MuscleMeat

1e keer Ostarine

Bezoekers in dit topic

GymRay

Novice
Lid geworden
13 feb 2024
Lengte
1m89
Massa
81kg
Vetpercentage
15%
Ik krijg vandaag mijn ostarine binnen.
Ik heb vroeger erg veel gefitnesst, maar dit is op een gegeven moment op een laag pitje komen te staan.
Ben nu sinds november weer begonnen met 5x per week een ongeveer een uur aan de ijzers hangen.

Ben tot nu toe 4kg spiermassa aangekomen, maar wil heel graag van dat onderste buikje af wat maar niet lijkt te lukken.

Na mezelf ingelezen te hebben wil ik vanaf vandaag gaan beginnen met een lage dosis (12,5mg) ostarine. Ik wil deze in 2x opdelen per dag. 7,5 smorgens en 5 12 uur later.

Ik wil dit 8 weken doen.
Mocht ik vervelende bijwerkingen hebben, dan ga ik proberen om naar 10mg te gaan.

Wat zijn jullie gedachten hierover?

Alvast bedankt.

Wat denk je van minder eten of meer sporten i.p.v. je endocriene systeem platleggen met badkuip brouwsels?
Ja ook geprobeerd hoor. Lijkt op 45 jarige leeftijd toch wat lastiger dan gedacht

Minder eten of meer bewegen. voor stimulatie kun je beter caffeine tabje nemen dan Ostarine

Ja ook geprobeerd hoor. Lijkt op 45 jarige leeftijd toch wat lastiger dan gedacht
Tja, vervelend. En wat verwacht je na die kuur te behouden? Ik denk dat jouw testosteron waarden dan nabij nul liggen, waardoor die gewonnen massa langzaam maar zeker wegslinkt, dat buikje weer terugkomt en dat je dan kampt met alle negatieve bijwerkingen van lage test waarden.

Tja, vervelend. En wat verwacht je na die kuur te behouden? Ik denk dat jouw testosteron waarden dan nabij nul liggen, waardoor die gewonnen massa langzaam maar zeker wegslinkt, dat buikje weer terugkomt en dat je dan kampt met alle negatieve bijwerkingen van lage test waarden.
Dankjewel voor je reactie. Hier kwam ik hier voor. Om mezelf nog eens goed aan het denken te zetten met behulp van meer ervaren reacties. Ik lees zoveel verschillende dingen. En dan met name dat Ostarine bij een lage dosis geen bijwerkingen zou moeten hebben op de test waardes

Uit dit onderzoek met een dosis van 3mg onderdrukt het de eigen aanmaak, ook al is het maar "een beetje".

Ik weet niet wat de onderdrukking wordt bij een dosis die jij in gedachten had.

Zou je misschien beter test-e kunnen nemen als je toch je eigen aanmaak gaat onderdrukken. Mijn mening

Uit dit onderzoek met een dosis van 3mg onderdrukt het de eigen aanmaak, ook al is het maar "een beetje".

Ik weet niet wat de onderdrukking wordt bij een dosis die jij in gedachten had.

Zou je misschien beter test-e kunnen nemen als je toch je eigen aanmaak gaat onderdrukken. Mijn mening
Dankjewel

Hoeveel kcal eet je en wat je gewichts afname afgelopen weken?

Hoeveel kcal eet je en wat je gewichts afname afgelopen weken?
2500kcal. Val niet af. Wordt alleen maar zwaarder (spier?)

Ja ga ik proberen
Kom je niet aan eet je meer of beweeg je minder, val je niet af eet je minder
of beweeg je meer. verlaag of verhoog naar wens met 250Kcals voor dag of 10-12 en bekijk dan je resultaat door dagelijks wgen(naakt bij opstaan en na wc-bezoek)

Kom je niet aan eet je meer of beweeg je minder, val je niet af eet je minder
of beweeg je meer. verlaag of verhoog naar wens met 250Kcals voor dag of 10-12 en bekijk dan je resultaat door dagelijks wgen(naakt bij opstaan en na wc-bezoek)
Jij hebt dit volgens mij al duizenden keren op dit forum gezegd.

En nog snappen mensen het niet maakt het dan nog zuurder 😂

• Haha
Waarderingen: K82
tegenwoordig zoekt niemand meer naar iets, maar komt het in veel topics naar voor.
zoals hier weer.

tegenwoordig zoekt niemand meer naar iets, maar komt het in veel topics naar voor.
zoals hier weer.

Yup.

Alleen wordt in dat topic ook gevraagd naar specifieke voeding.
Maar alsnog.....

Nee hoor. Je bent waarschijnlijk sensitiever geworden.

Man up.
Zorg dat je weet wat je eet.
En 4 kilo is best netjes, hou dat gewoon vol, week na week, maand na maand, jaar na jaar, dan zal het wel lukken.

Toch begonnen afgelopen dinsdag met 10mg. Na dag 3 echt flinke kracht toename. Heerlijke training en grotere pump dan normaal. Vind mezelf behoorlijk gegroeid al. Houding is ook verbeterd. Placebo lijkt me echt niet. Nooit zo goed gevoeld

Back
Naar boven