AndroidHealthClinic

1e cutkuur Winny/stanox (icm Corona?) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

015

Novice
Lid geworden
17 apr 2020
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Goeiemiddag,

Ik kijk al een tijdje mee op het forum voor de nodige info en besloot uiteindelijk zelf maar een acc aan te maken om m'n eigen dilemma voor te leggen.
Zal eerst even wat info over mij benoemen: 25 jaar, 180cm, 80kg, 13 bf%, train nu zo'n 5 jaar waarvan de laatste 3 jr consistent en veel progressie. Tot nu toe altijd naturel.
Voor aankomende zomer was voor mij het plan zo droog mogelijk te worden, dat wil zeggen, het droogst dat ik ooit geweest ben. Ik doel hierbij op een bf% van 8-10%, uiteraard met behoud van zoveel mogelijk spiermassa.
Afgelopen paar maanden, vanaf half januari, al een stuk droger geworden maar uiteraard ook spiermassa kwijt, van 89kg naar 80kg, bf% van 19% naar 13%.
Ik weet uit ervaring, van vorige cuts, dat ik vanaf 13% bf vaak tegen een plateau aanliep qua vetverlies, dit plateau icm het verlies van veel spiermassa wil ik deze zomer dan ook voorkomen.

Om deze reden had ik 2 maanden terug 2 doosjes winny/stanox orals van 10mg in huis gehaald. Het idee was 6 weken 30 of 40mg per dag. Startende wanneer ik een bf% had van 12%. Met het doel om de laatste loodjes qua vetverlies te realiseren en hopelijk zelfs wat spiermassa aan te komen en/of krachttoename te realiseren.

Tsja, en toen gingen 13 maart de gym's dicht.. geen zware gewichten meer, bench press, squat racks etc. Kan nu alleen af en toe bij een vriend in een home gym trainen (platen gaan tot 120kg gelukkig) rest van de dagen doe ik het met bodyweight en restistance bands. Verder werk ik 's avonds wel nog in de logistiek op een pakkettendepot (zware karren verslepen en vrachtwagens laden/lossen).

Lang verhaal kort gemaakt.. ik heb 2 vragen:
1. Is een nakuur met nolvadex echt noodzakelijk? Aangezien het m'n eerste kuurtje zal zijn en de dosering en lengte niet heel hoog zullen zijn;
2. Heeft het überhaupt nut om dit kuurtje te doen nu de gym's (nog) dicht zijn? Of heel de kuurt beter uitstellen tot deze weer open zijn? Kan ik nu progressie boeken met alleen bodyweight oefeningen en af en toe een goeie home workout?

Thanks!
 
Als je niet optimaal kan trainen zou ik zeker niet aan de AAS gaan.
natty moet 8-10% halen zonder al te veel spierverlies ook prima te doen zijn.
 
Als je niet optimaal kan trainen zou ik zeker niet aan de AAS gaan.
natty moet 8-10% halen zonder al te veel spierverlies ook prima te doen zijn.
Thanks! Dan trek ik het natty cutten sowieso nog even door tot min. 10%, hopelijk is de gym tegen die tijd ook weer open 🤞
 
Op je 1e vraag,

Hoogstwaarschijnlijk ja.
Als je slim bent laat je je bloed meten VOOR en NA je kuur. dan weet je het helemaal zeker. Zelf nog niet heel veel verstand ervan, en lees voornamelijk mee, maar dacht de bloedmeting Na je kuur doen na 2 weken sinds je je laatst AAS heb genomen.

2e vraag,

Zou gewoon wachten tot de gyms open zijn. nu zoveel mogelijk doorcutten en wanneer de gyms open zijn aan de AAS door cutten of eventueel lean bulken.
 
ik snap het niet mensen lopen zich nu vol te spuiten met aas terwijl de gyms closed zijn. Ik denk bij me zelf ik cruise nog even langer door omdat ik toch niet volop kan gaan maar dan kijk ik om me heen en zie ik iedereen die naald erin sjorren????

Zou gewoon wachten tot de gyms open gaan.
 
ik snap het niet mensen lopen zich nu vol te spuiten met aas terwijl de gyms closed zijn. Ik denk bij me zelf ik cruise nog even langer door omdat ik toch niet volop kan gaan maar dan kijk ik om me heen en zie ik iedereen die naald erin sjorren????

Zou gewoon wachten tot de gyms open gaan.
JE HoEfT ToCH NiEt TE tRAinEn AlS jE AnaBOlEn DoET :spaz:
 
JE HoEfT ToCH NiEt TE tRAinEn AlS jE AnaBOlEn DoET :spaz:

dat denken de meeste wel ja, maar dan zeg ik ken genoeg mensen die anabolen doen maar je ziet er niks van terug
 
Hallo heeft het zin om naar de hoeren te gaan als mn piemol niet hard wordt?

Groeten,

Stunna
 
Back
Naar boven