XXL Nutrition

1AD, mijn bevindingen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sorrie voor de late respons.. Beetje druk met veel dingen.

Inleiding: Deze week met 500mg aan de slag gegaan. Dit was de laatste week maar voor mijn gevoel wel de beste.

Bijwerkingen week4: Mijn libido was totaal verdwenen na 3 dagen op 500mg. Was wel apart, geen ochtendstijve meer en lichtelijk pijn in m'n ballen.

Gains week 4: Deze week precies 1kg aangekomen.

Conclusie: Totaal 5kg aangekomen en mijn vetpercentage is 0,2% gedaald ten opzichte van 4 weken geleden. Ook merk ik iets meer vasculairiteit.

Al met al een geslaagd 'kuurtje'!
 
Na de 6-oxo post ik hier nog 1 maal om te kijken wat ik overheb of eventueel nog gewonnen heb!
 
mooi topic om te volgen!!
 
Dr. Worf zei:
Na de 6-oxo post ik hier nog 1 maal om te kijken wat ik overheb of eventueel nog gewonnen heb!

That would be nice :thumb:
Heb het met veel belangstelling gevolgd en weer wat vertrouwen terug in mijn aankomende Ph-kuurtjes :)
 
Dr. Worf zei:
Na de 6-oxo post ik hier nog 1 maal om te kijken wat ik overheb of eventueel nog gewonnen heb!

5 Kg? Netjes!! Succes met je nakuur! Een kilo of 3,5 moet je zeker wel over houden. :D
 
nite zei:
5 Kg? Netjes!! Succes met je nakuur! Een kilo of 3,5 moet je zeker wel over houden. :D

Om heel eerlijk te zijn ga ik mijn best doen om niet terug te vallen, sterker nog ik ben van plan nog wat meer te gaan winnen!
 
Krijgen we hier nu nog een laatste update van?
Ben wel benieuwd of je alles hebt weten te behouden...
 
Final post:

Nakuur zit er nu alweer een week op. Ik vond de 6-oxo alleen niet afdoende en heb voor het gemak nog 10mg nolva toegevoegd.

Alles werkt weer gelukkig en ik voel me prima. Zo'n 1,5kg kwijtgeraakt en vet% hetzelfde gebleven.
 
Zeker geen resultaten om over te klagen als je het mij vraagt. Ikzelf zou ook graag een keer een kuurtje doen maar aangezien ik pas 19 jaar oud ben wacht ik hier toch nog eventjes mee. Voorlopig nog maar even proberen te groeien op crea, whey ect. 1AD had ik trouwens al wel een adresje voor eventueel, 4ad is een ander verhaal (tegen de tijd dat ik ga kuren wil ik deze 2 combineren en nakuren met nolva en/of 6-oxo).
 
tegen die tijd is het niet meer te krijgen bro, duas zou het nu maar aanschaffen als ik jou was. 4-ad heeft trouwens niet ECHT veel toegevoegde waarde.
 
Is 1-ad wel gewoon 1 jaar houdbaar (in gesloten verpakking op een donkere plek van 20C) ? En zover ik gelezen heb op forums/internet zou 4-ad de neven effecten van 1-ad wat kunnen verminderen. In het sticky worden de 2 ook samen aangeraden, geen noodzaak voor mij maar mits ik het nog tegenkom neem ik het er wel bij.
 
edy zei:
tegen die tijd is het niet meer te krijgen bro, duas zou het nu maar aanschaffen als ik jou was. 4-ad heeft trouwens niet ECHT veel toegevoegde waarde.

-Het houdt je libido op peil
-Het voorkomt vermoeidheid
Vinden sommige mensen toch wel erg prettig ;)
Maar qua massa voegt het weinig tot niks toe inderdaad.
 
Dr. Worf zei:
Final post:

Nakuur zit er nu alweer een week op. Ik vond de 6-oxo alleen niet afdoende en heb voor het gemak nog 10mg nolva toegevoegd.

Alles werkt weer gelukkig en ik voel me prima. Zo'n 1,5kg kwijtgeraakt en vet% hetzelfde gebleven.

Mooi resultaat toch, mag je wel tevreden mee zijn! (en het geeft mij ook weer wat hoop en vertrouwen terug :D )
:thumbs:
 
Adressen zijn hier verboden dus die ga ik niet vrijgeven, wil alleen weten of ik genaaid word of niet. kan voor 70dollar per pot (60 caps) Ergopharm 1-ad halen. Het is goed tot 2007 dus dan hoef ik ook nog niet meteen te beginnen en heb ik het wel in huis voordat het nergens meer te verkrijgen is. Iemand die mij kan vertellen of deze prijs netjes is, is inclusief verzenden en dat is uiteraard op eigen risico.
 
sport wonder zei:
Adressen zijn hier verboden dus die ga ik niet vrijgeven, wil alleen weten of ik genaaid word of niet. kan voor 70dollar per pot (60 caps) Ergopharm 1-ad halen. Het is goed tot 2007 dus dan hoef ik ook nog niet meteen te beginnen en heb ik het wel in huis voordat het nergens meer te verkrijgen is. Iemand die mij kan vertellen of deze prijs netjes is, is inclusief verzenden en dat is uiteraard op eigen risico.

Destijds kostte 1 potje 40 euro en als je er 3 bestelde kosste het je zo'n 80 euro, exclusief verzendkosten op 1fast400. Als je bekijkt dat jij omgerekend zo'n 55 tot 60 euro betaalt inclusief verzendkosten (vanuit de States neem ik aan?) dan lijkt het me erg mee te vallen. Zeker gezien het feit dat het goedje steeds schaarser wordt. Als het goed is wordt je 2e potje nog goedkoper ook, aangezien de verzendkosten lang niet evenredig toenemen.

Of je het het geld waard vindt moet je zelf bepalen maar genaaid word je zeker niet!
 
thx weet ik ongeveer wat marktwaarde is, had ook al een PM ect. gehad dus ben weer op de hoogte. Nu nog eventjes extra info winnen en maybe van de winter eerste kuurtje als ik me er klaar voor voel.
 
Back
Naar boven