AndroidHealthClinic

1e Foto's Julliete Bergman Cup 2014 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
20.475
Waardering
4.082
We hebben de 1e foto's binnen, vandaag en morgen volgt de rest van de foto's.

We gaan alle foto's van alle Nederlandse wedstrijden op onze site posten. En we zorgen dat alles overzichtelijk wordt gepresenteerd zodat je weet waarnaar je zit te kijken ;)

Bekijk de foto's hier! Meer foto's volgen.
 
Haha die foto's zijn gewoon unreal man.
Echt DAFUQ!
 
Mooie foto's! Altijd gaaf om te zien wat ze bereikt hebben, vind het knap :)
 
zitten goede fysieken bij :thumbs:

is die zwembroeken klasse voor heren opgericht zodat ze hun benen niet hoeven te trainen ofzo?
 
We hebben de 1e foto's binnen, vandaag en morgen volgt de rest van de foto's.

We gaan alle foto's van alle Nederlandse wedstrijden op onze site posten. En we zorgen dat alles overzichtelijk wordt gepresenteerd zodat je weet waarnaar je zit te kijken ;)

Bekijk de foto's hier! Meer foto's volgen.
Top! Was er net naar op zoek.

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Waren er echt maar 2 deelnemers in >90 kg?
 
zitten goede fysieken bij :thumbs:

is die zwembroeken klasse voor heren opgericht zodat ze hun benen niet hoeven te trainen ofzo?

je zou het wel denken ja :D

Top! Was er net naar op zoek.

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Waren er echt maar 2 deelnemers in >90 kg?

ja vond dat ook bizar weinig.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Ik heb er net weer een aantal bijgezet
 
je zou het wel denken ja :D



ja vond dat ook bizar weinig.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Ik heb er net weer een aantal bijgezet

heb net de foto.s bekeken redelijke fysieken maar ik zie maar 2-3 atleten met een paar goede benen
hoeven die niet getraind te worden ???
 
Laag niveau dit jaar.
 
Mooie foto's René!
 
Mens Physique winnaar is super, de Bikini word een steeds mooiere klasse :) Ik was ook weer snel thuis :)
 
Ik snap nog steeds die "steekjereetindeneusvandejury" pose bij de dames niet

JBC+2014+-+XXL+-+Bikini+tot+165cm+-+05.jpg


JBC+2014+-+XXL+-+Junioren+-+02.jpg


Bij de heren wordt nog iets aangespannen, maar de dames staan gewoon te staan met hun achterwerk naar achter (verders een leuke pose trouwens :D ) maar wat wordt nu beoordeeld ? ? ? ? ? ? (zeker als je bedenkt dat je jury meestal lager zit)

en bermuda's ipv benen ? :D ? :D
 
Vind zelf de bodyfitness ook een mooiere klasse bij de Dames. Maar internationaal is de bikiniklasse wel van hoog niveau in Nederland nog niet echt.
 
zitten goede fysieken bij :thumbs:

is die zwembroeken klasse voor heren opgericht zodat ze hun benen niet hoeven te trainen ofzo?

Ja dat is om hun kippepootjes te verbergen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ok maar das natuurlijk geen vergelijking hiermee dan..
JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+10.jpg

Django in shorts zie je ook zijn benen niet, niet dat ik beweer dat die gasten nu daaronder monsterlegs hebben, maar er zijn erbij die deze klasse leuk vinden, sommige trainen gewoon flink hun benen en anderen niet.
Ik heb gisteren BBers gezien waarbij ik me afvroeg of ze uberhaupt ooit benen hebben gedaan :D
 
Leuk om eens foto's te zien, weet ik wat me te wachten staat in Roermond haha :p
 
JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+06.jpg


1e van links.. vraag me af wat sommige mensen bezield om op het podium te gaan met zo'n fysiek. Benen training not even once.
 
Hij heeft kunstknieen oid. ;)

Wel tof dat je er dan toch gaat staan. Al is t verschil met de nr 1 sws erg groot.

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Leuk om eens foto's te zien, weet ik wat me te wachten staat in Roermond haha :p

Vooral bodyfitness vond ik deze keer een erg hoog niveau. Al snap ik de uitslag mog niet helemaal. Had t misschien live moeten zien.
 
Er zitten echt extreem zwakke fysieken tussen...
 
Mooie foto's wel!
 
Back
Naar boven