AndroidHealthClinic

1e kuur, test e?

Bezoekers in dit topic

jeffreysdm91

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2009
Berichten
34
Waardering
0
He bodybuilders.
Ik ben van plan binnekort mijn 1e kuur te pakken voor de zomer.
Wou er al een paar jaar aan beginnen maar nu gaat het er toch echt aankomen

Ik heb info opgezocht wat ik als 1e kuur het beste kan pakken en denk dat dit hem geworden is:

week 1-10 500ml test e. 2x per week injecteren ma en do.
Nakuur 4 weken nolva 20mg.

Omdat het me 1e kuur is wil ik hem zo simpel mogelijk houden, zou je met deze kuur nog voldoende massa pakken? ik hoop er uiteindelijk nog ruim 7 kilo aan over te houden (droog)
Ik ga proberen zo min mogelijk vet aan te zetten, ben van plan tijdens de kuur heel erg hoog in eiw te zitten en ietsjes lager in kh.
Is het misschien nog handig om erwat deca bij te pakken of word dit echt te heftig voor de 1e x?

graag jullie mening
 
500mg test e voor eerste kuur is zat. Wat je ermee pakt en overhoudt is totaal afhankelijk van je eigen inzet en genen.

gewoon zo houden.
 
Okee dus infeite is het niet nodig om hier nog een kickstart bij te gebruiken ofzo?
en niet nodig om er deca bij te pakken ofzo?
hoe zit het met vocht opslag bij deze kuur? die valt toch wel mee?
Ik hoor ook veel verhalen dat mensen zeggen dat test e only kuur bullshit is dat je er bijna niks aan overhoud, maar dit lijkt me zeer sterk..
 
Vocht hangt grotendeels af van je voeding. Let op je zout inname.
 
Okee dus infeite is het niet nodig om hier nog een kickstart bij te gebruiken ofzo?
en niet nodig om er deca bij te pakken ofzo?
hoe zit het met vocht opslag bij deze kuur? die valt toch wel mee?
Ik hoor ook veel verhalen dat mensen zeggen dat test e only kuur bullshit is dat je er bijna niks aan overhoud, maar dit lijkt me zeer sterk..

nee kickstart is op zich niet nodig tenzij je te ongeduldig bent om te wachten tot je test -e inkickt (wat zon 3-5 weken kan duren tot je echt iets merkt).

deca kan je net zo goed voor later bewaren. hoeveel vocht je vasthoud verschilt per persoon maar je kan het zoveel mogelijk inperken door te letten op je zoutinname en goed te drinken.

als je 1e kuur test-e is kan je hier als je goed doet zon 5 kg overhouden

geloof me als je voeding goed zit na de kuur zal je best veel behouden
 
OKe tnx.
En zout zit vooral in brood enzo toch?
als ik ei eet en dergelijke gooi ik er nooit zout op of wat dan ook
 
He bodybuilders.
Ik ben van plan binnekort mijn 1e kuur te pakken voor de zomer.
Wou er al een paar jaar aan beginnen maar nu gaat het er toch echt aankomen

Ik heb info opgezocht wat ik als 1e kuur het beste kan pakken en denk dat dit hem geworden is:

week 1-10 500ml test e. 2x per week injecteren ma en do.
Nakuur 4 weken nolva 20mg.

Omdat het me 1e kuur is wil ik hem zo simpel mogelijk houden, zou je met deze kuur nog voldoende massa pakken? ik hoop er uiteindelijk nog ruim 7 kilo aan over te houden (droog)
Ik ga proberen zo min mogelijk vet aan te zetten, ben van plan tijdens de kuur heel erg hoog in eiw te zitten en ietsjes lager in kh.
Is het misschien nog handig om erwat deca bij te pakken of word dit echt te heftig voor de 1e x?

graag jullie mening

haal de ml's en mg's niet doorelkaar he :) anders word t een flinke reet heheh
 
als je dan toch 2x prikt zou ik eerder sustanon nemen als je geen kickstart gebruikt.
 
