MuscleMeat

1e Kuur: Test E / T3 / Winstrol / Proviron

Bezoekers in dit topic

Ja maat, Winny is ook geen snoepje, maar je boekt een mooi resultaat :thumb:
 
Gaat goed zo te zien (op de aanhechtingen na). Ik heb nu al last van mijn borst/schouderaanhechting. Dus winstrol is waarschijnlijk geen goede optie voor mij.

Succes :thumbs:
 
Update week 13:

Excuus voor de late update

Ik heb vanwege aanhoudende last van aanhechtingen in week 12 geen injectie meer genomen. Heb dus uiteindelijk 11weken test 375/mg per week gedaan en heb het daarbij gelaten. Ga eind deze week beginnen met de nakuur arofixen 1 tab 40mg per dag.

Hierbij het huidige eindresultaat voor de start van de nakuur:

Start gewicht : 73.5 kgs
Huidig gewicht: 74,3 kgs

Sinds start kuur naar nu:
Vetmassa: van 12,2 naar 6,3 kgs = - 5,9 kgs
VVM : van 61,8 naar 68,2 kgs = +6,4 kgs
Vet% : van 15,5-16% naar nu = 8.8%

Ik ben zelf echt heel erg tevreden met het eindresultaat, merk ook dat ik vrijwel geen vocht vast hou dus verwacht ook niet dat mijn VVM zal gaan dalen. Ik ga natuurlijk wel mijn trainingschema en voeding aanpassen om de behaalde resultaten vast te houden.

Ik zal voor de geinteresseerden de komende weken tijdens de nakuur ook nog wel even blijven posten of er nog wijzigingen zijn in het eindresultaat.

Wordt nog vervolgd..
 
Mooi resultaat.
 
Mooi logje, ik blijf ook nog volgen
 
Update:

Nakuur is van start, elke dag Arofixen 40mg per dag. Nergens last van, neem hem in de avond in en slaap prima, overdag totaal geen last van chagrijnigheid waar ik wel een beetje voor vreesde. De resultaten zijn nagenoeg ongewijzigd ben een 0,5 kg gewicht verloren aan vocht t.o.v. van vorige week, merk voor mijn gevoel wel een klein beetje krachtverlies met trainen maar misschien zit dat wel alleen tussen de oren..!
 
Mooie resultaten.Ik heb gezellig meegelezen.Bedankt voor het bijhouden en afmaken
 
Back
Naar boven