Fitness Seller

1e kuur (test/hcg/Nolva) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In, veel succes

ook zoals hierboven de vraag hoe je voelt over TRT, op jouw leeftijd en gezien je wil kuren wel relevant
 
Je hebt je zo te zien in elk geval goed voorbereid. Succes met je kuur!
Thx. Ik vind het ook wel een serieuze aangelegenheid, dus wil er ook niet lichtzinnig mee omspringen.


ook zoals hierboven de vraag hoe je voelt over TRT, op jouw leeftijd en gezien je wil kuren wel relevant
En
Heb je gezien je leeftijd nog overwogen om on te blijven en over te gaan op TRT?
Nee, eigenlijk nog niet. Ik heb mijn waardes een aantal maanden geleden laten onderzoeken en mijn (testosteron) waarde was prima (voor mijn leeftijd). Ik vermoed dan ook niet dat een arts mij TRT zou voorschrijven?

Ik ben overigens wel heel benieuwd wat 500 test e gaat doen met mijn welbevinden... wat is jullie ervaring hiermee?
 
Tijdens de kuur voel je je waarschijnlijk helemaal top. Fitter, meer energie, meer kracht, etc., maar na je kuur moet je eigen testosteron weer op gang komen en ik heb werkelijk geen idee hoe snel dit zal gaan met 37-jarige leeftijd. Wellicht wat moeizamer dan bij iemand van 21. Je kunt natuurlijk ook altijd op eigen houtje op TRT overgaan, zo doe ik het zelf ook.
En als je via de ha trt zou krijgen dan krijg je waarschijnlijk niet de dosis wat je graag zou willen lijkt mij. Dus dan kan je idd zoals je zegt het beter op eigen houtje doen.
 
na je kuur moet je eigen testosteron weer op gang komen en ik heb werkelijk geen idee hoe snel dit zal gaan met 37-jarige leeftijd. Wellicht wat moeizamer dan bij iemand van 21.
Dat vind ik wel een interessante stelling, waarvan ik geen idee of dit zo is. Natuurlijk is het natuurlijke testosteron met 37 jaar minder dan op 21 jaar, maar of het ook weer minder goed op gang komt na een kuur, zou ik wel willen weten.

Zijn er ‘oldies’ die hier ervaring mee hebben?

Ik merkte tijdens anavar only al wel kleinere/zachtere testikels na een paar weken. Nu heeft de anavar vermoedelijk niet mijn hele productie stilgelegd (of wel?). Het deed in die zin wel degelijk wat.
Daarna (zonder nakuur) snel weer helemaal op volle kracht gekomen overigens.

Tijdens de kuur voel je je waarschijnlijk helemaal top. Fitter, meer energie, meer kracht, etc

Ja hè? Ik merkte tijdens de anavar only (25mg ed) al dat ik tijdens vergaderingen op het werk plots als een brugklasser erecties in het wilde weg slingerde en net ff lekkerder in mijn vel zat.
 
Back
Naar boven