Fitness Seller

1e kuur eind 6e week niks? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

amir1121

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jan 2017
Berichten
619
Waardering
131
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
Hoi...ik zit nu midden in een test e only kuurtje .
Eind 6e week en voel niks?
Geen libido, MINIMALE krachttoename en geen bloat!
600mg per week verdeeld over 2 x in de week spuite....zondag en donderdag.

Hoe kan dit nou???
 
Met geen libido bedoel ik dus normale libido zoals voor de kuur
 
Post je gear eens in de echt nep sectie. Wat doet je gewicht en hoeveel kcals eet je?
 
Ben wel 2 kilo zwaarder geworden maar absoluut maar EXTREEM minimale krachttoename
 
Wat is extreem minimale krachttoename
 
Hmm
Van elke oefenig 10kg schijf erop ofzo heel minimaal
 
Ik heb een topic geopend in de echt of nep sectie
 
Hmm
Van elke oefenig 10kg schijf erop ofzo heel minimaal

Gear ziet er real uit.. volgens mij kan je het batchnummer op een site checken..

10 kg is niet heel impressive, maar anderzijds zal je natty niet snel 10kg op een lift plakken. Hoe ziet je voeding eruit?
 
Sochtens koffie + bak havermout met volle melk.
Op het werk tonijnsalade handgemaakt met veel groente en een proteinshake.
Smiddags wanneer ik van mn werk kom ( lasser)
Weer een flinke bak havermout volle melk en daarnaast vreet ik zo alles wat er snel te eten calt uit de koelkast....dus niet echt warm.
Uurtje pitte en dan naar de sportschool.
Na het trainen flinke bord warm eten..rijst met kip of vlees eiwitshake
En dan slapen
 
En ga nu aub niet zeggen dat dit veel te weinig is...want ik zodra ik honger heb..eet ik..en ik word er niet droger op
 
Laatst bewerkt:
En ga nu aub niet zeggen dat dit veel te weinig is...want ik zodra ik honger heb..eet ik..en ik word er niet droger op

Je voeding is te weinig
Zodra je honger hebt eet je, ben je al te laat je eet gewoon een x aantal callorien of je nou honger hebt of niet...
Hoeveel calorieën krijg je binnen?

Daarnaast mag ik niks over het merk zeggen maar ik heb er wel een mening over.
 
Laatst bewerkt:
Niemand??
 
Ik heb je een voorbeeld gegeven van wat ik dagelijks MINIMAAL eet....ik geb geschreven zodra ik honger heb, eet ik...maar heb eigenlijk nooit honger behalve als ik van mn werk kom.natuurlijk.
Nu eet ik bijvoorbeeld een volle bord lever met ei...terwijl ik geen honger heb.
Aan voeding kan het niet ligge...ik hou van eten!!
En zoals gezegd...te weinig eten kan het niet zijn aangezien ik niet droger word!
 
Je voeding is te weinig
Zodra je honger hebt eet je, ben je al te laat je eet gewoon een x aantal callorien of je nou honger hebt of niet...
Hoeveel calorieën krijg je binnen?

Daarnaast mag ik niks over het merk zeggen maar ik heb er wel een mening over....



je krijgt toch al antwoord? Negeer t dan niet en wellicht dat het handig is dat je er wat mee doet. Je bent gewoon niet voorbereid te werk gegaan, anders had je wel je cals enz. bijgehouden.
 
Huh..hoe kom je erbij dat ik het negeer??
Zoals gezegd...had ik nou te weinig gegeten dan zou ik toch drofer moeten worden toch?
En ik heb geen hoger libido EN ik heb geen bloat....libido en vooral bloat heeft zowieso geen flikker met voedsel te maken toch??
 
Sochtens koffie + bak havermout met volle melk.
Op het werk tonijnsalade handgemaakt met veel groente en een proteinshake.
Smiddags wanneer ik van mn werk kom ( lasser)
Weer een flinke bak havermout volle melk en daarnaast vreet ik zo alles wat er snel te eten calt uit de koelkast....dus niet echt warm.
Uurtje pitte en dan naar de sportschool.
Na het trainen flinke bord warm eten..rijst met kip of vlees eiwitshake
En dan slapen
ik zeg tracken je voeding denk dat je wat hoeveelheid betreft toch de mist in gaat , afwegen is altijd een idee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven