MuscleMeat

19nor’s en pct

Bezoekers in dit topic

Cocoon92

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
43
Lengte
1m95
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Na mijn vorige test e kuur wil ik aan een tweede beginnen binnen een paar maanden.
Ik ben (voorlopig) nog niet van plan om te gaan blasten & cruisen.
Nu heb ik mijn oog op test e & NPP. Maar wat ik allemaal vind online is het niet verstandig om 19nor’s te cyclen zonder cruisen aangezien tren en deca/npp nog lang tot een half jaar suppresive kunnen zijn. Klopt dit iemand ervaring mee?

Zoja, zal ik iets anders moeten zoeken buiten de 19nors wat als enige interessante (geen orals) primo is. Dit is teringduur maar op 600 test 400 primo vind ik het nog wel doenbaar. Is 400 primo de moeite lees dat 600 beter is. Zijn er andere alternatieven? Mast lijkt me niet zo goed om op te bulken?

Voorstellen:
- 500 test e & 300 NPP
- 500 test e & 250 Tren
- 500 test e & 500 mast
- 500 test e, 400 primo, week 1- 6 anavar
- 500 test e, 300 primo, 300 mast
- 750 of 600 test e, 400 primo

Welk lijkt een goed kuurtje voor 2e kuur in bulk zonder te cruisen erna? Mijn voorkeur gaat uit naar NPP maar wat zijn jullie meningen?

Hey man,

Ik zou persoonlijk in een tweede kuur niet voor tren gaan en in een bulk niet voor mast.
Primo is toevallig ook mijn volgende kuur, al zit ik wel in een cruise nu.

Ik zou voor je test - primo comby gaan alleen dan zonder de anavar. 12 weken pakken als je je goed blijft voelen. En als je dan een kickstart wil zet dan test p erbij de eerste weken.

400 test 300 primo. van Nandrolon kan je bloed ook dikker worden, dus alleen doen als je Hematocriet en Hemoglobine laag is. ook zal je buikomvang er snel van toenemen. NPP is een korte ester en eerder uit je bloed dan Deca.

400 test 300 primo. van Nandrolon kan je bloed ook dikker worden, dus alleen doen als je Hematocriet en Hemoglobine laag is. ook zal je buikomvang er snel van toenemen. NPP is een korte ester en eerder uit je bloed dan Deca.
Vanwaar 400 tes ipv 500?

Hoe lang primo & test? Las dat primo wat langere cycle nodig heeft 16 weken? Enig verschil in herstel met 12 weken vs 16 weken?

Hoe lang primo & test? Las dat primo wat langere cycle nodig heeft 16 weken? Enig verschil in herstel met 12 weken vs 16 weken?
week of 16 bulk kan prima, die 8-10 weken kuurtjes vind ik zonde. qua herstel zal het elkaar niet veel verschillen. zou wel een health periode van week of 10 aanhouden, na je nakuur.

Goed eigenlijk. 9kg gegained waarvan 2kg terug verloren. Nakuur ook prima gegaan, 1 week wel vermoeid geweest maar voel me top nu. Binnen paar weken bloed trekken.
Waarom doe je dan niet nog eens hetzelfde of bijv. +100 mg test tov vorige keer?

cruise en blast vind ik veel te vroeg gezien je kuurervaring. Zoals hierboven al getipt zou test only al lekker kunnen uitpakken mits je voeding in orde is :)

Back
Naar boven