MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Sneu om met zo een fysiek te gaan kuren en dan gelijk 3 soorten door elkaar...

Succes lol
 
moet me wel bij de reactie hierboven aansluiten
Maar ben wel benieuwd wat het voor je brengt :)
 
vanaf vandaag eet ik 700kcal onder mijn onderhoud, 2250 kcal kijken of datvol te houden is ik cheat zondag en van 13:00 tot14:00, als alles lekker gaat ga ik zakken tot 2000 kcal, ben elke keer wel hele tijd moe, maja fokdat knalle
 
vanaf vandaag eet ik 700kcal onder mijn onderhoud, 2250 kcal kijken of datvol te houden is ik cheat zondag en van 13:00 tot14:00, als alles lekker gaat ga ik zakken tot 2000 kcal, ben elke keer wel hele tijd moe, maja fokdat knalle

Hoe gaat het hier met het kcal deficit van 700? Valt het wat mee?
 
Hoe gaat het hier met het kcal deficit van 700? Valt het wat mee?
nee, me kracht is achteruit gegaan, voel me de hele dag zwakjes, ik ben van plan om hem 100 kcal omhoog te gooien, maar het komt omdat ik ook werk heb waarbij je de hele dag moet lopen en praten. ik verbrand zonder trainen 900 kcal alleen al tijdens me werk.
en ik zit in me 12e dag van me kuur nu beginnen die nacht zweeten te komen werd net wakker pff zag gewoon druppels zweer op mijn been, en me trui is helemaal nat, nog geen dromen, ben wel benieuwd ernaar.
 
vandaag mijn 3e inject gezet in de been, het ging helemaal mis, stopte de naald in mijn linkerquad nou het begin deed al pijn maja fokdie pijn en ik maar doordrukke, zat ik in de spier aspirirere en de naald ging beetje eruit, weer erin moeten prikken, dus heb lopen roeren in de wond en dat voel ik nu ook weer geaspireerd, en alles rustig geinject, ook vergeten vials warm te maken. maja,
kracht
ik voel nog helemaal geen extra kracht, terwijl ik er zo graag op zit te wachten
sides
ik ben kortademig, van daag op de crosstrainer, 10 minuten was ik kapot naa 100 kcal te hebben gecrossed, tijdens me training ook licht gezweet, maar niet zoals iedereen verteld dat ik kapot zweet
in de avonden, ik slaap nu met een lange broek, en trui, want alles wordt nat, wordt helemaal bezweet wakker, hate it or love it, in iedegeval ik hou ervan,
mentaal
ik word wel meer geprikkeld door kleine dingen, kan ook placebo zijn, maar laatst wou ik me teamleider een stomp op zijn muil geven voor eigenlijk iets heel kleins, ik werd woedend,
me libido, wordt wel hoger want me vriendin word gek 2x op een dag, ze zegt dat ik haar pijn doe einde van de week, maar stiekem weet ik dat ze het lekker vind haha,
maja als ze niet wilt ook goed gaan we verder op de manuele stand.
ik krijg ook spontaan eeen boner, als ik in de stad ben zoals vandaag op het teras.
niet goed echt slecht haha

image.jpeg
 
krachtwinst zal allicht beperkt blijven omdat je aan het cutten ben. Ben zelf ook bezig met cutkuur, kracht blijft op niveau (stijgt op sommige lifts heel licht) en ben daar al blij mee :)
 
Haha goed lopen roeren in de wond? Gast :D

Waarom slaap je met een lange broek en trui als je zoveel zweet?

