MuscleMeat

1AD, mijn bevindingen.

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Ik ga vandaag beginnen met een kuurtje 1AD wat er als volgt uit zal zien:

Week1: 400mg
Week2: 400mg
Week3: 400mg
Week4: 500mg

Ben nu 1.83m bij 93kg en 16,7% vet. Ik zal 1x per week hier posten hoe de week is gegaan, mijn gewicht, en wat de spiegel mij verteld.

Nakuur gebeurt met 6-OXO.

Week5: 400mg
Week6: 400mg
 
Laatst bewerkt:
ik ben benieuwd succes ermee
 
Ik ben ook heel benieuwd, ik heb zelf nog een animal stak in de kast staan van vorig jaar.
 
succes dude.
ik ben niet zo overtuigd van 1AD, dus ik ben benieuwd.
 
Succes... :)

Ik heb zelf ook goede resultaten geboekt met 1-AD op 400 mg, zie mijn log ergens op dit forum. Met 500 mg en hoger kreeg ik terugslag en werd ik heel moe, geen zin om te trainen enz....overigens zou ik de eerste paar dagen of misschien de eerste week zelfs op 300 mg beginnen.
 
Succes. Je libido zal het alleen niet zo leuk vinden, 1-AD solo, zonder bijv. 4-AD. Maar goed, dat is tijdelijk dan. Als de spieren er maar van komen :)
 
Succes, ben erg benieuwd wat je er van maakt!
 
Even er bij vermelden dat ik de dosering in 2 tijdstippen van inname splitst, dat zal zijn s'ochtens na het ontbijt en s'avonds na een maaltijd. Er zal ongeveer 12 tussen iedere inname zitten.

Reem zei:
Succes. Je libido zal het alleen niet zo leuk vinden, 1-AD solo, zonder bijv. 4-AD. Maar goed, dat is tijdelijk dan. Als de spieren er maar van komen

Ik heb bewust geen 4AD erbij genomen omdat de massa die je hiervan wint toch vrijwel alleen maar vocht/vet is. De 1AD is bijna alleen droge spiermassa. Mijn libido maak ik me weinig druk om omdat mijn vrouw hoogzwanger is (nog 7 weken) en toch amper zin heeft in coïtus..
 
He pappa worf gefeliciteerd en suc6 ben benieuwd.
 
Verslag 1e week.

Inleiding: Nu precies 1 week bezig met 400mg 1AD per dag. De week begon eigenlijk niet zo goed. Ik kwam net uit de nachtdienst, eerste paar dagen zeer druk maar toch optimaal proberen te eten.

Bijwerkingen week 1-De eerste dag kreeg ik ongeveer een half uur na inname last van mijn maag; veel boeren en misselijk. Gelukkig is dit na een goede drie dagen voorbij en zijn de maagproblemen over.

-Na 4 dagen had mijn libido een kleine inzinking, dit duurde gelukkig maar 2 dagen maar ik merk wel dat het lichtelijk schommelt.

Gains week 1-1,2kg aangekomen, gewogen direct na het opstaan na het schijten op een nuchtere maag: 94,2kg

-In de spiegel lijken mijn armen voller, vergelijkbaar met de pomp na het trainen maar dan continu.

-De krachtgains zijn duidelijker dan de massa gains tot nu toe. Ahoewel ik niet op kracht train merk ik dat het bankdrukken zeer makkelijk gaat en al snel moest verhogen met zo'n 10kg. hetzelfde geld eigenlijk voor alle oefeningen.

Conclusie: Ik weet dat het nog moet gaan inkicken qua groei dus ik verwacht dat week 2 beter gaat worden als week 1. Het valt me zeker niet tegen aangezien ik toch 1,2kg ben aangekomen in een week, maar er zit meer in..
 
Hey dr worf !

succes met je kuur ! en er komt zeker nog wel meer bij ! keep it up :D
 
Inleiding: Precies 2 weken nu bezig met 1AD. Ook deze week was de dosis 400mg p/dag. Deze week ging beter als week 1. Nu meer dagdiensten dus de voeding/slaap verhouding is wat optimaler.

Bijwerkingen week 2
-Last van een beetje acne, maar dit houd ik goed in toom met mijn zalf. Ook soms momenten van vermoeidheid (vooral s'ochtens). Voorderest eigenlijk geen bijwerkingen, de misselijkheid is totaal verdwenen en libido is ook top.

Gains week 2
-Direct na het opstaan vanochtend eerst wezen schijten en toen op nuchtere maag weer gewogen: 96kg, dit betekend deze week 1,8kg aangekomen en dus totaal nu precies 3kg aangekomen. Vetpercentage is precies gelijk gebleven!

-Gains zijn nu zeer duidelijk zichtbaar in de spiegel. Grootste verbetering is tot nog toe zijn armen die duidelijk in omvang toegenomen zijn. Over het algemeen ziet alles er veel voller uit!

Conclusie: 3kg aankomen in 2 weken tijd is natuurlijk fantastisch, vooral met het vooruitzicht dat er nog eens 2 weken te gaan zijn. Er zit nog veel meer in voor mijn gevoel en er zijn nog wat factoren te optimalizeren. Op naar de volgende 2 weken!
 
Netjes!! Hoeveel dagen train je in de week nu je dit gebruikt?
 
inVorm zei:
Netjes!! Hoeveel dagen train je in de week nu je dit gebruikt?

Ik train nu meestal 4 dagen achter elkaar (resp: Borst/v.schouders, rug/a.schouders, benen, bi/tri/z.schouders) en dan 1 of 2 dagen rust naargelang ik me voel. Dus zo'n 5 of 6 maal per week.
 
Inleiding: Week 3 van de 1AD 'kuur' was ook met 400mg p/dag. Wel een week van drukte, stress thuis, en veel werken.

Bijwerkingen week3: Totaal geen!

Gains week 3: Iets meer dan een kilo aangekomen deze week. Ik weeg nu iets boven de 97. Totaal dus nu ruim 4 kg aangekomen in 3 weken. Ikzelf zie geen verschil met vorige week.

Conclusie: Tijd voor de verhoging naar 500mg p/dag voor de laatste week, hoop dat het iets beter gaat dan deze klote week. Het ziet er naar uit van wel!
 
Zo dan! :thumb:
Als die kilos voor het grootste gedeelte uit droge massa bestaat dan doe je het goed!
Dit soort winst is niet naturel te halen, of je moet een supertalent zijn en statistisch gezien is die kans erg klein :D Voorlopige conclusie: 1AD werkt (bij jouw).
keep us posted.
En natuurlijk succes met het aankomende vaderschap.
 
Back
Naar boven