AndroidHealthClinic

1e keer anavar: gaat het fout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AA.

Novice
Lid geworden
3 jan 2017
Berichten
9
Waardering
1
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de effecten van anavar is verdwenen?
 
Laatst bewerkt:
Je hebt op 29 maart een echt/nep topic aangemaakt? Beter gooi je het gewoon weg en raak je het nooit meer aan.
 
Ja, klopt ik heb het toen maar 2x geslikt en merkte niks van. Dacht als ik echt ga beginnen ermee dan moet ik wel volop trainen. Toen had ik geen tijd.
 
WTF IS DIT NU WEER!!!!!!

Je begint maandag voor het eerst te sporten en al gelijk aan de AAS.

Voeding en training zullen ruk zijn. Mss doet je arm pijn omdat je pas begint te trainen. Who the fuck knows.
 
:roflol: Wat de hel is nou weer? Nog geen serieus gewicht aangeraakt en al van alles naar binnen werken alsof het snoep is....
 
:roflol: Wat de hel is nou weer? Nog geen serieus gewicht aangeraakt en al van alles naar binnen werken alsof het snoep is....

Het gaat van kwaad naar erger hier. Niks van basis en al direct 10 mg anavar liggen slikken.

En aan de dosis te zien heeft hij zich ook niet ingelezen in AAS.

En AAS om aan bodypump te doen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik heb zomaar t idee dat TS een vrouw is.....
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Is TS nou een vrouw? In een ander topic werd een vrouwelijk sportmaatje gezocht en de foto geeft ook geen uitsluitsel....
 
Ik doe aan thaiboksen en fitnessen heb ik ruim 6 maanden niet gedaan, wel af en toe.

Het is geen spierpijn, want dan smeer ik vaak thaise olie voor spieren dan gaat het over.

Ik lees vaak dat men met 5mg begint en daarna opbouwen. Omdat ik al met 5mg had genomen en niks van merkte probeerde ik 10 mg.
 
TS = vrouw

zorg eerst dat je training en voeding op orde zijn en ga zonder zooi trainen.
Waarom klooien met je hormonen als vrouw terwijl je duidelijk niet weet waar je mee bezig bent.
 
Thaise olie moet je mee roerbakken. Verder nog steeds niet duidelijk waarom je direct naar middelen grijpt, is dat normaal bij de mensen om je heen ofzo?
 
Ik doe aan thaiboksen en fitnessen heb ik ruim 6 maanden niet gedaan, wel af en toe.

Het is geen spierpijn, want dan smeer ik vaak thaise olie voor spieren dan gaat het over.

Ik lees vaak dat men met 5mg begint en daarna opbouwen. Omdat ik al met 5mg had genomen en niks van merkte probeerde ik 10 mg.

Na 2 dagen denk je dat je al veel gaat merken?

Als ik spierpijn heb mag ik smeren wat ik wil.

recreatief Thaiboxen en bodypump.dan snap ik de AAS niet goed.

Laat de AAS voorlopig liggen. Ga je goed inlezen hierover.

Zorg dat je training en voeding on point zijn.

Maar dan nog snap ik niet waarom je als je aan recreatief thaiboxen doet je aan de AAS gaat.

Mocht je nu een paar jaar aan fitness/bodybuilding doen en je wil een gespierder uiterlijk dan kan ik er nog inkomen.
 
Bedankt voor je tips.

Hoe lang duurt het voordat de effecten van anavar zijn verdwenen.
 
Ja, klopt ik heb het toen maar 2x geslikt en merkte niks van. Dacht als ik echt ga beginnen ermee dan moet ik wel volop trainen. Toen had ik geen tijd.

:haha:
 
Bedankt voor je tips.

Hoe lang duurt het voordat de effecten van anavar zijn verdwenen.

Welke effecten heb je nu dan? Want als je een zware stem of lange clit gekregen hebt is dat niet omkeerbaar namelijk.
 
Welke effecten heb je nu dan? Want als je een zware stem of lange clit gekregen hebt is dat niet omkeerbaar namelijk.

Na 2 dagen anavar te slikken lijkt me dat sterk.
 
Na 2 dagen anavar te slikken lijkt me dat sterk.

Mij ook, maar ik ben te dom om haar vraag te begrijpen. Dus ik denk laat ik maar beginnen met raden wat ze bedoelt of zo. Als je wilt weten hoe snel effecten weg zijn zullen ze negatief zijn? Spannend dit
 
Back
Naar boven