Fitness Seller

1e kuur anavar only

Bezoekers in dit topic

Pectolaris

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
5
Waardering
0
Heey,

Binnenkort wil ik aan mijn 1ste kuur beginnen. Ik heb mezelf “goed” doorgelezen op het forum hier, en mijn toch ook enigszins goed voorbereid en ben benieuwd naar de opmerkingen van de ietswat meer ervaren mensen J

Ff wat info:

Ik ben nu 22 jaar en train +- 4 jaar serieus. Op natuurlijke wijze ben ik van 67 naar 82 kg gegroeid. (1m84, 12% vet, ik heb de bouw van een ectomorf)

Op een doordeweekse dag eet ik gemiddeld, 6 maaltijden met daarin verdeeld: <O:p
10-16 boterhammen, veel kipfilet/kalkoenfilet/pindakaas als beleg, 1liter yoghurt, 500 gr kwark, bananen, ananas en avondeten(vaak rijst/aardappels met vlees). Het komt neer op ongeveer +- 3500 calorieën per dag.
<O:pDaarnaast heb ik wat aanvullende supplementen als:<O:p
- Whey Eiwitten
- Creatine<O:p
- Glutamine
- BCAA<O:p</O:p
- ZMA<O:p</O:p
- Multivitamine<O:p</O:p
<O:p</O:p

Nadat ik toch wel flinke groei heb meegemaakt voor mijn gevoel ieder jaar ben ik het afgelopen jaar niet heel veel meer vooruitgegaan. Zowel in gewicht als in kracht niet. <O:p</O:p
<O:p</O:p

Om die reden wil ik een starten met een “lichte” kuur om te kijken hoe het bevalt en ik wil een krachtstoename van +- 10-15% boeken en gewichtstoename van 2-3kg (of een afname van het vet%). <O:p</O:p
Aangezien mijn omgeving al explodeert op het moment dat ik creatine gebruik (zien ze al als “ANABOLEN”), wil ik het gebruik van injectables sowieso nog achterwege laten. <O:p</O:p
<O:p</O:p

Ik heb de volgende kuur ingedachte voor 6weken: <O:p</O:p
<O:p</O:p

Anavar only 40 mg voor 6weken<O:p</O:p
Nolvadex indien nodig (meningen verschillen) 20 mg 3weken
<O:p</O:p
Voordelen die belangrijk zijn voor mij:
Weinig bijwerkingen
Orale inname
Krachttoename, lager vet%, kleine toename v massa<O:p</O:p
 
ben benieuwd, veel succ6

welke kuur ga je na deze kuur doen ?
 
doe geen moeite gozer,pak je nix mee zonde van je geld en verwachtingen
 
doe geen moeite gozer,pak je nix mee zonde van je geld en verwachtingen

alsof jy al ken ruiken wat het met precies hem en zyn lichaam zal doen :S
 
alsof jy al ken ruiken wat het met precies hem en zyn lichaam zal doen :S

vermoedelijk niet veel, in Duitse foren wordt veel geschreven "na de kuur is voor de kuur" ...m.a.woorden nada ..geen of weinig gains

daarom vroeg ik wat de volgende kuur is.
 
alsof jy al ken ruiken wat het met precies hem en zyn lichaam zal doen :S

gozer kep denk ikinmiddels veel meer ervaring dan jou,dus laat dit ff aan de gebruikers zelf over om te oordelen.

Anavar is crap mits niet gestackt met een androgener component.

Doe je huiswerk,als je geen ervaring hebt met middelen of specifiek DIT middel,dan moet jj mondje dicht houden,en meelezen,misschien leer je nog eens wat
 
:roflol: rustig kriel, denk aan je hart :D
 
als je een jaar niet stijgt met 82kg, 12% vp en 183 denk ik toch dat je ergens moet zoeken...
Kijk toch nog je voedingsschemaen trainingschema na en hou ons op de hoogte!
succes!
 
een anavar only 40 mg/dag voor 6 weken is idd maar slappe shizzle

ga dan voor een winstrol only 50 mg/dag voor 6 weken
 
:roflol: rustig kriel, denk aan je hart :D

nee 39 posts,waarschijnlijk alleen commentaar op geile hanehok.
Daar wor ik pislink om.
Maar zit aan de HGH,kep weer een berejong hart:D
 
nee 39 posts,waarschijnlijk alleen commentaar op geile hanehok.
Daar wor ik pislink om.
Maar zit aan de HGH,kep weer een berejong hart:D

