Fitness Seller

1e inject kuurtje ( test500 + winny ) gewicht gaat goed,maar gynoos :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mjmwillems

Cool Novice
Lid geworden
28 mrt 2011
Berichten
33
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Dit is mijn eerste inject kuurtje. Hiervoor 1 x winstrol tabs gedaan ; 8 weken 50 mg. Ben toen van 72 kilo naar 84 kilo gegaan in me top.
Heb hier 6 kilo van overgehouden dmv nog goed te eten ( om de 2 uur ) en goed te sporten.
Helaas heb ik 1,5 maand na de kuur op mijn eerste vakantie dag mijn hand gebroken en ben daar te laat mee naar het ziekenhuis gegaan.
Resultaat ; dikke 3 maanden niet kunnen sporten en slecht gegeten. Alles verloren van mijn kuur en woog zelfs nog minder dan mijn 1e kuurtje ; 70 kilo.

Ben toen het weer beter ging met mijn hand weer meteen gaan sporten en 4 kilo'tjes bijgekomen in 2 maanden.
Kwam weer redelijk op gang met de gewichten en wou nu eindelijk me eerste inject kuurtje.

* Gekozen voor test500 wekelijks, en 40 mg winstrol de eerste 4 weken.
* elke woensdag injectie

Begonnen met de stats :
Lengte : 1.78
Gewicht : 74 kilo
Vetpercentage : 8.2 %

eet om de 2 uur mijn koolhydraten, eiwitten, vetten
maaltijden bestaan uit ongeveer :

smorgens ;
1e maaltijd600 mg melk en 100 gram brinta
2e maaltijd bak kwark met melk bananen en whey in blender

middag:
3e maaltijd 3 boterhammen met kipfilet + shake bestaande uit uitwitten en ultra fine oats
4e maaltijd boterhammen met kipfilet/kip met rijst/ banaan met kwark ( verschilt altijd maar in iedergeval wel eiwitten en koolhydraten )

avond :
5e maaltijd ; eten wat de pot schaft thuis ( eten meeste dagen in de week gewoon aardappelen groente vlees, of pasta met vis of kip of rijst )
6e maaltijd : eiwitten shake met ultra fine oats of rice powder
7e maaltijd : 600 mg melk en brinta 100 gram
8e maaltijd : cheaten na het smoken van me jonko haha, ik weet het boys maar voor mij echt lastig om deze weg te laten, ben al drastisch geminderd maar dagelijks heb ik toch nog wel me jointje nodig en max 2. zeg alles eerlijk kunnen jullie ook een goed beeld creeëren en tips te geven
en waar nodig is bij te sturen


( zit hoog in de koolhydraten wil flink bijkomen hoef niet droog te worden ben ik al van mezelf, kom echt super lastig bij zo zonder kuren )

slik erbij elke dag :
omega 3-6-9 ( 2 stuks )
zink ( 2 tabletten )
multi vitamine ( 1 stuk )
calcium en magnesium ( 2 tabletten )


training :
train 6 dagen in de week en heb tussen elke spiergroep zeker 48 uur rust.
Ben begonnen om op herhalingen te trainen, op de pomp trainen dus ( 12-15 )


ben nu momenteel in week 4 ben zo'n 7,5 kilo bijgekomen, aaaait nice !!

Ben wel in week 3 gestopt met het slikken van winny aangezien ik redelijke grote gynos heb gekregen, en echt al snel
zon 1,5 bij 1,5 cm toch wel zeker verharding onder beide tepels.
Dus ben 3 dagen 10 mg nolva gaan slikken en toen werd op mijn vorige topic aangeraden 40 mg nolva te pakken tot bult weg is.

Ik ga nu een week 40 mg slikken en daarna terug naar 20 en als het dan niet groter is 10 en als bijna weg is stop ik ermee.
want ben bang dat dit teveel me gains gaat tegenhouden zon hoge dosis nolva.. maar ik zou wel moeten want moet dit niet laten
verergeren. Ben er blijkbaar erg gevoelig voor. en kreeg weer last van mijn schouders, deze zijn blessure gevoelig.
train ze vrijwel niet meer, pak ze wel mee met borst etc puur om het feit geen blessures te krijgen in me kuur.
al train ik licht begin meteen ontsteking in mijn schouder te krijgen. Gelukkig heb ik zelf aanleg voor schouders en steken deze echt als beste eruit, heb veel gebokst vroeger.

ben qua kracht ook wel redelijk vooruit gegaan, gewichten die voor de kuur nog maar lastig uit te voeren waren gaan nu allemaal makkelijk.

