AndroidHealthClinic

1e kuur Deca/Test Enth/Winny Tips Welkom/Kritiek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Divk

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2003
Berichten
9
Waardering
0
Hallo zal me even voorstellen,ben Danny,ben 1.84,24 jaar en train nu zo'n 3 jaar waarvan de laatste 2 jaar intensief (3 tot 4 keer in de week) en het jaar daarvoor kon ik niet altijd 3 tot 4 keer in de week trainen in verband met m´n destijdse werk, maar 2 keer tot 3 keer in de week.Weeg nu 82 kilo en begon met 67 kilo,m'n bodyfat percentage weet ik niet.Ik ben dus van plan om aan het einde van de maand aan m'n eerste kuur te beginnen met een vriend van mij.Dus heb ik een schema opgesteld en wou graag weten wat jullie ervan vinden.


1e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth
2e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth
3e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth
4e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth
5e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth 30 mg Stanazolol Per Dag(3Tabs)
6e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth 30 mg Stanazolol Per Dag(3Tabs)
7e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth 30 mg Stanazolol Per Dag(3Tabs)
8e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth 30 mg Stanazolol Per Dag(3Tabs)

Nakuur:
10e week 40 mg Nolvadex OF 10e week 100 mg Clomid
11e week 40 mg Nolvadex 11e week 100mg Clomid
12e week 20 mg Nolvadex 12e week 50mg Clomid


Ik zou de eerste twee weken kunnen frontloaden met 500 mg Test Enth en 400 mg Deca en daarna gewoon 200 mg Deca en 250 mg Test Enth.De spullen zullen waarschijnlijk allemaal van Generic Supplements zijn.Alleen de Deca zal van de griekse Norma zijn.Voor de rest heb ik na de kuur Creatine en Glutamine liggen om meteen te gaan gebruiken gedurende twee maanden.

Ik denk omdat het m'n eerste kuur is dat het niet te gek is geworden en dat ik er mooie resultaten mee zal bereiken.En dat ik een goede nakuur heb samengesteld.

Als dat niet zo is, graag jullie tips.Ik heb al veel tijd doorgebracht met lezen en informatie ophalen voornamelijk hiervandaan en op Bodypage.Ik wou 5 maanden geleden al met een kuur beginnen(Deca/Sust)op advies van een jongen op de sportschool maar heb dat niet gedaan omdat ik er zelf nog niet genoeg over had gelezen en over wist.Nu een tijdje later weet ik er veel meer van dankzij deze FORUM en heb dus de schema hierboven samengested met behulp van dit FORUM en door info van jongens op de sportschool die ik goed ken en mee samentrain.Maar ik vraag toch om jullie advies omzeker goed voorbereid te zijn.

Alvast bedankt voor het lezen en de moeite als jullie erop reageren!!!

Groeten Danny
 
Laatst bewerkt:
Divk zei:
Hallo zal me even voorstellen,ben Danny,ben 1.84,24 jaar en train nu zo'n 3 jaar waarvan de laatste 2 jaar intensief en het jaar daarvoor was het met tussenpozen.Ik train altijd 3x tot 4 x in de week.Weeg nu 82 kilo en begon met 67 kilo,m'n bodyfat percentage weet ik niet.Ik ben dus van plan om aan het einde van de maand aan m'n eerste kuur te beginnen met een vriend van mij.Dus heb ik een schema opgesteld en wou graag weten wat jullie ervan vinden.


1e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth
2e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth
3e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth
4e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth
5e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth 30 mg Stanazolol Per Dag(3Tabs)
6e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth 30 mg Stanazolol Per Dag(3Tabs)
7e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth 30 mg Stanazolol Per Dag(3Tabs)
8e week 200mg Deca en 250 mg Test Enth 30 mg Stanazolol Per Dag(3Tabs)

Nakuur:
10e week 40 mg Nolvadex OF 10e week 100 mg Clomid
11e week 40 mg Nolvadex 11e week 100mg Clomid
12e week 20 mg Nolvadex 12e week 50mg Clomid


Ik zou de eerste twee weken kunnen frontloaden met 500 mg Test Enth en 400 mg Deca en daarna gewoon 200 mg Deca en 250 mg Test Enth.De spullen zullen waarschijnlijk allemaal van Generic Supplements zijn.Alleen de Deca zal van de griekse Norma zijn.Voor de rest heb ik na de kuur Creatine en Glutamine liggen om meteen te gaan gebruiken gedurende twee maanden.

Ik denk omdat het m'n eerste kuur is dat het niet te gek is geworden en dat ik er mooie resultaten mee zal bereiken.En dat ik een goede nakuur heb samengesteld.

