MuscleMeat

1e advies over training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Krokodil

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2009
Berichten
240
Waardering
1
Hallo,

Ik zou binnen 2 maand graag beginnen met een eerste kuur:

week 1-10 TestE 500mg pw
Week 1-4 dianabol 30-40mg pd
week 12-15 nolvadex 20mg pd

Ik train al 3-4 jaar en kom al 1 jaar niet meer bij. Ben +18kg gegaan in die periode ervoor in totaal.
Nu vroeg ik me af wat volgens jullie een goed trainingsschema zou zijn qua training. 't Is om zoveel mogelijk massa bij te komen uiteraard.

Want langs de ene kant hoor ik 2-tal keer per week elke spier trainen. Anderzijds hoorde ik 1x per week elke spier trainen.
Gezien ik optimaal wil profiteren van de kuur vroeg ik me af of jullie me wat advies konden geven qua trainingsschema en dergelijke dan.

Voedingsschema komt later nog!


Bedank.
 
misschien even je stats posten?
 
misschien even je stats posten?
1m68, 72kg vet rond de 13-14%.

Ik kom van begin de 50kg en minder vet% dan nu toen ik begon. Stond afgelopen zomer goed droog maar wil nu eerst verder aan de massa werken!
 
Je kuur zit iig goed inelkaar, je kan overwegen de test nog 2 weken langer door te trekken.Persoonlijk zou ik dat doen..Wat het trainen betreft, wat je net zelf aangaf kan beide..tis maar net waar jou lichaam het goed op doet, dit is voor ieder verschillend.
Net als het aantal herhalingen, de een groeit het beste met veel herhalingen terwijl een ander zweert bij low reps.. Ook kan je natuurlijk afwissellen, als je maar hysteries hard traint, niet alleen on maar ook off..;)
 
Oké bedankt.

Ik dacht persoonlijk aan een schema waarbij ik alle spieren train met 2 a 3 oefeningen per spier, over 2 dagen en dan 1 dag rust.

Om welke reden zou je de test nog 2 weken langer trekken? Zou je dan ook starten met 1000mg de eerste 2 weken?
 
Oké bedankt.

Ik dacht persoonlijk aan een schema waarbij ik alle spieren train met 2 a 3 oefeningen per spier, over 2 dagen en dan 1 dag rust.

Om welke reden zou je de test nog 2 weken langer trekken? Zou je dan ook starten met 1000mg de eerste 2 weken?

Om de eenvoudige reden dat je dan nog wel 2 weken extra profijt van je kuur hebt en neenee...gewoon 500mg pw zetten.
Wat betreft je training...maximaal 2 spiergroepen pd en minimaal 3 oefeningen per spiergroep met 4 sets..
 
Deze zomer hier dan invliegen se!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven