XXL Nutrition

1e bulk schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zinxr

Novice
Lid geworden
29 aug 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
65kg
Vetpercentage
14%
Gegroet mede gewicht-slingeraars! ;)

Stats:
- 19 Jaar
- 1.74 M
- 65 KG
- BF 14%

Ik heb dus al ruim een jaar krachttraining gedaan en heb wel aardige vooruitgang geboekt in die tijd qua kracht en volume. Echter zat er nog weinig progressie in op het einde.

Ik probeerde altijd wel goed op mijn voeding te letten, maar dat moet niet voldoende zijn geweest.
Dat was 3 maanden geleden en ben voor me gevoel weer redelijk terug gezakt, want ik ben in die tijd totaal niet meer wezen sporten i.v.m. omstandigheden. Maar mijn gewicht is niet veel afgenomen.:D

Nu ben ik een student in een nieuwe stad en wil het graag nu goed opnieuw aanpakken.

Ik heb het volgende schema gemaakt die wel haalbaar moet zijn.
Hier en daar kan er misschien een foutje inzitten qua eenheden, maar je moet er een goed beeld bij kunnen krijgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn de eiwitten/koolhydraten/vetten/kcal goed zo etc?


In combinatie met minimaal 3 dagen in de week sporten.
Ma: borst/bicep
Wo: triceps/rug
Vrij: Benen/schouders

Doel:
Massa aankomen! Graag eindelijk ruim die 70kg grens doorbreken wat voor velen niks voorstelt, maar wat voor mij moeilijk is geweest afgelopen jaar.
en in het voorjaar weer ergens gaan cutten uiteraard.


Graag feedback/tips! bedankt!

Später Zinxr :o
 
Lol. Om 16.00 en avondeten kip / rijst / groenten. Succes met volhouden, met zulke variatie (geen). Zou die maaltijd van 18.30 afwisselen met ander eten zodat je 't langer dan een week gaat volhouden..
 
Waarom volgend jaar alweer cutten? Gewoon goed doorblijven eten! Zo zonde om zo'n lange tijd per jaar minder progressie te maken dan zou kunnen als je echt nog in de opbouwfase zit.
 
meer koolhydraten eten na je training , rest is goed
ik zie het inderdaad. Bedankt! past wel bij het volgende punt.


Lol. Om 16.00 en avondeten kip / rijst / groenten. Succes met volhouden, met zulke variatie (geen). Zou die maaltijd van 18.30 afwisselen met ander eten zodat je 't langer dan een week gaat volhouden..

Daar heb je misschien wel gelijk. Maar het idee was dat het natuurlijk mooi makkelijk was.:D Ik heb niet echt de tijd om elke avond uren lang te koken.
en in het geval van die rijst kan ik het mooi van te voren gemaakt hebben etc.

Wat voor suggestie stel jij dan? eiwitrijk vlees met groenten en aardappels?
 
Daar heb je misschien wel gelijk. Maar het idee was dat het natuurlijk mooi makkelijk was.:D Ik heb niet echt de tijd om elke avond uren lang te koken.
en in het geval van die rijst kan ik het mooi van te voren gemaakt hebben etc.

Wat voor suggestie stel jij dan? eiwitrijk vlees met groenten en aardappels?

Ligt een beetje aan jezelf. Als jij werkelijk denkt dat je dit vol kunt houden, dan moet je het vooral doen. Lijkt mij iig makkelijker volhouden als je die rijst bij 't avondeten afwisselt met aardappels, groente vlees of pasta met vis.
 
Je kan ook gewoon brood eten als maaltijd van 16uur. Dan beetje afwisselen met verschillende soorten beleg. Rosbief, magere ham, gebakken/gekookt ei, zalm, kaas
 
Back
Naar boven