- Waardering
- 0
Weer iemand die jullie gaat vervelen met een 1e kuurvoorstel 
Leeftijd 33 jaar.
Stats:
174 cm
12% bf
83 kg
Train nu 4 jaar 5 dagen per week. De laatste 3 jaar kan ik pas goed noemen aangezien ik daarvoor veel heb moeten leren wat eten en trainen betreft.
Doel is om massa te pakken en schoon te bulken om het bf niet teveel op te laten lopen.
Mijn voeding schema heb ik nog niet helemaal af maar ik ga voor 3250 kcal om mee te beginnen en nagelang hoe het gaat kan ik dit aanpassen.
Op het moment zit ik op 2750 kcal.
Vragen:
Ik ga op 24 Juni beginnen dus tot die tijd kan ik nog een en ander aanpassen.
week 1-10.........500 mg Test.E
week 1-2 ..........20/30 mg Dianabol
week 12-13.......Nolvadex 40 mg ED
week 14-15.......Nolvadex 20 mg ED

Leeftijd 33 jaar.
Stats:
174 cm
12% bf
83 kg
Train nu 4 jaar 5 dagen per week. De laatste 3 jaar kan ik pas goed noemen aangezien ik daarvoor veel heb moeten leren wat eten en trainen betreft.
Doel is om massa te pakken en schoon te bulken om het bf niet teveel op te laten lopen.
Mijn voeding schema heb ik nog niet helemaal af maar ik ga voor 3250 kcal om mee te beginnen en nagelang hoe het gaat kan ik dit aanpassen.
Op het moment zit ik op 2750 kcal.
Vragen:
- Zit te twijfelen of ik nu 20 of 30mg dianabol moet pakken, weet ook niet hoe ik erop reageer.
- Zal ik dianabol 2 of 3 weken nemen?
- Aangezien dit de eerste kuur is weet ik niet of het slim is om de laatste 4 weken er winstrol bij te pakken om wat harder uit de kuur te komen.
- Las ook laatst ergens dat het juist niet slim was om dat te doen.. (maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet goed begreep waarom dat was.)
- Ik loop per week 3 keer 5km (30min). Kan ik daar in mijn kuur gewoon mee doorgaan of zijn daar bezwaren voor?
Ik ga op 24 Juni beginnen dus tot die tijd kan ik nog een en ander aanpassen.
week 1-10.........500 mg Test.E
week 1-2 ..........20/30 mg Dianabol
week 12-13.......Nolvadex 40 mg ED
week 14-15.......Nolvadex 20 mg ED

als je dan test er bij neemt waarom niet eerst 250 per week om te beginnen? misschien werkt dat al voldoende voor je...