Fitness Seller

1e... durf het bijna niet te posten

evilspock

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Weer iemand die jullie gaat vervelen met een 1e kuurvoorstel :P

Leeftijd 33 jaar.
Stats:
174 cm
12% bf
83 kg

Train nu 4 jaar 5 dagen per week. De laatste 3 jaar kan ik pas goed noemen aangezien ik daarvoor veel heb moeten leren wat eten en trainen betreft.

Doel is om massa te pakken en schoon te bulken om het bf niet teveel op te laten lopen.
Mijn voeding schema heb ik nog niet helemaal af maar ik ga voor 3250 kcal om mee te beginnen en nagelang hoe het gaat kan ik dit aanpassen.
Op het moment zit ik op 2750 kcal.

Vragen:
  • Zit te twijfelen of ik nu 20 of 30mg dianabol moet pakken, weet ook niet hoe ik erop reageer.

• Zal ik dianabol 2 of 3 weken nemen?
  • Aangezien dit de eerste kuur is weet ik niet of het slim is om de laatste 4 weken er winstrol bij te pakken om wat harder uit de kuur te komen.
  • Las ook laatst ergens dat het juist niet slim was om dat te doen.. (maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet goed begreep waarom dat was.)
  • Ik loop per week 3 keer 5km (30min). Kan ik daar in mijn kuur gewoon mee doorgaan of zijn daar bezwaren voor?

Ik ga op 24 Juni beginnen dus tot die tijd kan ik nog een en ander aanpassen.

week 1-10.........500 mg Test.E
week 1-2 ..........20/30 mg Dianabol
week 12-13.......Nolvadex 40 mg ED
week 14-15.......Nolvadex 20 mg ED

Cardio tijdens je kuur is geen probleem. Echter kan het zo zijn dat je conditie wat slechter wordt. Je wordt immers veel zwaarder in een mum van tijd.

Als je dianabol neemt, neem het op 30mg en neem het ongeveer 5wkn. Dan is je dianabol potje nl ook leeg (zeerwss) :)

Succes met je kuur!

Ps Ik vind dat je of dbol of winstrol moet nemen, beide nemen met een korte tussenpauze zie ik niet zitten. Neem een vd 2 voor een degelijke periode.

yip, 5 of 6 weken dianabol op 30mg/dag

en dianabol de eerste week opbouwen naar 30mg/dag

de rest van je schema klopt

succes ermee !

In een eerste kuur moet je in principe maar 1 aas gebruiken en dat tot max een halve gram per week. Maar goed de d-bol kan nog als opstart, de winny mag je laten vallen.

• Topic Starter Topic Starter
In een eerste kuur moet je in principe maar 1 aas gebruiken en dat tot max een halve gram per week. Maar goed de dianabol kan nog als opstart, de winny mag je laten vallen.

Ik wil het idd juist als opstart gebruiken vandaar de vraag 2 of 3 weken.

De winstrol zal ik dan maar laten zitten.

bedankt voor de reacties.

Als je schoon wilt bulken, waarom dianabol en geen winstrol
Persoonlijk zou ik voor de combi winstrol en test gaan. Minder vocht.
Dianbol is leuk voor een kickstart en tijdelijke krachttoename, maar dat ben je zo weer kwijt.
De gains met winstrol tov dianabol zullen wel minder zijn, maar wel zuiverder.
Dus met andere woorden minder vocht.

Dianabol.. 6 weken 30 tot 40mg.. of alleen winstrol 6 weken 40 mg

• Topic Starter Topic Starter
Als je schoon wilt bulken, waarom dianabol en geen winstrol
Persoonlijk zou ik voor de combi winstrol en test gaan. Minder vocht.
Dianbol is leuk voor een kickstart en tijdelijke krachttoename, maar dat ben je zo weer kwijt.
De gains met winstrol tov dianabol zullen wel minder zijn, maar wel zuiverder.
Dus met andere woorden minder vocht.

Ik heb geen problemen met vocht vasthouden tijdens de kuur, gaat er uiteindelijk toch vanaf.
Misschien druk ik me verkeerd uit met "schoon bulken" maar ik bedoel daarmee dat ik niet veel vet wil aankomen.
1 of 2 kg is geen probleem maar liever niet meer.

Winstrol op het einde van de kuur ga ik toch maar niet doen omdat het mijn eerste kuurtje is en ik er wel mee eens ben dat 1 aas genoeg moet zijn. (kickstart daargelaten)

De dianabol wil ik echt alleen maar gebruiken als kickstart, dus 2 of 3 weken.

Maar het is allemaal zo lastig aan alles zit wel voor of nadelen dus kan ik het beste maar zo simpel mogelijk houden i guess.
Aangezien ik totaal niet weet hoe ik erop reageer.

Ik zou winny doen. Kun je lekker bulken zonder bang te zijn dat je een ****in vetkwab wordt.. + het verbeterd je overall fysiek gewoon..

Ik zou winny doen. Kun je lekker bulken zonder bang te zijn dat je een ****in vetkwab wordt.. + het verbeterd je overall fysiek gewoon..
Vet winnen heeft niets maar dan ook totaal niets met aas te maken maar met je voeding. En winny leverd weinig gains voor wat je betaald. En je fysiek verbeter je vooral in de gym , niet met een pilletje/spuitje.

@ ts: je verdient van mij een pluim omdat jij je al zo goed hebt verdiept in de materie :)

Vet winnen heeft niets maar dan ook totaal niets met aas te maken maar met je voeding. En winny leverd weinig gains voor wat je betaald. En je fysiek verbeter je vooral in de gym , niet met een pilletje/spuitje.

JEzus man, dat snap ik ook wel. Maar als jij massa wilt winnen moet je gewoon eten als een gek. En icm dboll zul je sneller vet aanzetten dan met winny, daarom zou ik voor winny gaan.

Jonge koen doe niet net of je er alles vanaf weet. En een beetje respect voor onze admin SVP!

Volgens mij heb ik dat ook al 20 keer tegen die jongen gezegd ;)

Wel eens dianabol gehad Koen? Dacht het niet he? :)

eerste kuur en dan maar gelijk 500 mg test.....:eek!: als je dan test er bij neemt waarom niet eerst 250 per week om te beginnen? misschien werkt dat al voldoende voor je...

eerste kuur en dan maar gelijk 500 mg test.....:eek!: als je dan test er bij neemt waarom niet eerst 250 per week om te beginnen? misschien werkt dat al voldoende voor je...

Simpel, ik zou het gewoon de moeite vinden om men complete hormoonsysteem overhoop te halen voor minimum winst. Teveel moet ook niet maar te weinig is helemaal onzin. Als je zit wat sommige mensen hier in hun mik gooien en dan een beginneling ligge wijs te maken dat 250 test genoeg is :rolleyes:.

Hoi ik ben nieuw hier.....ik train al een paar jaartjes maar hoop hier nog wat te leren...

Terug
Naar boven