Fitness Seller

1e Foto's Julliete Bergman Cup 2014 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die gast is echt heel dik geweest en heeft (ik dacht 2 kunstknieen) nu is het geen afvalwedstrijd ofso, maar hij heeft wel heel erg zijn best gedaan.
Ik begrijp wel dat mensen dit net zoals jou denken, maar we weten gewoon vaak niet wat iemand zijn startfysiek was.
De winnaar in de zwaargewichtklasse was nog geen jaar geleden een enorme papzak.Vind ik dan erg knap dat ie er dan heeft gestaan :)

zoals ik al zei: heb alle respect voor iedereen die daar effectief staat hoor
verdient ook respect wanneer je een pak afgevallen bent en ook nog eens jezelf mentaal kan overhalen om op dat podium te staan en je lichaam te tonen
in dat opzicht begrijp ik zeker dat het voor die mensen echt een overwinning voor zichzelf is

maar als je het puur als BB-wedstrijd bekijkt, zoals ik doe, dan snap je mijn punt ook wel denk ik :)
 
Wat een hoofden! DEAR GOD! Ik heb me rot gelachen!
Man en vrouw....Jesus!!!! Niet normaal grappig :p

Hier allemaal verlengde platte kop, lijkt wel geshopt :/

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+10.jpg



En deze van links naar rechts: ik ben chinees..... ik was vroeger een man..... en ik ben BLIJ!...... zijn mijn ogen open genoeg?..... Im the wicked witch of the west! Hue hue!

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+05.jpg



Dit is ook een drama....Jesus!!
Van links naar rechts: mijn andere naam is Voorhoofd.......mijn man slaat mij, in mijn gezicht, met keukenpan :(...........middelste valt nog mee..........deze ook best leuk...........zal ik eens een super grote witte BH aandoen voor dit wedstrijd?

JBC+-+xxl+-+Prijsuitreiking+-+02.jpg




Top prestatie verder hoor :p

:roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven