MuscleMeat

1e foto's Badboy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

badboy

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2003
Berichten
161
Waardering
0
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
de laatste foto heb ik er maar bijgeplakt, omdat je op de foto's dus totaal geen definitie ziet, lijkt een platte boel... ???
Iemand een idee hoe dit komt, misschien belichting, flits ??
 
Netjes, massief :thumbs: vind dat je biceps en borst wat achterligen, verder ziet het er goed uit. Nog foto's van je rug en benen?
 
Die heb ik nog niet, dit zijn mijn 1e foto's pas, weet ook echt niet hoe ik t best kan poseren op de foto's ???
Biceps klopt wel, maar borst zit wel goed, trust me :d
Thanx !
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ja wa zal ik eens zeggen.... mja.. de massa is er, het zou nog iets dieper kunnen zijn, die rotors zijn wel ok 18"? maar een donkerder huidje zou geen kwaad kunnen (persoonlijke mening ;))

verders ziet er flex uit :D overal body looks good !!!!! :D
 
Ik zie alleen kruisjes... (maar linkje kopieeren werkt wel)

Ziet er goed uit, borst ook en alles eigenlijk :thumb: wat zijn je stats? of staan die al ergens op dbb forum?
 
Ziet er netjes uit zeg

:thumb:
 
Hier volgen mijn stats:

22jr
1.73m
94 kg
bf ???
Ik train nu bijna 1,5 jaar
 
Netjes! Je hebt zeker aanleg. Definitie is minder omdat je belichting niet optimaal is. Meer van boven laten komen dan ziet het er stukken beter uit.

Probeer maar eens uit voor de spiegel.
 
thnx voor de tip Axestream !
 
ziet r goed uit dude! Je hebt al aardig wat massa man! Ben het met ecto eens dat je biceps maybe een beetje achter liggen maar voor de rest top! Vooral je schouders zien r goed uit vind ik.

Wat axe al zegt: je belichting is een beetje ongelukkig. Probeer het maar eens met licht van bovenaf of zo, dan komen je spieren beter uit. Ennuh, kijk eens wat vrolijker! ;)

keep up the good work!
 
Ziet er goed uit man!! Behoorlijk massief. Probeer wat meer massa op je biceps te krijgen zoals de anderen al zeiden. Post ook nog eens een keer wat rug foto's, ben er wel benieuwd naar. Een ding is zeker: You did a good job :thumb:
 
espi je moet ff rechtermuis doen en dan eigenschappen en vervolgens die URL ff in een nieuwe browser C&P-en.

je ziet rode kruisjes omdat Pbase dat denk ik niet toestaat... je pics als img op een andere site plaatsen.

badboy: ziet er huge uit ! en idd probeer die biceps en borst wat harder te pumpen.. je bf ligt denk ik zo tussen de 12-14 % gok ik.

verder ziet t er massive uit !
 
Laatst bewerkt:
OK, heb even quote gebruikt en toen in nieuw venster geplakt..

En weer moet ik 'stoken' en zeggen: waar zijn de benen?? Toch geen luciferstokjes mag ik hopen?

Maar verder: heeeel goed, ongelooflijk wat een lats! kwijl, kwijl, kwijl!

Heb wat met vleugeltjes... bloos, bloos, bloos!

Espi
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de link Bart.. en de rest ook voor jullie reacties..
Ik heb al een thread geopend hoe ik t best de biceps aan kan pakken, want ze liggen idd achter.. :(
 
Hehe Je glimt lekker mooi, trouwens stoere Bak.
Een mooie mobile cinema system :):)
 
ziet er massief uit!
zeker voor zo'n korte tijd. zeer goed resultaat!

let idd op die biceps dan zie je er top uit! :thumbs:
 
ziet er goed uit, massief!

biceps mogen nog wel wat groter, maar voor de rest erg goed:thumbs:
 
Back
Naar boven