AndroidHealthClinic

1e cut kuur Test E + Clenbuterol + Kickstart of frontload Winny of Tbol.

Bezoekers in dit topic

Eliaz

Cool Novice
Lid geworden
23 apr 2012
Berichten
47
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hey beste leden, +-2 tal geweken ben ik lid geworden op dit forum en heb ik eerst een topic geopent over mijn toekomstige kuur (en dat was clenbuterol only). Zit nu net in mijn OFF periode van clenbuterol en moet zeggen dat het spul wonderen doet met een dieet. Zeker en vast een aanrader voor iemand die wilt cutten zonder teveel budget. Had amper bijwerkingen (behalve kramp dan, die was op momenten hevig). Heb zelfs kunnen opbouwen met clenbuterol tot 160mcg/dag zonder teveel sides.

Momenteel zijn mijn stats :

Voor clenbuterol :
87,9kg, 16,7% BF en 1 meter 82.
Na clenbuterol :
82,7kg, 12,9% BF en 1 meter 82 (uiteraard).

Nu dacht ik om mijn volgende kuur terug clenbuterol te nemen namelijk 2 weken op en 2 weken af met

1-10 Test e 250mg/week (misschien verhogen of is deze dosis goed als 1e echte cycle?)
1-4 Winstrol 40-50mg/dag (als kickstart) of week 6-10 (als frontload)
OF
1-4 Turinabol 40-50mg/dag (als kickstart) of week 6-10 (als frontload)
+ Clenbuterol 2 weken op en af.
10-12 uiteraard 20mg nolvadex p/d

Wat is het beste, Tbol of Winny? (Uit ervaring graag)
Kan nog steeds niet kiezen, kan ik Tbol en winny ook combineren? Tbol als frontload en winny als kickstart?

Zou deze kuur mij onder 10% BF krijgen met een strict dieet en voldoende cardio zonder al te veel 'spiermassa' te verliezen?
Zijn er nog suggesties of adviezen? Always welcome
 
Test op 500 en winny 6 weken, verder je voeding en traning naar wens aanpassen.

Stay of the clen, het gewoon een zootje.
 
Hey beste leden, +-2 tal geweken ben ik lid geworden op dit forum en heb ik eerst een topic geopent over mijn toekomstige kuur (en dat was clenbuterol only). Zit nu net in mijn OFF periode van clenbuterol en moet zeggen dat het spul wonderen doet met een dieet. Zeker en vast een aanrader voor iemand die wilt cutten zonder teveel budget. Had amper bijwerkingen (behalve kramp dan, die was op momenten hevig). Heb zelfs kunnen opbouwen met clenbuterol tot 160mcg/dag zonder teveel sides.

Momenteel zijn mijn stats :

Voor clenbuterol :
87,9kg, 16,7% BF en 1 meter 82.
Na clenbuterol :
82,7kg, 12,9% BF en 1 meter 82 (uiteraard).

Nu dacht ik om mijn volgende kuur terug clenbuterol te nemen namelijk 2 weken op en 2 weken af met

1-10 Test e 250mg/week (misschien verhogen of is deze dosis goed als 1e echte cycle?)
1-4 Winstrol 40-50mg/dag (als kickstart) of week 6-10 (als frontload)
OF
1-4 Turinabol 40-50mg/dag (als kickstart) of week 6-10 (als frontload)
+ Clenbuterol 2 weken op en af.
10-12 uiteraard 20mg nolvadex p/d

Wat is het beste, Tbol of Winny? (Uit ervaring graag)
Kan nog steeds niet kiezen, kan ik Tbol en winny ook combineren? Tbol als frontload en winny als kickstart?

Zou deze kuur mij onder 10% BF krijgen met een strict dieet en voldoende cardio zonder al te veel 'spiermassa' te verliezen?
Zijn er nog suggesties of adviezen? Always welcome

Volgens mij weet jij niet wat een frontload is.

Terzijde, is dit topic al niet eens gepasseerd?

BETER: naturel cutten tot 10%, dan een test 500 met eventueel kicktart (dbol of winny) OF een frontload.
Je weegt maar 83 kg, beter een bulk als eerste kuur imo.
NOG BETER: nog een paar jaar naturel trainen tot je minstens 90kg aan 10-12% staat. Maar dat doe je toch niet.
 
Laatst bewerkt:
Heb frontload eventjes door de war gehaald, wat ik bedoelde was om winny op het einde van m'n kuur te nemen om er dan harder uit te komen. Ik zit momenteel bijna op 10% en gewicht zal rond 80kg zitten. 90kg naturel halen rond 10% BF lijkt mij redelijk moeilijk omdat ik nu volop aan het cutten ben voor de zomer. Ik zou nu graag terug wat bijkomen (ik kom van 95kg en ben heel wat volume kwijt) in droge spiermassa om er beter uit te zien in de zomer en al een eerste ervaring op te doen met AAS. Verder zal ik nooit van plan zijn om een echte bulk kuur te zetten omdat ik niet echt gigantisch wil worden en meer spierdefenitie wil behouden (voel me er beter bij :-P)Bedankt voor je hulp by the way.

@porterhouse, is 500 test + winny niet een beetje te gek als eerste echt AAS kuur?

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 22:31 ----------

Nu heb ik ergens gelezen dat Tbol veel milder is voor je lichaam en de resultaten ook nog wel goed zijn. Ik lees ook dat de meningen over Winny en Tbol wat verdeeld zijn, wat zijn jullie ervaringen met deze 2 orals?
 
Je kan ook 250mg e5d zetten, maar zie nu pas dat je 20 bent, en normaal geef ik dan geen advies.

dus dit is mijn laastte reactie hier.

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 22:35 ----------

20kg naturel gainen zit er zat in.
 
Test op 500 en winny 6 weken, verder je voeding en traning naar wens aanpassen.

Stay of the clen, het gewoon een zootje.

Clen is hip tegenwoordig denk ik. Zie het vaak voorbij komen de laatste tijd. Iedereen die beetje af wilt vallen gaat aan de clen alsof het snoep is.
 
Back
Naar boven