MuscleMeat

1e kuur: Test E 250mg/EW (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 sep 2007
Berichten
1.876
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Mannen,

Wil na de cut mijn 1e kuurtje gaan volgen, test e 250mg EW.
Zo dus:

1-10 Test enanthaat 250mg EW
12-14 Nolvadex 20mg ED

Ben niet op zoek naar verschrikkelijk veel massa, een kilo of 4/5.
Ik wil deze kuur gaan volgen om te ervaren wat AAS voor mij doet.
Als alles goed verloopt wil ik volgend jaar 500mg EW doen.

Ben hiervoor op zoek naar gebruikerservaringen. Vooral met betrekking tot libido, en eventuele andere sides.
 
* Als je slechts opzoek bent naar een kilo of 4 a 5 dan moet je niet gaan kuren, kan je beter naturel gaan blijven trainen: bedoel als je je aan de regels houdt ben je over 28weken pas weer klaar voor de volgende kuur.. Met jou stats is het niet onwaarschijnlijk in zeven maanden bijv. 3 kilo aan te zetten, ga je voor die ene kilo meer kuren?

* Ik wil deze kuur gaan volgen om te ervaren wat AAS voor mij doet? en dan daarna een echte kuur doen?? Je hebt maar 1x een eerste kuur dus benut die goed, ga gewoon voor test 500 en probeer er het maximale uit te halen!!

Gebruikerservaring => zoekfunctie

Libido; die doet het goed hoor met 500mg test pw!
Andere sides; acne + vochtvasthouden (bolle kop) + toename lichaamsbeharing + opgefokter + warmer + meer zweten + haaruitval

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Ojah je geeft al aan dat je aan het cutten bent maar beter wel doorcutten tot 10-12%
en dan die 500mg test erin knallen
 
Helemaal mee eens. Je moet je eerste kuur niet gaan vernken door er niet het maximale uit te willen halen. Blijf er dan gewoon lekker vanaf.

Test E dus 200% zeker op 500mg per week zetten. En inderdaad doorcutten tot 10-12% alvorens je begint. Je zal er dan stukken beter uitzien.
 
Duidelijk jongens, toch TEST E 500 EW.

Dan word het:

1-10 TEST E 500MG EW
12-14 NOLVA 20MG ED

Op het wiki van DBB staat 'erectiestoornis' als side, ik neem aan dat dit NA de kuur optreedt. In hoeverre kan ik dit beperken?
 
Erectie stoornissen, ik denk niet dat je daar last van gaat krijgen. Maak je daar maar niet druk over;)
 
Provi

Gewoon op 500mg EW
Optie , 50mg Provi . (Voor versterking Test E en minder vocht)

Nakuur
Week later , Test E heeft een actief leven van 2 weken .
Week 13 t/m 16 20mg Nolva ED

Ik denk dat Test E 250mg EW je knap gaat tegenvallen . :)
 
ga der maar vanuit dat je daar niet tot geen last van krijgt..
Risico's worden vergoot bij hogere leeftijd, hoge doseringen, lange duur gebruik..
Is bij jou niet het geval..
 
idd op het moment zit er meer libido in mhet plastic van mijn computer dan in mij.....part of de game. Te lang primo only is niet lekkah voor je libido
 
Top jongens, goede informatie. Heel erg bedankt.
Dat was eigenlijk de enige reden dat het gebruik mij iets afschrikte, verder no probs.
Ga er dan waarschijnlijk 50mg provi bij pakken, had al eens gelezen dat dat zeker de moeite was. Nakuur 1 week later.

Wordt dan:

1-10 Test E 500 EW
1-10 Proviron 50mg ED
13-16 Nolva 20mg ED

Jullie hebben dus nooit last van libido tijdens of na een test kuur?
 
Ja meestal wel.....de eerste weken,loopt het letterlijk je slurfje uit......daarna...tja daarna,dan moet je poosie wachten totdat flipjeflap het weer leuk vind om zijn kopje op te steken en naar de meisjes te kijken
 
Waarom in 1e instantie een 3 weekse nakuur?
 
Libido

Top jongens, goede informatie. Heel erg bedankt.
Dat was eigenlijk de enige reden dat het gebruik mij iets afschrikte, verder no probs.
Ga er dan waarschijnlijk 50mg provi bij pakken, had al eens gelezen dat dat zeker de moeite was. Nakuur 1 week later.

Wordt dan:

1-10 Test E 500 EW
1-10 Proviron 50mg ED
13-16 Nolva 20mg ED

Jullie hebben dus nooit last van libido tijdens of na een test kuur?

Dat kan altijd naar je kuur .
Maar daar is je PCT voor om je herstel te verspoedigen .

Provi
Week 4/5 t/m 13 50mg ED . Succes bro . :)
 
Laatst bewerkt:
Top jongens, goede informatie. Heel erg bedankt.
Dat was eigenlijk de enige reden dat het gebruik mij iets afschrikte, verder no probs.
Ga er dan waarschijnlijk 50mg provi bij pakken, had al eens gelezen dat dat zeker de moeite was. Nakuur 1 week later.

Wordt dan:

1-10 Test E 500 EW
1-10 Proviron 50mg ED
13-16 Nolva 20mg ED

Jullie hebben dus nooit last van libido tijdens of na een test kuur?

Tijdens de kuur geen helemaal geen probleem, alhoewel te veel goesting ook niet altijd leuk is. :D
Na de kuur is persoonsgebonden. Bij mij ligt alles 4 maanden plat. Jawel, 4 maanden. Vandaar dat ik deze keer pregnyl laat meelopen vanaf week 4. Maar dat lijkt me niet echt nodig bij test only.
 
Tijdens kuur denk ik 200% aan coïtus hele dag door bij alles wat ik zie.. Na kuur gewoon weer normaal dus merk wel verschil maar het is niet zo dat ik eropeens niet meer van houd ofzo
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog bepaalde factoren in je bloedwaardes waaraan je herstel te voorspellen is? Ga sowieso eerst voor een onderzoek, als alles oke is ga ik beginnen.
 
Ja je FSH/LH zijn belangrijke factoren die direkt met je ibido verband houden.
Gedoodverfde cholesterol,waar iedereen een broertje dood aan heeft ook....cholestrol regelt oestrogeen,wat weer je libido reguleert
 
Ja je FSH/LH zijn belangrijke factoren die direkt met je ibido verband houden.
Gedoodverfde cholesterol,waar iedereen een broertje dood aan heeft ook....cholestrol regelt oestrogeen,wat weer je libido reguleert

I keep on learning :)
 
Hardstikke bedankt kriel! Waar had ik deze informatie vandaan kunnen halen?
 
Je Lh levels zullen dus tijdens de kuur door het dak gaan en erna ergens ver weg zakken?
 
Back
Naar boven