MuscleMeat

1e kuur test E

Bezoekers in dit topic

Elmo786

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2008
Berichten
461
Waardering
9
Lengte
1m82
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Wil mijn 1e kuur gaan beginnen heb eht volgende in gedachten:

10 weken Test E 500mg.
2-4 weken nolvadex 20mg.

Weeg 85kg met tussen de 10-12% vet.
Ben 1,81cm lang.
Heb verschillende training methodes gedaan en zit momenteel in de cut.

Voeding is als volgt:
meal#1:
Brinta
havermout
whey
Banaan.

Meal#2:
Rijst
Kipfilet
Nootjes.

Meal#3:
Kip
Rijst
2 eieren.

Meal#4:
Kip
Rijst
Whey shake.

Meal#5:
Pasta(volkoren ofcourse) met saus.
Groenten.

Meal #6:
4-6 ei eiwitten.

Meal#7:
Kwark.

Neem door de dag heen vitamines en wil tijdens me kuur op 4000-4500kcals zitten. Verder eet ik ook fruit als tussendoortjes gewoon omdat het lekker is haha. Bak m'n rijst en kip in olijf olie voor de extra vetten.

Eventueel tips of op en aanmerkingen graag!

Een vriend gaat het voor me prikken.
 
Los van dat je nog te jong bent lijk het me prima. Neem aan dat je wel nog wat gaat varieeren in je voeding. Succes
 
ik zou nog ff wachten, je bent misschien nog niet eens uitgegroeid, niet al je groeiplaten zijn al dicht en dat ga je anders wel forceren
 
Jaa zeker ga ik varrieren.. ook in de bulk heb ik een heel ander eet schema/trainingschema etc..:P

En juic3 ik weet dat het aan de jonge kant is.. maar train nu al een aardige tijd en vind dat het tijd is om een volgende stap te zetten.
 
Hoezo is 20 aan de jonge kant omdat dat hier een regel is ofzo ? Nee op je 25ste beginnen en erachter komen dat je veel te laat bent om je streef nog te gaan halen.Maar maar als iemand wil kuren laat dan ook ik zou zeggen doen.
 
Hoezo is 20 aan de jonge kant omdat dat hier een regel is ofzo ? Nee op je 25ste beginnen en erachter komen dat je veel te laat bent om je streef nog te gaan halen.Maar maar als iemand wil kuren laat dan ook ik zou zeggen doen.

`True.. maar daarom wil ik ook graag weten wat ik kan verbeten met eventueel voeding etc.. om het maximale eruit te halen.

Zodra iemand wilt beginnen ermee kan je diegene toch bijna niet overhalen om het niet te doen!
 
goed plan. niet van afwijken onderweg en je zit goed.
 
Back
Naar boven