Fitness Seller

1e kuur winny only?!

Bezoekers in dit topic

Begin

Novice
Lid geworden
25 dec 2012
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Beste forum leden,

Ik train 7 maanden en ben van plan om een winny only kuurtje te pakken.
6 weken 50mg per dag inclusief rustdagen.

Zelf heb ik veel gelezen dat een nakuur niet nodig is? Wat vinden jullie hiervan?
Mijn doel is om 4kg spiermassa te winnen en te behouden, dit lijkt me een realistisch om te behalen.

Graag jullie meningen en op/en of aanmerkingen!

Alvast bedankt:)
 
'7 maanden' '69 kg' weet je zeker dat je wilt kuren? Er valt naturel nog zoveel te behalen.. En dan heb je later veel meer aan je kuur (:
 
4 kg spiermassa gaat je denk ik niet lukken om vast te houden met een simpel winstrolkuurtje. Doe dan gewoon een test-only kuur, is niet alleen minder schadelijk maar daar behaal je ook betere resultaten mee.
6 weken winstrol op 50 mg/dag = nakuren. 10 dagen clomid 50 mg/dag.
 
'7 maanden' '69 kg' weet je zeker dat je wilt kuren? Er valt naturel nog zoveel te behalen.. En dan heb je later veel meer aan je kuur (:

qft
 
my god... ik rol 24/7 3 jaar lang rond met spierpijn en jij komt na 7 maanden met een kuur... ga eens heel gauw van de forum af... een hele goede eerste topic. na 7 maanden kan je echt nog dodelijk zelf gainen. jij hoeft niet na te kuren want als het aan mij lag kreeg je geen AAS. maar goed zlf weten! vindt het erg belagelijk dit!
 
my god... ik rol 24/7 3 jaar lang rond met spierpijn en jij komt na 7 maanden met een kuur... ga eens heel gauw van de forum af... een hele goede eerste topic. na 7 maanden kan je echt nog dodelijk zelf gainen. jij hoeft niet na te kuren want als het aan mij lag kreeg je geen AAS. maar goed zlf weten! vindt het erg belagelijk dit!

ik ben het met je eens.
ga eerst maar is verder trainen en na 2 jaar zien we wel weer verder
 
Ik vraag me af waarom die topics nog geopend worden
Elke week staat er wel een topic over winstrol in
Als je nou eens begon met lezen op dit form dan kwam je binnen 5 min erachter
Hoe en wat te doen met je eerste winny kuurtje
Suc6 maar verwacht niet te veel goeie reacties op je voorstel
Ga maar paar logs lezen ofz
 
Wat is dat toch met die winny only topics? Zeker omdat het over een tijd weer zomer wordt? Bij mij in de gym lopen ook van die kneuzen rond, elk jaar winny en na de zomer kakken ze weer helemaal in.
 
blijven trainen en goed blijven eten. denk aan supps ter ondersteuning maar AAS laten liggen
 
blijven trainen en goed blijven eten. denk aan supps ter ondersteuning maar AAS laten liggen

Volledig mee eens.
Hard trainen goed eten en goed rusten en over een paar jaar nog maar eens denken of je wel aan aas wil beginnen.
 
ik ben het met je eens.
ga eerst maar is verder trainen en na 2 jaar zien we wel weer verder

Zien "we" wel verder? Lol je bent 16 kiddo wat kom jij hier nu wijs doen?

Ontopic...een oral only is niet geweldig maar snap het als "snuffelstage" prima. Om gelijk een spuit er in te jassen is ook niet zomaar iets, dat begrijp ik.
Overigens heb ik zelf ook als eerste kuurtje winny only gedaan, gewoon 3kg mee gepakt en wat droger en harder. Niks mis mee toch?
 
winny only als oral zou ik ook eerder goedkeuren als eerste kuur dan een dianabol only trouwens.
 
Zien "we" wel verder? Lol je bent 16 kiddo wat kom jij hier nu wijs doen?

Ontopic...een oral only is niet geweldig maar snap het als "snuffelstage" prima. Om gelijk een spuit er in te jassen is ook niet zomaar iets, dat begrijp ik.
Overigens heb ik zelf ook als eerste kuurtje winny only gedaan, gewoon 3kg mee gepakt en wat droger en harder. Niks mis mee toch?

16? Euhm maak daar gewoon 32 van
 
uhhm maak daar maar van dat hij het niet tegen jou heeft hahahaha hij qoute jou toch niet :rolleyes:

Oeps pff nasleep van een zware nacht en het niet meer duidelijk lezen denk ik sorry :(
 
maakt niet uit of iemand 16 is of 43 je gaat niet kuren zonder een degelijke basis.
 
Beste forum leden,

Ik train 7 maanden en ben van plan om een winny only kuurtje te pakken.
6 weken 50mg per dag inclusief rustdagen.

Zelf heb ik veel gelezen dat een nakuur niet nodig is? Wat vinden jullie hiervan?
Mijn doel is om 4kg spiermassa te winnen en te behouden, dit lijkt me een realistisch om te behalen.

Graag jullie meningen en op/en of aanmerkingen!

Alvast bedankt:)

Ik zou nog wat maanden naturel blijven trainen, er valt nog voldoende te behalen en je zult er alleen maar profijt van hebben.
 
Zit je voeding uberhaupt wel goed in elkaar?
 
Hij is nooit meer online gekomen :o
 
Back
Naar boven