet op. Maar ik hoop dat je er een mooi resultaat aan overhoudt!

Welk product had je gebruikt?
 
6-OXO is een steroïdale aromatase-remmer(voorkomt dus de omzetting van testosteron naar oestrogeen). XXL nutrition heeft het ook, maar als je een goedkopere oplossing zoekt, ga dan naar www.nutraplanet.com en zoek naar Trione. Het is precies dezelfde stof als 6-OXO maar een stuk goedkoper. En de kwaliteit is ook hetzelfde.

Klopt het dat er in trione aleen maar 30 caps in zitten?
Lijkt me niet echt goedkoper.
Kijk anders hier http://www.biovea.net/product_detail.aspx?CID=0&PID=7
 
Welk product had je gebruikt?


Alri Ergomax LMG + Prostanozol. Moest normaal 6 weken maar ik heb het na 5 weken voor bekeken gehouden. Als ik in de toekomst nog iets gelijkaardigs doe, zal het sowieso niet langer dan 4 weken zijn.
 
Alri Ergomax LMG + Prostanozol. Moest normaal 6 weken maar ik heb het na 5 weken voor bekeken gehouden. Als ik in de toekomst nog iets gelijkaardigs doe, zal het sowieso niet langer dan 4 weken zijn.

Erg sterke stack. Ik ga in het vervolg eerst, epistane gebruiken, dan net voor de zomer een Trenadrol & H-drol cycle.
 
Erg sterke stack. Ik ga in het vervolg eerst, epistane gebruiken, dan net voor de zomer een Trenadrol & H-drol cycle.

Dit lijkt me ook een interessante combi. Ik heb al een potje H-Drol staan, ga er misschien ook nog wat Trenadrol bij halen.
Het zijn alleen wel beide "droge" middelen. Kan misschien wat problemen geven met de gewrichten dus veel Omega 3 en Glucosamine is aan te raden.
 
Erg sterke stack. Ik ga in het vervolg eerst, epistane gebruiken, dan net voor de zomer een Trenadrol & H-drol cycle.

Heb je trouwens al wat interessante krachtwinst, hoeveel kilo zijn bijvoorbeeld je bench, shoulderpress en squat omhoog?
 
Heb je trouwens al wat interessante krachtwinst, hoeveel kilo zijn bijvoorbeeld je bench, shoulderpress en squat omhoog?

Gemiddeld allemaal 10KG, werkt erg goed voor kracht, de rest doet het niet veel vind ik, iig niet voor massa.
 
Wat bench je nu, bdw?
 
100KG incl stang voor 3 x12
 
voor 3x12.... 3 setjes van 12 ??? 100 kilo is sterk, alleen begrijp die herhalingen niet
 
Back
Naar boven