MuscleMeat

1e kuur om mee te beginnen lekker na de vakantie ;)

Bezoekers in dit topic

Mind made up, gear at home, food ok, training ok, go for it!
Laat de rest maar brommen wat ze willen.

Happy gaining
 
naposim 5 weken
tamoxifen 2 weken

is men oralkuurtje om te beginnen, iemand ervaring mee ?
 
wat dacht je er van een eigen topic te maken? en geef dan wat meer info over je zelf...
 
succes ermee je hebt er volgens mij goed over nagedacht dus dat kan ik wel waarderen....laten zetten door je vriendin is het relaxte dat gebeurd hier ook altijd en dat flauw worden is gewoon van de spanning ;want je bent er al lang mee bezig en eindelijk is het dan zover dus dat word beter.Heb je van te voren wel je zelf gewogen je vetpercentage opgemeten je biceps gemeten want dan heb je vergelijkingsmateriaal als je dadelijk klaar bent.
 
succes ermee je hebt er volgens mij goed over nagedacht dus dat kan ik wel waarderen....laten zetten door je vriendin is het relaxte dat gebeurd hier ook altijd en dat flauw worden is gewoon van de spanning ;want je bent er al lang mee bezig en eindelijk is het dan zover dus dat word beter.Heb je van te voren wel je zelf gewogen je vetpercentage opgemeten je biceps gemeten want dan heb je vergelijkingsmateriaal als je dadelijk klaar bent.

Ja heb er wel over nagedacht . Het is niet zo van o ok ffies proberen .... Ben er wel een flinke tijd mee bezig geweest en daarom ook gekozen om het simpel te houden .
Ik hoop het dat beurse gevoel is niet echt lekker of zo hehe .
Ja netjes gewogen en metingen gedaan enz Dus ik ben erg benieuwd
 
Zo zag mijn eerste kuurtje (lang lang geleden) er ook ongeveer uit. Heb wel de winstrol in de laatste weken verlegd en het waren tabs. Succes kerel en laat ons resultaten zien!
 
We zijn weer een paar dagen verder naar de 1e injectie .
Heb nergens meer last van beurse gevoel is ook weg . Dag er na alleen heel erg slaperig geweest maar dat kan ook gewoon aan mij liggen ;) .

Ik hoop rond week 3/4 toch wel een begin van resultaten te zien
 
Gister 2e injectie gezet . Viel erg mee omdat mn vriendin en ik wisten hoe of wat enz .
Kwa trainen tja .. vorige week vond ik het niet zo lekker lopen vandaag in de gym ging goed . Zat lekker in mn vel en had er echt de beuk in .

Verder ... Ben een kilo aangekomen maar dat kan ook door het vele eten komen verwacht pas bij week 3/4 echte verschillen .

Bijwerkingen .. Heb 2 dagen nadat ik de injectie heb geplaatst last van kleine bultjes op mn kont maar verder niet .
Mn Gedrag het zelfde alleen soms oppassen dat ik niet te snel door schiet in mn boosheid ( is meer als normaal ) Verder eigenlijk niet .

Niemand heeft ook wat in de gaten ofzo mischien komt dat later nog wel want we zijn pas begonnen .
 
Als ik jou was zou ik eerst met een train en voedingsschema gaan trainen, valt nog veel en veel meer uit te halen.

beetje raar om zo iets te proberen .je doet het toch om een reden voor de sport en voor je zelf .even een kuurtje om te kijken of het iets voor mij is beetje vaag .zal wel aan mij ligen suc6 er mee man

Ja maar je bent net 20 en aan je foto's te zien train je nog geen jaar. Je moet het allemaal zelf weten, denk dat als je het al zo snel op geeft er niet veel meer te behalen valt.

Idd:;)
 
Ten 1e wie bepaalt de leeftijd of je oud genoeg bent ? Als je volgens zo een beeld kijkt hoor je helemaal niks te gebruiken . Ik ben niet van plan jaren te wachten en te wachten en dan toch zo iets had van nou had ik het toch maar wel gedaan ik hoef geen 80 te worden ik leef liever zoals ik het wel en doe de dingen die ik wil dan oud worden en het niet gedaan te hebben

ten 2e ik heb 30 kilo gewonnen door de jaren heen en mischien valt er wel veel meer uit te halen maar dan als nog wie bepaalt of ik dat wel wil ? dacht toch ik zelf ?

De meningen en reacties zijn logies maar hoeft niet door 20 man herhaalt te worden . Vind fijn dat mensen ook mijn kant snappen en niet alles door hun eigen ogen bekijken
 
Op naar de 100kg zou ik zeggen..
 
gewicht gaat langzaam omhoog we zitten nu op de 91 en dat was toen ik terug kwam van vakantie heel wat lager ik zat weer terug op 85.5 kg

Of het naar door de test e komt of gewoon het normale vele eten ik weet het niet .
Kracht is miss een ietsie pietse meer maar niet gekker als normaal .

Zondag word mn 3e injectie
 
Het is nu week 3 .

Het gaat goed gewicht gaat langzaam omhoog en kan nu ook merken dat er meer power inzit . Ben met gewichten bezig die ik nog nooit gebruikt heb .

Wat ik wel merk . Mn geduld is echt 0,0000 raak geiriteerd van alles en iedereen . Moet me zelf kalm houden . Mn vriendin merkte het ook op . Hoop dat het niet erger word eigenlijk hehehe
 
ik weet wel zeker dat dat erger wordt:D, kom je nog wel achter, dan ben jij blijkbaar er zeer gevoelig voor
 
hahaha succes,gewoon wat vaker tot 10 tellen,je niet gek laten maken.
 
Back
Naar boven