Als dat niet zo is, graag jullie tips.

Alvast bedankt voor het lezen en de moeite als jullie erop reageren!!!

Groeten Danny

dit is maar een advies, moet je zelf weten wat je doet, maar pas hierna geef ik ander advies..

Je traint pas 2 jaar intensief, jongen, ik geloof dat je pas na een lange tijd trainen bijv. 6 jaar naar een kuur zou moeten grijpen, en daarmee bedoel ik als je natural ECHT TOTAAL niet verder komt. Ik vind dit gewoon zonde, je kan natural zijnde er waarschijnlijk nog veel en veel meer uithalen! Ik zou (nog) niet aan een kuur beginnen, maarja als je vastberaden bent er eentje te nemen, succes!
 
CQ_Demolisher zei:
dit is maar een advies, moet je zelf weten wat je doet, maar pas hierna geef ik ander advies..

Je traint pas 2 jaar intensief, jongen, ik geloof dat je pas na een lange tijd trainen bijv. 6 jaar naar een kuur zou moeten grijpen, en daarmee bedoel ik als je natural ECHT TOTAAL niet verder komt. Ik vind dit gewoon zonde, je kan natural zijnde er waarschijnlijk nog veel en veel meer uithalen! Ik zou (nog) niet aan een kuur beginnen, maarja als je vastberaden bent er eentje te nemen, succes![/QUO


Ik weet het,het is te vroeg.Wat ik bedoelde met 2 jaar intensief trainen is dat ik elke week 3 tot 4 keer ga de laatste twee jaar, daarvoor kon ik een jaar in verband met mijn destijdse werk niet altijd 3 tot 4 keer in de week trainen maar 2 keer tot 3 keer in de week.Dat bedoelde ik met tussenpozen.
 
Laatst bewerkt:
Divk zei:
CQ_Demolisher zei:
dit is maar een advies, moet je zelf weten wat je doet, maar pas hierna geef ik ander advies..

Je traint pas 2 jaar intensief, jongen, ik geloof dat je pas na een lange tijd trainen bijv. 6 jaar naar een kuur zou moeten grijpen, en daarmee bedoel ik als je natural ECHT TOTAAL niet verder komt. Ik vind dit gewoon zonde, je kan natural zijnde er waarschijnlijk nog veel en veel meer uithalen! Ik zou (nog) niet aan een kuur beginnen, maarja als je vastberaden bent er eentje te nemen, succes![/QUO


Ik weet het,het is te vroeg.Wat ik bedoelde met 2 jaar intensief trainen is dat ik elke week 3 tot 4 keer ga de laatste twee jaar, daarvoor kon ik een jaar in verband met mijn destijdse werk niet altijd 3 tot 4 keer in de week trainen maar 2 keer tot 3 keer in de week.Dat bedoelde ik met tussenpozen.

i see, ongeveer 3 jaar vind ik nog steeds erg kort, ik zou eerst nog even een paar jaar hard doortrainen en als je dan niet meer verderkomt, kan je een paar kuurtjes gebruiken..als je het besluit toch te doen zullen we je uiteraard helpen hier, en zijn we ook benieuwd naar de resultaten :P, maar zelf denk ik dat jouw vriend jou wellicht hierin heeft betrokken, ook tegen hem, indien hij in dezelfde situatie zit, zou ik hetzelfde zeggen..wat ik zou doen , paar dingen:
optimaliseer je voeding(dat is hetgene waar je van groeit),
rust goed,
train als een beest..met al deze elementen kunnen we/ik je hier mee helpen en je zodanig natural als een beest uit laten zien..!
succes :thumbs:
 
ik zou week 9 en 10 hcg gebruiken omdat de deca errug supressief is en dan een week daarna clomid/nolvadex beginnen

hcg: 5000, 5000, 2500, 2500 iu om de 5 dagen
 
23 jaar en 3 jaar getraint, lijkt mij goed genoeg,
hoewel je er wel nog wel wat natural uit zou kunnen halen.
 
