XXL Nutrition

1e Inject Kuur Advies

Bezoekers in dit topic

Kans op bijwerkingen is natuurlijk geen garantie dat je ze krijgt, maar dat je bloedwaarden onstabieler zijn op 1x/week sustanon ten opzichte van 1x/week enanthaat is wel een zekerheid.
 
Kans op bijwerkingen is natuurlijk geen garantie dat je ze krijgt, maar dat je bloedwaarden onstabieler zijn op 1x/week sustanon ten opzichte van 1x/week enanthaat is wel een zekerheid.

Ja als je dat uittekent op een papiertje in een grafiekje met een lijntje en een curve dan geeft dat een beeld weer. Maar hoe jouw lichaam dat vertaalt naar eventuele sides is een tweede. Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Dus omdat jij resultaat merkt, is het een top product. Fuck logic.

Natuurlijk werkt sustanon, er zit immers actieve stof in. Het is alleen achterlijk om korte esters niet frequent te injecteren, dan zit je gewoon te vragen om onstabiele bloedwaarden en dus meer kans op bijwerkingen.
Het is alleszins geen achterlijk product zoals jij beweert. Waarschijnlijk heb je het zelf nooit gebruikt want het werkt zeer goed wanneer je het om de week zet.
 
Het is alleszins geen achterlijk product zoals jij beweert. Waarschijnlijk heb je het zelf nooit gebruikt want het werkt zeer goed wanneer je het om de week zet.
Ik zeg nergens dat het niet werkt.
Ik zeg wel dat er alternatieven zijn die een betere keuze zijn als men minder frequent injecteert.
 
Kans op bijwerkingen is natuurlijk geen garantie dat je ze krijgt, maar dat je bloedwaarden onstabieler zijn op 1x/week sustanon ten opzichte van 1x/week enanthaat is wel een zekerheid.
Altijd dat gelul over stabielere bloedwaardes. Als je om de week 500mg sust zet, zit je ook constant met hoge waardes.
 
Mijn eerste kuur was sust 1x/week + hele cycle hcg mee laten lopen. geen sides gehad, integendeel was het me juist goed bevallen. Geen idee alleen hoe mijn bloedwaardes waren.
 
Op papier kan iets heel anders zijn dan in de praktijk.. Ik heb op sust, e3d, e5d of zelfs e7d 0,0 last van acne. Op test-e krijg ik wel last van acne. Het is heel persoonlijk hoe je ergens op reageert en natuurlijk geld voor 98% hetgeen wat op papier staat, maar zeker met AAS en dat leer ik meer en meer met de jaren, is er zo ontzettend veel afhankelijk van persoonlijke variabelen. Je kunt niet keihard zwart of wit roepen.

Maar je kan ook niet alleen maar zeggen dat x beter is dan y of vice versa alleen maar aan de hand van wat je kan zien of aanvoelt.

Kan zijn dat bloedwerk een heel ander verhaal verteld.
 
Het is alleszins geen achterlijk product zoals jij beweert. Waarschijnlijk heb je het zelf nooit gebruikt want het werkt zeer goed wanneer je het om de week zet.

Goed werken is niet de enigste criteria imo.
 
Back
Naar boven