XXL Nutrition

1e Kuur: Test E / T3 / Winstrol / Proviron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1e kuur en je neemt al zoveel shit? t3,test,winstrol,provi. Wat wil je met de t3 bereiken btw?

T3 heb ik de eerste bijna vier weken van mijn kuur gedaan om sneller vet te verbranden, mijn doel is bereikt. Bijna 5 kg vet kwijt en nagenoeg op gewicht gebleven.
 
Mooi om je ervaring van T3 te lezen!

Maar waarom nog geen 4 weken in het begin van je kuur?

En niet aan het eind van je kuur? en geen 6 weken? ( lees vaak dat dat normaal is )
Wil volgend jaar ook T3 toevoegen aan mijn kuur, zit te denken dit dan 6 weken te doen aan het eind van de kuur en niet te hoog doseren. Wel op en af bouwen natuurlijk.
 
Heb je wel nagedacht hoe je massa te behouden, of blijf je heel je leven kuren ?

Dit is mijn 1e kuur en tevens mijn laatste, zonder gein.

Ik heb veel gehad aan sticky van een van de administrators in de leerzame topic sectie over hoe massa na de kuur te behouden. Ik zal hem niet helemaal uittypen maar hier de link daarvan

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/beste-manieren-om-nieuwe-spieren-behouden-na-kuur-21361/

Als jij me verder nog aan tips kan helpen, graag. Bedankt voor je comment iig.:)
 
Mooi om je ervaring van T3 te lezen!

Maar waarom nog geen 4 weken in het begin van je kuur?

En niet aan het eind van je kuur? en geen 6 weken? ( lees vaak dat dat normaal is )
Wil volgend jaar ook T3 toevoegen aan mijn kuur, zit te denken dit dan 6 weken te doen aan het eind van de kuur en niet te hoog doseren. Wel op en af bouwen natuurlijk.

Dank je wel :)

Ik heb gekozen voor een relatief korte cycle met T3 aan het begin van de kuur omdat mijn doel voor de eerste weken was zoveel mogelijk vet verbranden. Dit doel is bereikt, ben 5 kgs vet kwijt zonder al te veel spierverlies, maar nogmaals wel door er test naast te zetten en zorgen voor voldoende eiwitten. Na de ruim 3 weken T3 cycle duurt het vermoedelijk niet erg lang meer voordat de Test goed merkbaar wordt en ik wilde gewoon niet op T3 zitten in een periode van mijn kuur waarin je juist lekker kunt knallen. Mijn vet ben ik kwijt, nu is mijn doel om zoveel mogelijk schone massa aan te zetten in de resterende weken en dan uiteraard vasthouden.
 
In 4 weken 5,5% vet kwijt geraakt! Is netjes gedaan.
Maar wat ik me af vroeg. Zie je ook duidelijke verschil in de spiegel met toen je 16% had en nu 10,5%?
Zie je duidelijk dat vet is afgenomen?
 
In 4 weken 5,5% vet kwijt geraakt! Is netjes gedaan.
Maar wat ik me af vroeg. Zie je ook duidelijke verschil in de spiegel met toen je 16% had en nu 10,5%?
Zie je duidelijk dat vet is afgenomen?

Natuurlijk zie je dat terug in de spiegel.
 
Schat,,,Provi kun je 10weken pakken(of langer) met winny lukt je dat niet
(Nohomo)

Klopt. Maar dat doet er hier niet echt toe he ;)

Het gaat erom dat het nutteloos is om ze samen te nemen, en dat je dus meer middelen en euros in jezelf pompt zonder dat het een meerwaarde brengt.
 
In 4 weken 5,5% vet kwijt geraakt! Is netjes gedaan.
Maar wat ik me af vroeg. Zie je ook duidelijke verschil in de spiegel met toen je 16% had en nu 10,5%?
Zie je duidelijk dat vet is afgenomen?

Tks!

Ja dat verschil zie je wel echt heel duidelijk inderdaad. Bij mij met name op de buikstreek, borst en armen, billen en benen maar bijvoorbeeld ook iets in het gezicht (aangenaam, niet schokkend)
 
Nou dat is mooi!
Ik zit zelf namelijk te denken om clen te pakken om echt droog te worden.
Maar goed ik zal jou later nog mijn 1e kuur laten weten, waarmee ik op het moment bezig ben.
Thanks;)
 
Nou dat is mooi!
Ik zit zelf namelijk te denken om clen te pakken om echt droog te worden.
Maar goed ik zal jou later nog mijn 1e kuur laten weten, waarmee ik op het moment bezig ben.
Thanks;)

Mag altijd en succes ermee, maar ga voor goed advies naar de ervaren leden op dit forum want voor mij was dit ook de 1e kuur en ondanks het feit dat ik mij voor mijn gevoel goed heb ingelezen, realiseer ik mij dat ik voor een 1e kuur ook risico's heb genomen, met name met de T3.