CQ_Demolisher zei:
i see, ongeveer 3 jaar vind ik nog steeds erg kort, ik zou eerst nog even een paar jaar hard doortrainen en als je dan niet meer verderkomt, kan je een paar kuurtjes gebruiken..als je het besluit toch te doen zullen we je uiteraard helpen hier, en zijn we ook benieuwd naar de resultaten :P, maar zelf denk ik dat jouw vriend jou wellicht hierin heeft betrokken, ook tegen hem, indien hij in dezelfde situatie zit, zou ik hetzelfde zeggen..wat ik zou doen , paar dingen:
optimaliseer je voeding(dat is hetgene waar je van groeit),
rust goed,
train als een beest..met al deze elementen kunnen we/ik je hier mee helpen en je zodanig natural als een beest uit laten zien..!
succes :thumbs:


Het komt niet door die vriend van mij het wordt ook zij eerste kuur,wel grootte invloed gehad op de sportschool,maar als ik toch besluit om er mee door te zetten zal ik wel posten hoe het gaat.
 
In 3 jaar tijd ben je van 67 kilo naar 82 kilo, dat wil dus zeggen dat je in totaal 15 kilo natural hebt gepakt. Ik persoonlijk vind dat niet genoeg om nu al te gaan kuren. Je kan nog zeker 10 kilo natural pakken voordat je over kuren gaat denken. Ok, je bent wel 24 maar dan nog, ik denk dat je uiteindelijk meer massa overhoud als je nog 1 of 2 jaartjes wacht met je kuur (en ondertussen je train en eetschema eens post om dat te optimaliseren). Maar dat is mijn mening...
 
geduld is een schone zaak , MAAR het duurt zo ****ing lang !! Ik ben het eens met de rest dat je nooit te snel met een kuur moet beginnen maar ik kan je best begrijpen. Ik heb echter toch een paar kleine tips voor je :loop niet te hard van stapel en vergelijk niet wat je gaat nemen met iemand die al een paar jaar met kuurtjes bezig is. Het is gewoon een feit dat je de vooruitgang die je nu boekt met de kuur. De volgende keer niet zal halen met hetzelfde. Kortom je moet dus steeds zwaarder in de kuur voor een vergelijkbaar resultaat.

Mijn mening is dat alle beginners nog even met de handjes van alle testo varianten af moeten blijven. (bewaar deze voor later) je zou als nieuwkomer in de wereld van AS al enorme vooruitgang kunnen boeken met bv deca, d-bol en winstrol. Ik ken mensen die zijn 10 kg aangekomen van 1ml deca pw!!!! En die nolvadex daar moet je ook nog niet naar kijken. Je kan eventueel wel gewoon drie keer wat hcg zetten na je kuur en dan herstel je meer dan genoeg.

Voor wat de creatine enzo betreft dat is gewoon goed .
 
Hey bro, ik train nu 2 jaar en ben 20 en ga over een tijdje 1-2 maanden ook kuren, ik hoor ook vaak je bent te jong enzo maar ik vind het beslissingen die we voor ons zelf moeten maken het is missch niet het verstandigst maar ik wil het graag. persoonlijk zou ik die deca vervangen voor 250 test enth en 10 weken op test enth 500 mg gaan en als je een 2e kuur zou doen gewoon die 500 aanhouden en er dan 250 deca bijdoen.
 
Koolhoven zei:
geduld is een schone zaak , MAAR het duurt zo ****ing lang !! Ik ben het eens met de rest dat je nooit te snel met een kuur moet beginnen maar ik kan je best begrijpen. Ik heb echter toch een paar kleine tips voor je :loop niet te hard van stapel en vergelijk niet wat je gaat nemen met iemand die al een paar jaar met kuurtjes bezig is. Het is gewoon een feit dat je de vooruitgang die je nu boekt met de kuur. De volgende keer niet zal halen met hetzelfde. Kortom je moet dus steeds zwaarder in de kuur voor een vergelijkbaar resultaat.

Mijn mening is dat alle beginners nog even met de handjes van alle testo varianten af moeten blijven. (bewaar deze voor later) je zou als nieuwkomer in de wereld van AS al enorme vooruitgang kunnen boeken met bv deca, d-bol en winstrol. Ik ken mensen die zijn 10 kg aangekomen van 1ml deca pw!!!! En die nolvadex daar moet je ook nog niet naar kijken. Je kan eventueel wel gewoon drie keer wat hcg zetten na je kuur en dan herstel je meer dan genoeg.

Voor wat de creatine enzo betreft dat is gewoon goed .

Interessant te lezen jerry, ik kan ook een eerste kuur met 200 deca pakken wekelijks en d-boll, dan mijn 2e kuur met 500 test pakken en een 3e kuur met test en deca samen. klinkt interessant, nu zal ik wel weer een opmerking krijgen van waarom plan je al 3 kuren, omdat ik er liever vroeg als laat mee bezig ben en toch wel 3 kuren in 2 jaar tijd in de planning heb staan.
 
Juriaan zei:
Interessant te lezen jerry, ik kan ook een eerste kuur met 200 deca pakken wekelijks en d-boll, dan mijn 2e kuur met 500 test pakken en een 3e kuur met test en deca samen. klinkt interessant, nu zal ik wel weer een opmerking krijgen van waarom plan je al 3 kuren, omdat ik er liever vroeg als laat mee bezig ben en toch wel 3 kuren in 2 jaar tijd in de planning heb staan.

Probeer altijd een basissteroide in je kuur te hebben als deca of boldone. Deze sparen gigantisch veel eiwitten en zij niet echt lever toxisch. Hoe vaak iemand wil kuren moet ie zelf weten ik adviseer mensen altijd niet langer te gaan dan 3 maanden en dan minstens weer 3 maanden rust te nemen
 
Koolhoven zei:
Ja heel goed en dan loop je binnen twee maanden met ballen als krentjes !!!! en heb je geen enkele eiwitspaarder in je kuur zitten. Maar misschien ben ik een beetje te kritisch waarom zou die deca eruitmoeten dan volgends jou !?

van 500 test zal je zeker geen ballen als krentjes krijgen, van 250 test om 200 deca zullen ze waarschijnlijk erger gaan krimpen, probeer voor de grap een 10 weken deca 400 mg only en ga dan naar je ballen kijken. Je ballen van test only zullen stukken minder krimpen of amper krimpen als wanneer je stackt met deca, deca staat niet voor niets bekend om zijn ''deca dick''


Check dit stukje:

Het lijkt eveneens minder effectief of helemaal niet effectief te zijn in zijn effectiviteit op de zenuwcellen die verantwoordelijk zijn voor de erectiele functie. Het gebruik van Deca als enigste steroïde resulteert vaak in een compleet onvermogen om seksueelte functioneren (deca-dick).



Dit probleem kan worden voorkomen cq opgelost, door het te combineren met een steroïde die de ontbrekende activiteit aanvult: Testosteron.

Bron: Bodypage
 
Koolhoven zei:
Probeer altijd een basissteroide in je kuur te hebben als deca of boldone. Deze sparen gigantisch veel eiwitten en zij niet echt lever toxisch. Hoe vaak iemand wil kuren moet ie zelf weten ik adviseer mensen altijd niet langer te gaan dan 3 maanden en dan minstens weer 3 maanden rust te nemen

Leuk om te lezen. En ook dat je test. niet aanraad voor beginners.

BigCat denkt daar volgens mij behoorlijk anders over en prefereerd test. boven deca alszijnde voor beginners.

Hoop dat hij zich erin kan mengen met zijn ideeen hieromtrent. :)


@Juriaan:

Deca dick slaat op je zenuwstelsel, niet op het feit dat je ballen krimpen doordat ze tijdelijk geen eigen testosteron hoeven te produceren.

Dat je 't niet door elkaar haalt. :)
 
Nou jongens ik heb vandaag met een vriend van mij gesproken die voor mijn spullen zou zorgen,en ik heb het van het weekend binnen.Ik heb toch besloten om ermee door te gaan,en waarschijnlijk begin ik maandag ermee.Ik zal jullie posten hoe het verloopt.
 
Is dat wel een goede insteek dude? Meteen beginnen als je spullen binnenkomen?

Zou je niet eerst vooruit kijken of je de komende tijd wel voluit zou kunnen gaan trainen. Alles moet 100% in orde zijn voor je begint hoor.

Het is niet van 'zo, heb hier de handel voor me, laten we maar beginnen dan!'...
 
MrJ, denk je dat je hier met iemand te maken hebt die er zo over denkt?
ik ook niet ;)
Divk, ben benieuwd houd ons op de hoogte...
 
Succes Divk! Maak je ff een cycle log?
 
MrJ zei:
Is dat wel een goede insteek dude? Meteen beginnen als je spullen binnenkomen?

Zou je niet eerst vooruit kijken of je de komende tijd wel voluit zou kunnen gaan trainen. Alles moet 100% in orde zijn voor je begint hoor.

Het is niet van 'zo, heb hier de handel voor me, laten we maar beginnen dan!'...


Dat is het ook niet ben al 5 maanden bezig met beslissen en veeeeel gelezen en uurtjes doorgebracht met info ophalen.De spullen had die al op vooraad liggen ik krijg ze alleen van het weekend dat bedoelde ik met ze komen binnen.
 
Johny zei:
Succes Divk! Maak je ff een cycle log?


Klein vraagje, de cycle log bedoel je daarmee hoe het verloopt,waar kan ik dat aanmaken.
 
Back
Naar boven