MuscleMeat

1e kuur vragen

Bezoekers in dit topic

Frontline

Cool Novice
Lid geworden
10 feb 2017
Berichten
127
Waardering
31
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Begin binnekort met mijn eerste kuur, zal bestaat uit:
1.10 Test-e 500mg
1/4 Winstrol 50mg
?/? Provirion 50mg
12/15 Nolvadex 20mg
12/15 Clomid 50mg

wat ik niet helemaal begrijp is de provirion, wanneer ik ermee moet beginnen. Ik hoor zo vaak dat je rond week 4/5 moet beginnen omdat de test dan zn ''werk'' begint te doen. Maar ik denk daar anders over? Test begint naar mijn mening vanaf je eerste spuit toch? Want het lijkt mij heeeeel moeilijk te geloven dat test helemaal niks in je lichaam doet en pas na 5 weken begint te werken... waarom dan niet proviron vanaf dag 1 mee laten lopen.

Aangezien winstrol en Provi beiden DHT zijn is het niet beetje te veel zeg maar om beiden te nemen? Las dat het 25mg provi per 250mg test is. Kan ook zijn dat ik maar beetje doordenk en echt alles verkeerd zeg hoor hahah.

Ik weet nog van een tijd geleden dat ik hier vaak kwam dat als nakuur alleen nolvadex werd aangeraden maar zie vaak ook clomid. Las ook een artikel van Michael Scally dat combinatie van nolvadex en clomid optimaal zou zijn daarom dat ik beiden zal gaan gebruiken, graag jullie mening over. En is de hoeveelheid voldoende?

sorry voor de vragen :S

stats:
1.87m
90kg
15%bf


deadlift180kg 8reps
squat: 150kg 8 reps
schouders dumbell press: 36kg db 8 reps
bench: 90kg 8reps zwakke chest i know

train 4 jaar atm, kom vanaf de 67kg. Voeding en trainingsschema is naar mijn mening heel goed
 
Clomid en Nolva voor je nakuur?
 
dubbel post
 
Laatst bewerkt:
vind je bf wat aan de hoge kant. zou nog maar even naar je fantastische voedingsschema kijken.
 
Als je begint met een lager bf zal je lichaam effectiever reageren en minder snel aromatiseren, zeer sterk aan te raden dus.
Proviron gewoon vanaf week 1. Zou wel winstrol weg laten,
 
Als je begint met een lager bf zal je lichaam effectiever reageren en minder snel aromatiseren, zeer sterk aan te raden dus.
Proviron gewoon vanaf week 1. Zou wel winstrol weg laten,
duidelijk, wat vind jij van de nakuur?
 
vind je bf wat aan de hoge kant. zou nog maar even naar je fantastische voedingsschema kijken.
mhmm 4 jaar niet gecut vind het wel best. Maybe klein cutje doen voordat ik eraan gaan beginnen
 
duidelijk, wat vind jij van de nakuur?
Ziet er prima uit, alleen dosering clomid weet ik niet zeker. Dacht dat 25mg genoeg zou moeten zijn. But not sure
 
Liv4 supplement, altijd hendig
 
Back
Naar boven