XXL Nutrition

1e kuur Test-e 250mg/w + winstrol 40mg/d

Bezoekers in dit topic

Akkeej

Novice
Lid geworden
5 okt 2012
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo, ik ben 21j en al 4j met fitness bezig, laatste anderhalf jaarr fanatiek..
180cm, 75kg BF: 11%


Ik train 4x / week: Ma: Borst
Di : Rug + zwemmen
Wo: Rust
Do : Armen
Vrij: Benen + schouders

Ik heb laatste maanden heel wat opgezocht over verschillende kuren etc.. en ben tot besluit gekomen om men eerste kuur te doen nl: test-e 250mg/w 1w-10w met winstroll 1w-13w 40mg/d daarna 13w-16w Nolvadex 20mg/d..
Ik zou graag zo'n 3kg droge spiermassa willen bijkomen/behouden

Is dit een goede eerste kuur?
En wat kan ik bij innemen om de neveneffecten te verlagen en om later het resultaat beter vast te houden?

Mvg..
 
Heb je alvast een nieuwe lever klaarliggen? Ik zou winstrol niet langer dan 6 weken nemen.
2 weken tussen laatste inject en nakuur houden, niet 3.
 
13 weken winny? :roflol:
Ga je eerst nog maar wat beter inlezen ;)
 
hahaha skit aan je lever ouwuuuu
 
Woops bedoelde van w8 - w13 daarna 3w nolva 20mg per dag.. Excuses jongens, nog enkele tips mss?

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 21:32 ----------

Of wanneer kan ik het best winstroll toevoegen? Grtz
 
Ik heb wel een tip voor je:

komt ie------->3 kilo vvm ga je ook scoren met een goed voedingsschema!

Je weegt 70kilo bij 181cm man!
 
Ik heb wel een tip voor je:

komt ie------->3 kilo vvm ga je ook scoren met een goed voedingsschema!

Je weegt 70kilo bij 181cm man!
Correctie 75kg profiel ng niet aangepast
 
Jaaa laten we een winny only kuur aanraden ???
Niet dus


Hangt er vanaf wat je wilt. Goede kickstart of harder uit je kuur komen.

1-6: winstrol 40mg ED
1-10: test e 250mg EW
12-15: nolvadex 20mg ED

of

1-10: test e 250mg EW
8-11: winstrol 40mg ED
12-15: nolvadex 20mg ED

Dat laatste is 10 weken injecteren, winstrol nog 2 weken laten doorlopen, daarna 4 weken nakuren.
 
Ik was van plan de winstroll te nemen als kickstart..
 
Begin met test only en als je niet tevreden bent voeg je winstrol in de laatste 3/4weken van je kuur. Of je volgt het kuurvoorstel van forumlid 'Cools' 250 EW test-e/200ew primo voor 6 weken.
 
huh met dat gewicht al kuren? dat is zonde ouwe. je kan nog makkelijk een kilo of 10 erbij plakken met een bf van rond de 13%...

ik wacht er pas mee als ik minimaal op 85kg zit want dan zit ik wel zo'n beetje op m'n max. en dan moet je dus gaan kuren...
 
huh met dat gewicht al kuren? dat is zonde ouwe. je kan nog makkelijk een kilo of 10 erbij plakken met een bf van rond de 13%...

ik wacht er pas mee als ik minimaal op 85kg zit want dan zit ik wel zo'n beetje op m'n max. en dan moet je dus gaan kuren...
Makkelijk 10kg er nog bij? ik heb 2maand ligge "frete" tot als zot voor die 5kg erbij...
Ik kom van nature al zeer moeilijk bij... Maar dan echt heel moeilijk..
Ik probeer om de 2uur en half toch iets te eten ik heb 2 maand voedingsschemagevolgd van half januari tot begin maart
stond op moest ik PWO Shake breakfast met 2snede bruin brood ..
Dan telkens om 2uur en half, met na ontbijt 60gr spagetti 100gkip daarna 3stukken fruit daarna 60g rijst met 100gr witte vis + 60gr groene groeten, daarna eiwite shake + biefstuk en 3kwartier erna trainen. na trainen shake savonds nog een stukje vis en voor het slapen casein shake.. en tussendoor "probeerde" vitabiskoek of droge noten met youghurt enz...
 
Makkelijk 10kg er nog bij? ik heb 2maand ligge "frete" tot als zot voor die 5kg erbij...
Ik kom van nature al zeer moeilijk bij... Maar dan echt heel moeilijk..
Ik probeer om de 2uur en half toch iets te eten ik heb 2 maand voedingsschemagevolgd van half januari tot begin maart
stond op moest ik PWO Shake breakfast met 2snede bruin brood ..
Dan telkens om 2uur en half, met na ontbijt 60gr spagetti 100gkip daarna 3stukken fruit daarna 60g rijst met 100gr witte vis + 60gr groene groeten, daarna eiwite shake + biefstuk en 3kwartier erna trainen. na trainen shake savonds nog een stukje vis en voor het slapen casein shake.. en tussendoor "probeerde" vitabiskoek of droge noten met youghurt enz...

ok 10kg is wat overdreven..
maar in 2 maanden 5kg is toch heel netjes?? of begrijp ik het nou verkeerd?
ik heb precies hetzelfde man, kom ook echt niet aan als ik op me eten let.. dan moet ik ook net als jou faking veel eten.. snap het dan wel maar dacht gewoon dat je toch nog wat kg naturel erbij kan plakken. maja als je daar al zo veel moeite voor gedaan hebt dan snap ik uiteindelijk wel dat je een kuurtje pakt ;)
 
5kg in 2 maanden lijkt me lang niet alleen maar spiermassa het is maar de vraag of je dat wilt. Naturel dan uiteraard.
 
Ind vetpercentage met 3 4 procent gestegen daarom wil ik nu een kuurtje voor wat droge massa erbij te hebben en uiteraard blijf ik nog op voeding letten... Daarom wil ik een mooi beginners cutkuurtje doen en zien wat dat geeft natuurlijk :) zijn er nog wat tips voor tijdens de kuur het is men eerste dus kan wel wat nuttige tips gebruiken.. Heb besloten om omega 3 en groene thee suppl bij te nemen.. Zou ik ook iets voor lever bijnemen? Grtz
 
Veel succes in ieder geval!
 
Zonde zeg, ik denk ook weleens aan een kuurtje maar pas als ik 100 kg weeg.vroeger was ik skinny as **** en nu ben ik 1.82 en 88 kg. Dus 6 kg in 5 maanden. Dus in een jaar gain ik 13 kg zonder noemenswaardige stijging in vet percentage.
 
Back
Naar boven