MuscleMeat

1e kuur survey

kickboxtony

Cool Novice
Waardering
0
Als je terug kijkt op je steroiden gebruik, wat zou je anders gedaan hebben als je terug kon gaan? Hoe zou je aller eerste kuur eruit gezien hebben?

Dus:

1) Wat was je 1e kuur (details)
2) Wat voor resultaat had je gehaald (kilos en kilos over, zeg ook even gewicht voor de kuur en lengte en leeftijd)
3) Wat zou je anders gedaan hebben?

Lijkt me een interessante leerzame survey.

Bedankt mensen!

Tony

kickboxtony zei:
Als je terug kijkt op je steroiden gebruik, wat zou je anders gedaan hebben als je terug kon gaan? Hoe zou je aller eerste kuur eruit gezien hebben?

Dus:

1) Wat was je 1e kuur (details)
2) Wat voor resultaat had je gehaald (kilos en kilos over, zeg ook even gewicht voor de kuur en lengte en leeftijd)
3) Wat zou je anders gedaan hebben?

Lijkt me een interessante leerzame survey.

Bedankt mensen!

Tony

Eerste kuur 18 jaar (7 jaar geleden)
100mg/ml deca per week 10 weken lang
10 kg aangekomen waarvan 7.5 vastgehouden. Voor ik begon woog ik 65 kg en erna dus 75.

Aangezien ik destijds een hoop info vergaard had voor ik begon ben ik zeer tevredden met het resultaat. Ik zou er dus niets aan veranderen.

Ik blijf dan ook beginners aanraden om nog even met de handjes van de testo varianten af te blijven omdat zij met de mildere as voldoende voorruitgang kunnen boeken.

Koolhoven zei:
Eerste kuur 18 jaar (7 jaar geleden)
100mg/ml deca per week 10 weken lang
10 kg aangekomen waarvan 7.5 vastgehouden. Voor ik begon woog ik 65 kg en erna dus 75.

Aangezien ik destijds een hoop info vergaard had voor ik begon ben ik zeer tevredden met het resultaat. Ik zou er dus niets aan veranderen.

Ik blijf dan ook beginners aanraden om nog even met de handjes van de testo varianten af te blijven omdat zij met de mildere as voldoende voorruitgang kunnen boeken.

Wat je milder noemt. androgeen mild, maar als er iets op je axis drukt dan is het deca wel..

't Is maar waar je de nadruk legt, op je axis of op je testikels hoewel beide met elkaar te maken hebben.

Deca is helemaal niet zo mild als wordt voorgesteld, maar goed, daar is al eerder over gedebatteerd.

Mijn eerste kuur was, als ik me goed kan herinneren, een pyramide-kuurtje van Deca (50-150mg p.w., in de tijd dat er nog 50mg amps waren :) ) test (50-200mg p.w.) en Winstrol (100-150mg p.w.)
Totaal zo'n 10 weken als ik me niet vergis.
Daarvoor had ik letterlijk wat gekloot met dbol (6 weekjes 5-20mg) en dat waren geen bevredigende resultaten. Wat wil je ook maar wist ik veel. ???

Ik weet het, idioot als je het ziet maar toendertijd liet ik me helemaal adviseren door een ervaren hobbyist die zelf al 7 jaar gebruikte maar nooit verder had gelezen dan z'n eerste indrukken. Die jongen zit nu met ongeveer dezelfde know-how als toen en is dus kwa ontwikkeling en kennis niets opgeschoten terwijl ik ben gaan spitten op het web en gaan praten met veel atleten.
Het si voor hem moeilijk te behappen als ie mij terugziet na een tijdje en als ik met nieuwe informatie en ontwikkelingen kom m.b.t. AAS. Dat steekt em...

Laatst bewerkt:
soulreaver zei:
Wat je milder noemt. androgeen mild, maar als er iets op je axis drukt dan is het deca wel..

Ik denk dat de meeste mensen hier op het forum een beetje deca fobie hebben of vanzichzelf wat problemen hebben om hun plassertje omhoog te krijgen. De invloed die deca op de eigen hormoonhuishouding heeft is heel gering. En iedere BB'er die al een hoop ervaring heeft zal een beginner gewoon aanraden met deca te beginnen

Ik heb zelf aardig wat Deca gebruikt en ik heb geen noemenswaardige bijverschijnselen ondervonden.
Anderen wel.
Daarom is het belangrijk dat ik niet alleen van mijn eigen ervaring uitga en is het een beetje denigrerend tegenover anderen om dan maar te zeggen dat ze 'wat problemen hebben om hun plassertje omhoog te krijgen'.

Het gaat er hier om dat Deca nogaleens wordt gebagataliseerd. Net als dbol. En da's niet de bedoeling.

Niks is 'mild'.
Zeker niet als het A: Een categorie zware medicamenten zijn die we gebruiken en B: Die medicamenten nogeens óverdoseren!
Deca is 'mild' te noemen als je het vergelijkt met Trenbolone of Oxy's.
(Oxymethelone draagt trouwens de exclusieve eer dat het 't enige medicament ter wereld is dat, in bepaalde gevallen instant leverkanker kan veroorzaken. Instant, Dus direct!)