*brings back memory's* :rolleyes:


:D
 
@krieltje uhm mooi gesproken whaha, gruwelijk meester! maar ff een vraagje dan, anavar heeft een heel hoog androgeen gehalte terwijl de anabole eefect hiervan gering is, dus als je dit nou stackt met een anabool middel, laten we zeggen winny dan moet je toch mooie gains kunnen maken!
ik zat zelf te denken als je nou 20 mg winny orals neemt en 40mg anavar-->idee hierachter--->reductie van SHBG door zeer lage doseringen van winny, verder igf-1 verhoging door juist het gerbuik van een oral en tot slot zal de androgeen anabool ratio dichter bij de ideale 1:1 komen!
van dat laatste ben ik niet helemaal zeker, is het nou werkelijk heel goed om 1:1 ratio te krijgen, vergelijkbaar met je natuurlijke testosteron
 
@krieltje uhm mooi gesproken whaha, gruwelijk meester! maar ff een vraagje dan, anavar heeft een heel hoog androgeen gehalte terwijl de anabole eefect hiervan gering is, dus als je dit nou stackt met een anabool middel, laten we zeggen winny dan moet je toch mooie gains kunnen maken!
ik zat zelf te denken als je nou 20 mg winny orals neemt en 40mg anavar-->idee hierachter--->reductie van SHBG door zeer lage doseringen van winny, verder igf-1 verhoging door juist het gerbuik van een oral en tot slot zal de androgeen anabool ratio dichter bij de ideale 1:1 komen!
van dat laatste ben ik niet helemaal zeker, is het nou werkelijk heel goed om 1:1 ratio te krijgen, vergelijkbaar met je natuurlijke testosteron

Met anavar alleen maar ik dus weinig/tot geen gains maak ik hieruit op maar met winny erbij maybe wel? Maar dan heb ik 2 orals, wat op zich dus een slechte combi is als ik me goed heb ingelezen?

Iemand een suggestie voor een andere oral dan anavar die dan wel meer gains kan brengen?
 
Anavar en winstrol zullen idd zeker voor een fikse verhoging van igf zorgen.
Maar op deze hoeveelheden 2 x17aa gerelateerde middelen pakken,niet verstandig lijkt mij.

Maar idd goed over nagedacht,alleen 2 orals 17aa.............nee vindt ik persoonlijk nix

hij is ook van plan om 2 a 3 kilo te pakken met oral only,wordt erg moeilijk
 
Met anavar alleen maar ik dus weinig/tot geen gains maak ik hieruit op maar met winny erbij maybe wel? Maar dan heb ik 2 orals, wat op zich dus een slechte combi is als ik me goed heb ingelezen?

Iemand een suggestie voor een andere oral dan anavar die dan wel meer gains kan brengen?

Heb je trouwens prikangst?

Als je bang voor prikken ben je ook niet klaar om te gebruiken.Of is het ff snel voor de zomer?
 
Heb je trouwens prikangst?

Als je bang voor prikken ben je ook niet klaar om te gebruiken.Of is het ff snel voor de zomer?

Nee het is niet zozeer prikangst, ik wil het kuurtje voor mezelf houden. Met regelmatig prikken gaat dat niet lukken bij mij.
 
anavar is idd een milt middel me maat zit nu op 30 mg anavar only en knalt als een gek ik denk dat dit per persoon verschilt.

Maar de kans is groter dat ze de pillen vinden dan dat jij 1 per week een injectie laat zetten bij iemand.
 
anavar is idd een milt middel me maat zit nu op 30 mg anavar only en knalt als een gek ik denk dat dit per persoon verschilt.

Maar de kans is groter dat ze de pillen vinden dan dat jij 1 per week een injectie laat zetten bij iemand.

Ja.. maar pillen kan ook hmb/bcaa's/vitamine in die richting zijn, daar heeft niemand heel veel verstand van in mijn omgeving.. spuiten daarentegen zijn moeilijk uit te leggen :)
Ik zou verder niet weten waar ik die spuit moet laten zetten, aangezien ik t voor mezelf wil houden :)
Wel gaaf om te horen dat die anavar iig wel knalt bij je maat.
 
gozer geloof mij,dat is hoog gerelateerd aan droogtrekken,echt nix met die kiloos die jij voor ogen hebt
 
Back
Naar boven