Met clen heb ik verder geen ervaring, maar dat had ik al reeds gezegd.

Kan alleen maar zeggen, bereid het goed voor! goodluck :)
 
Wat me ff niet duidelijk is, je zegt in 5% van de tijd opbouwen, maar 5% van 3 weken is toch maar 1 dag( ja paar uur meer)

Ben er benieuwd naar hoe en wat
 
Wat me ff niet duidelijk is, je zegt in 5% van de tijd opbouwen, maar 5% van 3 weken is toch maar 1 dag( ja paar uur meer)

Ben er benieuwd naar hoe en wat

Ja scherp, je hebt ook helemaal gelijk en goed dat je dit aangeeft ;)

Die 5/40/55 regel is volgens mij gebaseerd op een langere cycle van zo'n 6 weken dat naar mijn indruk vaker worden gedaan dat een korte cycle. Maar ik wilde maar een cycle van ongeveer 3 weken doen. Dus als je dat zelfde principe wilt hanteren bij een cycle van 3 weken kom je niet uit bij de opbouw want in 1 of 2 dagen kan je moeilijk opbouwen van 25mcg naar 100mcg. Vandaar dat ik er voor heb gekozen om de opbouw in 4 dagen te doen ed met 25mcg verhogen naar 100 mcg. Ik heb in meerdere stukken gelezen dat relatief snel opbouwen met T3 niet zo veel kwaad kon, maar dat juist het heel langzaam afbouwen erg belangrijk is.
 
Ja oke, wou al zeggen haha
 
Korte update:

Eind week 4 van mijn kuur.

Lichaamsgewicht eind week 4 / 73.5 kgs exact hetzelfde als toen mijn kuur begon.

Vetmassa: van 12,2 naar 7,1 kgs = -5 kgs
VVM : van 61,8 naar 66,4 kgs = + 4,6 kgs
Vet% : van 15,5-16% naar nu 9,8%

Heerlijk getraind deze week, begin de krachttoename echt goed te merken. Ook uithoudingsvermogen neemt merkbaar toe, langer doorgaan. Ben een kleine week gestopt met de T3 en de Winstrol. De slappe spieren van de laatste dagen T3 zijn nu ook weer normaal. De komende weken tot week 8 dus alleen wekelijks Test 375 mg en Proviron 37,5 mg.

Verder ondervind ik weinig tot geen bijmerkingen behalve een aantal positieve, sterk libido en bovengenoemde. Kan op sommige momenten toch ook nog wel een beetje opgefokt zijn, maar niet zoveel als met de T3 erbij..:rolleyes:

Dinsdag start week 5..

Dinsdag gaat de 5e week van start.
 
Leef je nog ?
 
Excuus voor de late update, hierbij:

Zit nu in week week 8, met alleen de Test 375 mg EW en 37,5 mg Provi ED.

Dit zijn de stats tot dusver:

Huidig gewicht: 75.2 kgs

Sinds start kuur naar nu:
Vetmassa: van 12,2 naar 7,0 kgs = -5,2 kgs
VVM : van 61,8 naar 68 kgs = +6,2 kgs
Vet% : van 15,5-16% naar nu 9,3%

Vanaf week 6 merkte ik echt heel duidelijk toenames in kracht van de test, ondervind verder geen nadelige bijwerkingen behalve alleen maar de leuke. Ook in de spiegel zie je nu duidelijk dat het lichaam voller wordt, spieren worden beter zichtbaar, let erg op mijn voeding eet zo schoon mogelijk.

Doel voor de komende weken blijft hetzelfde, schone massa winnen en vet en vocht niet te veel laten oplopen.
Met nog 3 injectie weken te gaan weet ik nog niet zeker of ik ook de winstrol nog ga doen in de laatste weken, ben erg tevreden over het resultaat tot dusver met nog een aantal weken te gaan.
 
hmm, laat, maar blijf nog even volgen hier.
Aparte kuur voor een eerste, maar imo niet persé over the top, en zeker goede resultaten als ik zo je laatste update bekijk.
 
wat ik zo vreemd vind is dat je aan het begin van je kuur gaat cutten en een toch wel advanced middel als t3 gaat inzetten..
en dan na 4 weken je voeding weer gaat aanpassen.

Had je er dan niet beter gewoon een bulk kuur van kunnen maken en flink wat kilo's gepakt en in je off periode gaan cutten?
 
hmm, laat, maar blijf nog even volgen hier.
Aparte kuur voor een eerste, maar imo niet persé over the top, en zeker goede resultaten als ik zo je laatste update bekijk.

Sorry voor late reply,

Bedankt voor je comment!
 
Back
Naar boven