Fitness Seller

1e anavar/test e kuurtje

Bezoekers in dit topic

muscleMIKE

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
45
Waardering
0
Hey gasten ik heb enige tijd geleden besloten om met een kuurtje te beginnen.
ik ben een anderhalf jaar geleden gestopt met sporten en nu weer 3mnd aan de gang.
ben in die tijd bijna 10 kilo aangekomen (vet):eek:, en nu weer 3 kilo kwijt, maar heb van veel mensen begrepen da je je "nieuwe" vet best goed kunt gebruiken om massa te kweken...
doel: tegen de winter weer strak in me velletje zitten, deze zomer veel vet verbranden en int najaar nog een vervolg .:cool:

ik hoop op goeie reacties ennuhh... slechte?..... ik kan het wel hebben!
ik hou het hier gewoon bij om evt. wa info en/of ervaringen te delen,

komen natuurlijk nog wa foto's aan.

23jr
1.70
79 kg.
 
vetmassa is geen massa.Zie niet de voordelen daarvan in.
Mc donalds en frikandellen dieet is imo niet goed
 
Hey gasten ik heb enige tijd geleden besloten om met een kuurtje te beginnen.
ik ben een anderhalf jaar geleden gestopt met sporten en nu weer 3mnd aan de gang.
ben in die tijd bijna 10 kilo aangekomen (vet):eek:, en nu weer 3 kilo kwijt, maar heb van veel mensen begrepen da je je "nieuwe" vet best goed kunt gebruiken om massa te kweken...
doel: tegen de winter weer strak in me velletje zitten, deze zomer veel vet verbranden en int najaar nog een vervolg .:cool:

ik hoop op goeie reacties ennuhh... slechte?..... ik kan het wel hebben!
ik hou het hier gewoon bij om evt. wa info en/of ervaringen te delen,

komen natuurlijk nog wa foto's aan.

23jr
1.70
79 kg.

maak je borst maar alvast nat (flames are coming)

je nieuwe vet gebruiken om massa te kweken :dunno: :no:
 
haha, klopt kriel maar wak bedoel is da je die lading sneller kwijt bent dan bij bijv. mensen die al erg lang dik zijn van zichzelf...

ik ben een meer als een jaar aan het verslonzen geweest maar hoop da ook zo weer kwijt te zijn, in ieder geval, ik hou wel bij hoe het gaat ben iig blij met de quick reaction!
 
wat voor kuurtje ga je doen dan ?
 
maak je borst maar alvast nat (flames are coming)

je nieuwe vet gebruiken om massa te kweken :dunno: :no:

jah... voor sommigen een vreemd verhaal maar de huisarts had het over een verhoogde stofwisseling en dat da sneller zou gaan dan wanneer je bijv. erg dun bent van jezelf.

misschien fout geformuleerd..
 
wat voor kuurtje ga je doen dan ?


wk 1-10 500mg test. enanthaat
wk 1-6 40 mg oxandrolone (anavar)
wk 12-15 nolvadex op 20 per dag...

twijfel nog om de test op 12 weken te pakken.
 
lekker,kijk het gewoon ff aan,verlengen en verschuiven kan altijd

suc6
 
zal je veel meer gains halen in die laatste 2 weken dan als ik jongens hier op et forum hoor (met een 10w test-e) dahn zijn week 9 en 10 al niet zo bijzonder meer kwa gains, plus als je langer doortrekt zal je herstel dahn ook niet moeilijker zijn of maakt dit weinig uit??
 
die 2 xtra weken zullen voor mij waarschijnlijk best nog wat opleveren, is de 1e keer met test, en ga daarna hard cutten dus is iedere gewonnen kilo dan meegenomen.
2 weken xtra op 500 kan geen kwaad heeft weinig invloed op herstel misschien wel op de tijdsduur van het herstellen. Maarja der zijn er hier ook die deze shit op 750/1000 per week scoren, dan zouden zij al nie meer te helpen zijn ;)



komt wel goed man... 1e zit erin, op naar de volgende :D

Ik zit nu 1e week test e - anavar
test 500 gezet, anna dagelijks 40mg

vreemd gevoel zo'n olietje je been in spuiten, had het wel wat pijnlijker verw8 lekker rustig aan maar wel een beetje gespannen. aspireren ging wel belletje lucht tevoorschijn gekomen maar die ging direct weer terug naar binnen
trainen gaat lekker beetje rusteloos overdag (zou het die anna kunne zijn voel me een beetje spacy wanneer ik onder de douche uit kom...??)

ik hou morgen weer even alles op de hoogte na training,

mzzl
 
oke dan lekker dat die spuit in een keer goed ging kga em zeker volgen keep em updated!:D
 
hey daar hier weer even een korte update, ik heb gisteren de 2e x test e gezet weer in me been en weer zonder problemen.

de eerste x heb ik zelfs weinig tot geen spierpijn gehad nu weer niet... is da wel normaal of heb ik gewoon heel toevallig meteen goed gespoten???

heb de 0,6x30 en tot mijn verbazing viel het allemaal wel mee.

anavar zit nog steeds op de 40mg pdag en moet zeggen dat mijn spieren allemaal wat harder zijn geworden, pomp is zeker aanwezig en kan meer sets nemen van hetzelfde gewicht (denk dak het maar eens wa op ga schroeven):D

ik kom morgen even met de nieuwe stats en wat uitgebreider verhaaltje...


bedankt voor de reacties en tips over workouts zijn welkom...


de mazzel!!!
 
je gaat hard cutten na je kuur? niet echt verstandig.....
 
wat zijn je krachtstats voor de kuur en hoe verlopen die (ben altijd wel benieuwd naar de nieuwe pr´tjes'!
 

ik begrijp goed dat veel mensen het vreemd vinden maar ik heb erg snel last van acne en wil van de zomer niet met een maanlandschap op me rug lopen :o
ik probeer zoveel mogelijk te behouden maar ik hoef ook nog geen beer te worden ;) vandaar de keuze test anavar.
na de zomer ga ik nog een keer in vervolg maar dan misschien iets zwaardere kuur...
 
Test/Anavar, tis eens iets anders dan test/winny:p

Kga hem volgen! succes!
 
ik begrijp goed dat veel mensen het vreemd vinden maar ik heb erg snel last van acne en wil van de zomer niet met een maanlandschap op me rug lopen :o
ik probeer zoveel mogelijk te behouden maar ik hoef ook nog geen beer te worden ;) vandaar de keuze test anavar.
na de zomer ga ik nog een keer in vervolg maar dan misschien iets zwaardere kuur...


Ik begrijp je niet.. Ik heb nix over je acne gezegt.. Ik had et over et feit dat et niet echt verstandig is om na je kuur flink te gaan cutten..
 
Ik begrijp je niet.. Ik heb nix over je acne gezegt.. Ik had et over et feit dat et niet echt verstandig is om na je kuur flink te gaan cutten..


weet ik maar zit met een hoog bf te kijken ik heb een beetje een plannetje uitgezet om voor de winter af te ronden maar wa wil je daarmee zeggen dan?
enige tijd wachten voor te gaan cutten?
ik weet dat ik het een beetje achterstevoren aanpak maar dat heeft z'n redenen...

adviezen altijd welkom
 
Test/Anavar, tis eens iets anders dan test/winny:p

Kga hem volgen! succes!

cool thnx... ik ben niet zo'n computermuis maar ik hou em zo up2date mogelijk. ;)

aan het einde van de kuur post ik voor en na foto's bedankt voor de belangstelling!
 
Back
Naar boven