Test is sneller vóelbaar op je lichaam aan het inwerken maar van Deca herstel je pas 100% na máánden.
Probleem is dat alles wat niet voelbaar is, ook niet voor waar wordt aangenomen.
Zo zijn zwaar verstoorde cholesterol-niveaus niet meteen voelbaar maar wel ernstig genoeg en dus een lange rusttijd waard. :)

Koolhoven zei:
Ik denk dat de meeste mensen hier op het forum een beetje deca fobie hebben of vanzichzelf wat problemen hebben om hun plassertje omhoog te krijgen. De invloed die deca op de eigen hormoonhuishouding heeft is heel gering. En iedere BB'er die al een hoop ervaring heeft zal een beginner gewoon aanraden met deca te beginnen

En iedereen die ze huiswerk goed heeft gedaan en de exacte wijze waarop deca werkt weet zal weten dat het volledige herstel van deca maanden kan duren. Ik vind persoonlijk de niet zichtbare en niet merkbare side effects enger dan de merkbare. Bv. gyno zie je en je kan er wat aan doen. Een verminderde kwaliteit van sperma is niet zichtbaar, de versnelde ontwikkeling van bestaande kankercellen is niet zichtbaar, de verstoorde cholestrol levels zijn niet zichtbaar. Dat soort sides vind ik eng.

• Topic Starter Topic Starter
ok...dus deca zou een leuke nieuwe thread zijn...maar de topic is 1e kuur survey :) Reacties bitte!!

Deca is nog na 18maanden in je bloed te vinden.

Iemand al advies hoelang je dan moet wachten met je volgende kuur?

jimbo zei:
Deca is nog na 18maanden in je bloed te vinden.

Iemand al advies hoelang je dan moet wachten met je volgende kuur?

Mischien heb ik inderdaad wat kinderachtig gereageerd. Maar ik ben gewoon echt verbaasd over hoe een hoop mensen hier op het forum denken en dat een beginner eerder testo wordt aangeraden dan een deca. Deca wordt soms jaren voorgeschreven aan zware leverpatienten. Als de eventuele bijwerkingen nou zo gezondheidsbedreigend waren dan was dit nooit het geval geweest. Het gebruik van deca blijft inderdaad lang aanwijsbaar maar de werkende stof is al binnen een veel kortere periode uit het lichaam.

1) 30 mg. winstrol gedurende 6 weken + clenbuterol 2 weken op en 2 weken af

2) 23 jaar, van hoog vet%, naar schatting boven de 20%, naar 14% ongeveer naar schatting. gewicht weet ik niet, ik let op de spiegel.

3) niks, ideaal als eerste kuur, korte halwaardetijd, dus bij problemen snel uit je lichaam, niet te zwaar, droge massa. Enige nadeel is de leverbelasting.

ik was 19 twas 500 mg sust per week 2x per week 250 ma en vrijdag en 30 mg dbol per dag voor 4 weekjes.Clomid na
kben ongeveer 10 kilo bijgekomen iets minder en heb er ongveer 6 a 7 echt van over gehouden.
Ik was 63 kilo daarna 73 kilo nu rond de 70. Ben nu trouwens 20 en wil nog een tijdje wachten met een volgende kuur om de lol dr een beetje in te houden voor later.Tis zowieso heel erg moeilijk om na de kuur door te zetten met trainen eten enz dus je moet heeel erg gemotiveerd zijn voor je aan een kuur begint want je kapt geheid met trainen als dit niet zo is ik heb het vaak genoeg gezien in mijn omgeving opm die conclusie te kunnen trekken.

toen ik 20 was wat gekloot met win+var van IP resultaat : nix
daarna sus +eq van IP resultaat:tijdens kuur ging et goed maar na de kuur storte ik in elkaar...geen goede nakurr
daarna tren+testprop+winny restulaat: super ...terugval was zogoed als nix...enige nadeel is dat mijn plasser een tijdje nonactief was...

wat ik opnieuw zou doen is: 1\ zorgen dat je goed spul hebt 2\ zorgen dat je nakuur goed is....mun volgende kuur neem ik ook hcg, kijken of dat beetje wilt helpe
groete

Nou Klaas, dat zal niet veel helpen, een beetje 'mosterd na de maaltijd' (=HCG na de kuur).

Als je wilt dat HCG nog iets voor je lichaam doet op het moment dat het erom schreeuwt: Zet 2 HCG's in het midden van je kuur en twee in de laatste 2 weken. Vul dit aan met Nolvadex en Clomid ná je kuur en je hebt een gedegen nakuur, en da's zeker geen luxe voor iemand die zegt dat ie flink last van bijwerkingen heeft na z'n kuur.

en wachten tot je alle info hebt die je nodig hebt.Dit denken velen al snel maar t valt vies tegen

dbc01 zei:
Nou Klaas, dat zal niet veel helpen, een beetje 'mosterd na de maaltijd' (=HCG na de kuur).

Als je wilt dat HCG nog iets voor je lichaam doet op het moment dat het erom schreeuwt: Zet 2 HCG's in het midden van je kuur en twee in de laatste 2 weken. Vul dit aan met Nolvadex en Clomid ná je kuur en je hebt een gedegen nakuur, en da's zeker geen luxe voor iemand die zegt dat ie flink last van bijwerkingen heeft na z'n kuur.

uww dbc01 mij ep je nie hore zegge dat ik et namun kuur hcg zou neme...maja

Kvind trouwens wel dat die tren van GS stuk minder is dan die ik destijds ep gebruikt
groete

Mijn Tren is van de zomer door een goede vriend gemaakt. Dat scheelde in de kosten maar hij zal het nooit weer doen: Teveel gerotzooi met het filteren, het kostte em bijna de hele fles :)

Volgende keer neem ik Tren enanthaat. om van die 'elke dag'-injects af te zijn!

Overigens mijn beginners-stats toendertijd waren 27 jaar, vetpercentage geschat op 18% minimaal, en 93kg.

Terug
Naar boven