Woensdag 5e inject, kijk er naar uit !

en ik was van plan om ipv 10 weken test te doen, 12 weken, ben nu toch bezig en ben al bezig met nolva wat gewoon kut is tijdens n kuur
maar weet niet of dit wel doel heeft of het dan nog werkt allemaal ?

heb voor de nakuur nolva en clomid.


dus mensen met tips, of iets wat ik moet aanpassen, hoor het graag, wil ook nog wat fotos droppen !
 
alles onder de 800gr carbs is low carb!
 
zit gemiddeld op 3500 - 4000 caloriën per dag waarvan 50 - 60 procent carbs uit brinta, rijst, bruinbrood, pastas bananen
 
moet dus nog hoger ofwat
 
Vind het wat veel text om te leze.. zkr na 15 shotjes jenever maar wat is je vraag precies? Ik zie niet echt een probleem zo je gained enzo ik hoop juist dat je je onderhoud kent? dat je niet goed willekeuring carbs/prot/vet eet en zo aankomt? want dan gaje niet veel aan die winny hebben he dat geeft je meer scherpte dan pak je in het vervolg beter tbol fzo en las ook zoiets van 50% carbs? wat doeje dan bulk of clenbulk
 
Vind het wat veel text om te leze.. zkr na 15 shotjes jenever maar wat is je vraag precies? Ik zie niet echt een probleem zo je gained enzo ik hoop juist dat je je onderhoud kent? dat je niet goed willekeuring carbs/prot/vet eet en zo aankomt? want dan gaje niet veel aan die winny hebben he dat geeft je meer scherpte dan pak je in het vervolg beter tbol fzo en las ook zoiets van 50% carbs? wat doeje dan bulk of clenbulk


ja ik weet het lange test, wou een logje aanmaken over me kuurtje, misschien mensen die wat tips hadden of
wat bijsturing kunnen geven, aangezien ik wel zoveel mogelijk eruit wil halen.

En doe gewoon bulken, niet clean bulken, maar veel koolhydraten dagelijks pasta en 200/300 gram brinta per dag 4 bananen,
kom echt lastig bij normaal wil zo veel mogelijk kilo bij gainen dat ik eens wat meer body heb maar gaat tot nu toe de goeie kant op.

Alleen weet ik niet of het veel gains tegenhoudt die nolva die ik nu slik ( 1 week 40 mg 2e week 20 aangezien gyno heb gekregen van 2 bij 1.5 cm beide kanten die ik wel niet kan laten verergeren
 
Al je tweede topic. Misschien dan gewoon stoppen met de kuur als je je er zo mee bezig houdt? Ik zie ook geen meerwaarde van 40mg nolva. 20mg en zelfs 10mg volstaan al.
 
Al je tweede topic. Misschien dan gewoon stoppen met de kuur als je je er zo mee bezig houdt? Ik zie ook geen meerwaarde van 40mg nolva. 20mg en zelfs 10mg volstaan al.

wat is dat nou weer voor onzin jonge haha, iedereen heeft het een 1e keer gedaan, ik wil gewoon zoveel mogelijk eruit halen en heb me erin verdiept maar staat zoveel verschillende informatie overal op dat ik het via een topic beter kan doen aangezien mensen hier met ervaring op zitten.

Ja op me andere topic gaven ze me advies 40 mg te pakken en dan afbouwen. Kijk iedereen zegt wat anders dan weet ik het toch ook niet meer, jij zegt 20 / 10 mg volstaan al, dan doe ik liever dat, en op basis van welk termijn moet ik dit merken dan, blijft nu steeds het zelfde gelukkgi
 
pak trouwens alles van EP, dus wat zeggen jullie hoeveel mg nolva moet voldoende zijn ? want moet natuurlijk niet nog groter worden dat ik dalijk bitchtits krijg. Nu voel ik wel echt hard groot stuk onder beide tepels dus is 20 mg al voldoende of 10 ? wanneer merk ik dat dan want slik al bijna n week nolva begonnen met 20 mg 3 dagen en daarna werd 40 mg aangereden heb ik 3 dagen nu 40 gepakt
 
pak trouwens alles van EP, dus wat zeggen jullie hoeveel mg nolva moet voldoende zijn ? want moet natuurlijk niet nog groter worden dat ik dalijk bitchtits krijg. Nu voel ik wel echt hard groot stuk onder beide tepels dus is 20 mg al voldoende of 10 ? wanneer merk ik dat dan want slik al bijna n week nolva begonnen met 20 mg 3 dagen en daarna werd 40 mg aangereden heb ik 3 dagen nu 40 gepakt

Ik heb vaker gyno gekregen, mijn ervaring is dat nolva geen ene fuck doet en het knobbeltje niet laat slinken. Kreeg na mijn nakuur vaak zelfs een terugslag, knobbeltje kwam weer terug. Vaak als al je levels weer normaal zijn verdwijnt dit knobbeltje/schijfje vanzelf is mijn ervaring. Je kan het preventief op 10mg laten meelopen tot einde kuur, daarna 3 weekjes even niks en dan even goed nakuren. Kans dar je terugslag krijgt als je pech hebt, maar maak je dan geen grote zorgen, uiteindelijk trekt dit wel weer weg!
 
Back
Naar boven