Dat je nog niet veel voelt hoeft niks verkeerds te betekenen.
Kan makkelijk dat je met lange esters pas vanaf ~week3 een verschil in kracht voelt.
 
vandaag top training gehad, f..... goeie pomp
borst, schouders, triceps

benchpres, 15x40, 12x80, 10x100, 8x120pr
schuin bp 15x40, 12x50, 10x60, 6x65, laatste fail.
flys, pak ik licht meer concentratie, perfecte uitvoering.
dumbell shoulder press, 15x22, 12x24, 10x26, 8x28
schouder ben ik nog zwak in dus pak die 2x in de week alleen schouders, dit was een extratje omdat ik zo een f...... lekkere pomp had,

triceps
ez curl kilos weet ik niet meer denk max 25kg
en dan triceps pull
en tricpes reverse pull

hele gekke pomp, heb dit altijd als ik chestday heb, maar nooit met rug, benen ook wel,
alpha gevoel begint wel te komen!!
alleen cardio nog beetje opschroeven,
doe nu 10 minuten crosstrainer 140kcal verbrand
wil dat 20 minuten gaan doen,
ik kan niet wachte tot de gear eindelijk gaat kicken man.
im out!
 
Haha goed lopen roeren in de wond? Gast :D

Waarom slaap je met een lange broek en trui als je zoveel zweet?

Dat je nog niet veel voelt hoeft niks verkeerds te betekenen.
Kan makkelijk dat je met lange esters pas vanaf ~week3 een verschil in kracht voelt.

yo dude, de naald ging eruit, bijna voor de helft moest hem weer erin steken, zelfde plek, maja pijn is wel minimaal nu,
ik slaap met lange broek en trui anders word heeel me bed mat man nu alleen me trui en me broek haha slaap met capuchon op alles,
kracht gains bro, ik wil overal in me lichaam de pomp voelen:D
 
Hoe komt het grote verschil tussen bench press en schuine bench?
 
Hoe komt het grote verschil tussen bench press en schuine bench?
tijdens het bankdrukken waren mijn borst en triceps al bijna helemaal vol, en ik kon gewoon niet hoger weetniet waarom eigenlijk,
 
blessure
beste mensen, ik word helemaal gek nu, heb een blessure gekrege door me laatste bankdruksessie in me linker schouder, ik kan hem niet eens optillen zonder pijn.
wat raden jullie me aan
rust nemen ik zit wel aan de juice.
of gewoon beetje extra cardio en bankdrukken en schouder gewoon heel licht pakken als het niet meer zo een pijn doet
wat haat ik dit zo erg.
maargoed so be it!
graag jullie advies
 
Kan je ook geen fly's meer ?
Heb het zelf ook een maandje gehad, kon toen nog wel fly's pakken maar geen 1 press zonder pijn.
 
Kan je ook geen fly's meer ?
Heb het zelf ook een maandje gehad, kon toen nog wel fly's pakken maar geen 1 press zonder pijn.
flys wel maar ik kan niet drukken, dan doet het pijn,
 
ik heb zoveel pijn in mijn gewrichten jongens, ik weet gewoon dat het door de tren komt. ik adviseer nieuwe leden ook, hier op het forum naar ervaren mensen te luisteren wat ik niet gedaan heb. zo stom als ik ben. als tot zondag me gewrichtpijntjes weggaan dan ga ik verder met het kuur, ik slik nu glucosamine & omega 3 pillen en elke dag 3 iburofen tegen de pijn als ik in de ochtend wakker wordt kan ik mezelf niet bewegen zonder pijn. ik heb ook serieus zitten nadenken of ik heel erg vatbaar voor deze ziekte ben, en dat de aas hem net die push hebben gegeven om een paar jaar eerder naar voren te komen, maar dat hoop ik niet. ik moet jullie wel zeggen ben geil als de teering, k neuk 3x op een dag, ben sterker geworden, oog een stuk droger nu al, voel wel dat ik veel vocht vasthoud. ik kan niet borst en schouder trainen ivm de pijn in schouders, wel rug biceps triceps en benen heel licht ook, maar wel lekkere pomp, alpha feeling is on, jongens 1e kuur keep it simpel, heb de agressie al onder controle dus als ik boos word kan ik ermee omgaan,
2e kuur plannen, ik wil graag advies van jullie.
ik ga nu mischien einde van deze week off, voor een 2 a 3 maanden, en dan wil ik gewoon weer on gaan, maar nu een kuur op advies van de mensen hier.
wil niet gaan bulken wil vp zakken en lean massa gainen,
graag advies thxx voor de reacties, en de rest f**k you:D
 
Back
Naar boven