Fitness Seller

1999 Kai Greene

Bezoekers in dit topic

Wohhh zieke posing :D
 
nice find, sindsdien hard aan zn armen gewerkt blijkbaar...
 
zware Fysiek
 
hij zag er toen echt beter uit man zn hoofd nu is 3x groter
 
Veel mooier fysiek als wat hij nu heeft imo. Met dit fysiek kun je nu nooit pro worden dus hij moet wel maar ik denk als hij dit zelf ziet dat hij dit onhandige lichaam wat hij nu heeft best weleens zat is.
 
super dikke posing
 
Vindt die ook echt veel mooier fysiek , maarja moet tegenwoordig altijd 20 - 30 kilo bij als je pro wilt gaan
 
had toen ook al wel wat last van een bolle buik lijkt me
 
Veel mooier fysiek als wat hij nu heeft imo. Met dit fysiek kun je nu nooit pro worden dus hij moet wel maar ik denk als hij dit zelf ziet dat hij dit onhandige lichaam wat hij nu heeft best weleens zat is.

Zou me inderdaad niet verbazen. Jammer maar ze kiezen er zelf voor...
 
Zou hij hier nou zelf ook naar terug kijken van: "wow, wat was ik toen nog soepel!" ??
 
mooi hoor, vindt het mooier dan hoe kai er nu bij staat, ondanks dat hij nu groter is.
 
mooi hoor, vindt het mooier dan hoe kai er nu bij staat, ondanks dat hij nu groter is.

Ik denk dat 90% van de mensen dat zal vinden. De hedendaagse pro's zien er misschien heel indrukwekkend uit maar wie wil er zo door het leven gaan? Ok, we zitten hier op een bb forum maar de huidige pro's zijn naar mijn mening een grens voorbij gegaan waar ik (en ik denk vele anderen) niet over willen gaan.
 
had toen ook al wel wat last van een bolle buik lijkt me

Dat is wat ik altijd beweer: die buik van Kai is grotendeels genetisch.

Supervette posing en mooie fysiek, lijkt me helder.
 
wat een zielige vertoning hier.wat nu een grote jongen is,was toen een watstaafje.maar met wat spuiten in z,n reed grooot geworden.
 
wat een zielige vertoning hier.wat nu een grote jongen is,was toen een watstaafje.maar met wat spuiten in z,n reed grooot geworden.

Wat een bs gozer je mocht willen dat je er zo bij kon lopen
 
wat een zielige vertoning hier.wat nu een grote jongen is,was toen een watstaafje.maar met wat spuiten in z,n reed grooot geworden.

Hij was toen al groter dan jij ooit zult worden of ooit bent geweest, opa. Alweer 49 jaar en niet eens het woord "reet" kunnen spellen...erg knap!
 
Ik denk dat 90% van de mensen dat zal vinden. De hedendaagse pro's zien er misschien heel indrukwekkend uit maar wie wil er zo door het leven gaan? Ok, we zitten hier op een bb forum maar de huidige pro's zijn naar mijn mening een grens voorbij gegaan waar ik (en ik denk vele anderen) niet over willen gaan.

De hedendaagse pro's zien er als freaks uit eerlijk gezegd toen zag hij er net goed uit.
 
EPIC POSING!!! net een robotje.
 
Back
Naar boven