Ik zit ook nog hevig te twijfelen om ipv van alleen test e te pakken,
300ml test e te pakken, en 200ml deca.

Sorry wat is het verschil tussen ml's en mg's volgens mij heb ik iets gemist:p zal ik ook wel ff vragen aan de leverancier voor de zekerheid
 
OKe tnx.
En zout zit vooral in brood enzo toch?
als ik ei eet en dergelijke gooi ik er nooit zout op of wat dan ook

Hey jeffrey,

zou brood vermijden idd aangezien daar veel zout in zat , toen ik daar mee bulkte vroeger kreeg ik echt een enorme vochtkop...
kies voor (bruine) rijst en zoete aardappel etc..

als je vragen hebt mag je ook pmen,.

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 14:09 ----------

Ik zit ook nog hevig te twijfelen om ipv van alleen test e te pakken,
300ml test e te pakken, en 200ml deca.

Sorry wat is het verschil tussen ml's en mg's volgens mij heb ik iets gemist:p zal ik ook wel ff vragen aan de leverancier voor de zekerheid

mg is de stof die er per ml inzit....
bij test-e is meestal 250mg per ml
bij deca 200 mg per ml (dacht ik)

je kan ook kiezen om idd deca test te doen als eerste kuur..
250 mg test-e E5D
200 mg deca E5D

kan bijvoorbeeld.

test-e 2 weken langer laten lopen dan test-e
 
ml is milliliter wat dus de inhoud/hoeveelheid is.... mg is het aantal miligram stof dat erin verwerkt zit en je dus totaal in je lichaam krijgt nadat het inkickt.
 
Ik zit ook nog hevig te twijfelen om ipv van alleen test e te pakken,
300ml test e te pakken, en 200ml deca.

Sorry wat is het verschil tussen ml's en mg's volgens mij heb ik iets gemist:p zal ik ook wel ff vragen aan de leverancier voor de zekerheid

als je t onderscheid nog niet kan maken tussen miligram en mililiter moet je echt stoppen te posten in dit topic en eerst basis kennis opdoen.
je bent nog niet klaar om te kuren.
 
als je t onderscheid nog niet kan maken tussen miligram en mililiter moet je echt stoppen te posten in dit topic en eerst basis kennis opdoen.
je bent nog niet klaar om te kuren.

feit! lol :D
 
Jawel maar hier heb ik niet opgelet mijn fout.
heb er een beetje overheen gelezen en vrijwel geen aandacht aan besteed.
Maar dit is me nu duidelijk.

ik denk trouwens dat ik toch het volgende ga doen,
250mg test e
200mg deca
wat raden jullie me aan? 8 of 10 weken?
 
Laatst bewerkt:
10 weken aangezien je deca 2 weken vroeger moet stoppen wil je je pikkie deftig kunnen gebruiken nog en dan zit je aan 6 weken deca maar en 8 test wat te kort is want dan werkt het juist maximaal. dus 8 deca 10 test of liever nog elk 2 weken bij 10 12 dus ...
 
ik snap als ik het zo terug lees dat het lijkt alsof ik geen research heb gedaan en er niks vanaf weet.
Dit is niet het geval ik heb me er ruim in verdiept en weet het noognodige al.
Alleen de opmerking van ml/mg was aan de lompe kant dat geeef ik toe ja..

Dus dan zou het er zo uitkomen te zien:
week 1-10 test e 250mg
week 1-8 deca 200mg
week 12-14 20mg nolva
 
Laatst bewerkt:
ik snap als ik het zo terug lees dat het lijkt alsof ik geen research heb gedaan en er niks vanaf weet.
Dit is niet het geval ik heb me er ruim in verdiept en weet het noognodige al.
Alleen de opmerking van ml/mg was aan de lompe kant dat geeef ik toe ja..

Dus dan zou het er zo uitkomen te zien:
week 1-10 test e 250mg
week 1-8 deca 200mg
week 12-14 20mg nolva


Beter week 12-15 20mg nolva
 
Als je 2x per week gaat zetten dan E5D en niet op vaste dagen.
En stoppen met zuipen joh.
 
Back
Naar boven