MuscleMeat

1e kuur om mee te beginnen lekker na de vakantie ;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Celiberus

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2006
Berichten
136
Waardering
0
Goedendag allemaal .

Na nu toch wel maanden lezen , studeren , verhalen aanhoren enz enz weet ik toch nog niet alles van aas maar wel redelijk veel .
Zie jongens om me heen gebruiken en hoor van ieder mooie verhalen .
Dus heb besloten de stoute schoenen aan te trekken en het zelf te proberen .

Ik wil het een keer mee maken wat het doet en wat voor invloed het heeft op mijn lichaam .
Heb dan ook besloten een normale kleine basis kuur te doen en niks geks .

Ik wil :
week 1-10 500 mg test e
week 3-10 50 mg winny ( inject )
week 11-14 20 mg nolvadex

Als extra sups heb ik gewoon mijn vitamines / vis olies , glutamine , glucotamine , animal pack en de standaard eiwitten en gainers

Bij de nakuur wil ik creatine gooien .

Voeding schema zit nu ongv op 4000 kc en wil ik omhoog schroeven naar 4700 ongv

Ik ga volgende week beginnen en zal jullie op de hoogte houden . Voor eventuele op of aanmerkingen sta ik altijd open natuurlijk ;)

Ik zal van de week mijn training schema er bij posten en wat ik eet op zo`n dag . Ik ben zelf heel benieuwd !
 
winny zou ik 4 weken nemen als overbrugging van je laatst test E inject tot aan je nolvadex
8-12 winny inject 50mg
12-14 20 mg nolva
 
winny zou ik 4 weken nemen als overbrugging van je laatst test E inject tot aan je nolvadex
8-12 winny inject 50mg
12-14 20 mg nolva

Ben er volledig mee eens, succes met je kuur en hou e log netjes bij;)
 
eens met bovenstaande. Je bent nog wel wat jong maar gaat in ieder geval voorbereid de kuur in, dat is tegenwoordig al heel wat. Suc6!
 
+1 bij Den_bb!

7-12 ofzo Winny
en dan 13-15 Nolva
 
succes! ga je log volgen.
 
Kleine tip.Eventueel "Glucosamine+Chondroitine" Bij te nemen.
Want de gewrichten drogen redelijk uit door de test en de winny.
Met alle gevolgen vandien.Blessures die een grote invloed kunnen hebben op je kuur.
Ik weet waarover ik praat want ik ben zelf bezig met een gelijkaardige kuur en sukkel nog altijd met een blessure en dat is iets wat je kan miossen als de pest.
Dat is een goede voorzorg wat zeker nodig is.
Beter voorkomen dan genezen.
Succes met je kuur.
 
test zal de gewrichten eerder smeren,winny daarintegen kan wat hinder geven,maar in deze stack zak je het tegen elkaar kunnen wegstrepen.

winny 4 weken max
nolva 2 weken na je laatste test inject
suc6
 
winny zou ik 4 weken nemen als overbrugging van je laatst test E inject tot aan je nolvadex
8-12 winny inject 50mg
12-14 20 mg nolva

Ok dan doen we dat bedankt voor de postieve reacties allemaal .
Ben ind wat jong zoals gezegt word maar wil alles een keer geprobeert hebben .

Mischien vind ik het wel helemaal niks en zeg ik na deze kuur het is niet voor mij weg gelegd en miss vind ik het wel wat en wil ik vaker kuren ... Maar dat zien we over een paar maanden ;)
 
suc6 makker, hou je log up to date hé!

ben benieuwd ;)
 
Ok dan doen we dat bedankt voor de postieve reacties allemaal .
Ben ind wat jong zoals gezegt word maar wil alles een keer geprobeert hebben .

Mischien vind ik het wel helemaal niks en zeg ik na deze kuur het is niet voor mij weg gelegd en miss vind ik het wel wat en wil ik vaker kuren ... Maar dat zien we over een paar maanden ;)

suc6 maat
 
Ok daar gaan we dan .

Gister 1e injectie laten zetten door mn vriendin . Zelf vond ik het niet eng maar wel appart . Mn vriendin had er helemaal zweet handen van en vond het dood eng .
Heb haar gewoon in de bil laten prikken en gezegt hoe het moet heb er ook nog een plaatje bij gedaan zodat ze wist waar ze moest prikken haha .

Rare was ik werd er helemaal misselijk van toen die naald mn kont in ging . Pijn deed het totaal niet . Daara ff een stukke weze lopen buiten en heb nu nog steeds een beetje een beurs gevoel . Niet dat het extreem pijn doet of zo maar net of er een blauwe plek zit of zo .

Verder nergens last van .
 
Als ik jou was zou ik eerst met een train en voedingsschema gaan trainen, valt nog veel en veel meer uit te halen.
 
Als ik jou was zou ik eerst met een train en voedingsschema gaan trainen, valt nog veel en veel meer uit te halen.

Doe ik al ;) Mischien valt er ook meer uit te halen .
Zoals er al staat ik wil het een keer proberen het is niet zo dat ik die hard aan de aas gaat .

De een snuift zuipt slikt zich kapot en ik wil is een keer dit proberen ;)
 
beetje raar om zo iets te proberen .je doet het toch om een reden voor de sport en voor je zelf .even een kuurtje om te kijken of het iets voor mij is beetje vaag .zal wel aan mij ligen suc6 er mee man
 
mwah nix mis mee om eens te proberen.
Daar is iedereen vrij in.Iedereen die hier in dit subforum gebruikt is zo begonnen.....gewoon eens proberen
 
heheh, vaak blijft het niet bij ff proberen :D
 
Doe ik al ;) Mischien valt er ook meer uit te halen .
Zoals er al staat ik wil het een keer proberen het is niet zo dat ik die hard aan de aas gaat .

De een snuift zuipt slikt zich kapot en ik wil is een keer dit proberen ;)

Ja maar je bent net 20 en aan je foto's te zien train je nog geen jaar. Je moet het allemaal zelf weten, denk dat als je het al zo snel op geeft er niet veel meer te behalen valt.
 
Ja maar je bent net 20 en aan je foto's te zien train je nog geen jaar. Je moet het allemaal zelf weten, denk dat als je het al zo snel op geeft er niet veel meer te behalen valt.


We zijn niet allemaal zoals jou ..
Ik train nu 4 jaar en heb 30 kilo winst gemaakt woog 60 kilo toen ik begon .
Opgeven is het niet proberen heet zo iets . Ben gewoon wat gekker als een normaal iemand en heb er geen moeite mee om een naald in mn reet te zetten . En al die meuk van ja het is slecht voor je dood ga je toch wel beter geleefd hebben en de dingen gedaan die je wilt doen dan niet .

Natuurelijk zit er een doel achter deze kuur elke kilo winst die ik maak is mooi .

Iedereen heeft zn mening over dit en die respecteer ik ook .
 
Back
Naar boven