MuscleMeat

1e Kuur

Bezoekers in dit topic

Mirko

Novice
Lid geworden
21 aug 2018
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Beste leden.

Ik ben Mirko en ben 21 jaar. (Word 22 in Januari) en train al 4 jaar. Ik wou binnenkort mijn 1e kuur beginnen en vroeg me af wat het beste beginners kuur voor iemand van 21 kan zijn. Nu heb ik natuurlijk zelf veel gelezen en heb veel twijfels. Aan de ene kant twijfel ik over Anavar of Turinabol te doen maar dan vind ik het weer jammer aangezien het mijn 1e kuur is en gelijk ook een goeie moet nemen dus dacht ik wellicht aan Test E? Waar ik bij Test E namelijk van schrik is het haaruitval. Wat zeggen jullie? Kan ik 350mg Test E per week nemen zonder hoeven te stressen over mijn haaruitval? En hoe zit het met het side effects? Als ik 350MG Test E per week neem zijn de side effects dan ook minder of is dat het zelfde als 500MG. Ik hoor graag snel van jullie.

Alvast bedankt!
 
Als je twijfelt i.v.m. mogelijke haaruitval dan moet je afwegen of een volle bos haar belangrijker is dan een extra pak VVM. Niemand kan voorspellen wanneer jouw haar uit gaat vallen, dit is voor het grootste deel genetisch bepaald. Dat geldt ook meteen voor alle andere sides die je mogelijk zult ervaren. Afhankelijk van je eigen basis van de verhoudingen van jouw hormonen zul je op een bepaalde dosis meer ongemakken kunnen ervaren. Dit kan een hogere of lagere dosis zijn, maar de risico's nemen naar gelang je de dosis verhoogd uiteraard wel toe.

Kortom er is geen handboek voor beginners.
 
Voor een eerste kuur zou ik voor
1-4 100mg Oxy Ed
1-10 Deca 400/600pg EW
1-12 Test e 750/1000mg EW
( dit is uiteraard Sarcasme / en geen goed voorbeeld van 1ste cycle! )
:rolleyes:

Nee sorry,
Maar als je al stresst over sides als “ haaruitval “ is kuren gewoon niets voor je, verschilt ook van persoon tot persoon en van compound tot compound.
Begin eerst eens met een Oral only.. Misschien daarna een test e van 10 weken op 350/500 zoals je zelf aangeeft..
En zoek dan maar Nolvadex / Clomid / Hcg ( pregnyl ) op voor daar ook weer vragen over komen ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor een eerste kuur zou ik voor
1-4 100mg Oxy Ed
1-10 Deca 400/600pg EW
1-12 Test e 750/1000mg EW

:rolleyes:

Nee sorry,
Maar als je al stresst over sides als “ haaruitval “ is kuren gewoon niets voor je, verschilt ook van persoon tot persoon en van compound tot compound.
Begin eerst eens met een Oral only.. Misschien daarna een test e van 10 weken op 350/500 zoals je zelf aangeeft..
En zoek dan maar Nolvadex / Clomid / Hcg ( pregnyl ) op voor daar ook weer vragen over komen ;)

Niet iedereen begrijpt sarcasme, zulke posts kun je beter achterwege late in de AAS sectie (je eerste deel)
 
Niet iedereen begrijpt sarcasme, zulke posts kun je beter achterwege late in de AAS sectie (je eerste deel)

Op DBB zijn er zeer weinigen die sarcasme begrijpen me dunkt :D

En er zijn er dus idd die dit als eerste kuur zouden durven aannemen.
 
Heb het aangepast ! Wil zeker niet dat mensen verkeerde zaken gaan overnemen. Maar dit forum is wel aan het uitsterven wat betreft degelijke ervaringen delen / kennis..

Het ene “ achterlijke “ topic volgt na het andere met de meest rare vragen of dergelijke combinaties.
 
Heb het aangepast ! Wil zeker niet dat mensen verkeerde zaken gaan overnemen. Maar dit forum is wel aan het uitsterven wat betreft degelijke ervaringen delen / kennis..

Het ene “ achterlijke “ topic volgt na het andere met de meest rare vragen of dergelijke combinaties.

Denk dat het binnekort wel weer wat gaat verminderen. De zomer is bijna voorbij :D
 
Voor een eerste kuur zou ik voor
1-4 100mg Oxy Ed
1-10 Deca 400/600pg EW
1-12 Test e 750/1000mg EW
( dit is uiteraard Sarcasme / en geen goed voorbeeld van 1ste cycle! )
:rolleyes:

Nee sorry,
Maar als je al stresst over sides als “ haaruitval “ is kuren gewoon niets voor je, verschilt ook van persoon tot persoon en van compound tot compound.
Begin eerst eens met een Oral only.. Misschien daarna een test e van 10 weken op 350/500 zoals je zelf aangeeft..
En zoek dan maar Nolvadex / Clomid / Hcg ( pregnyl ) op voor daar ook weer vragen over komen ;)

Ik heb veel gelezen over anabolen. Je moet wel een heel grote dombo zijn als je nooit je kuur afsluit met een nakuur. Dus over dat stress ik me totaal niet. daar heb ik gelukkig veel kennis in gedaan. Het gaat puur om omdat somiggen zeggen dat je alsnog de zelfde side effects kunt krijgen met bijvoorbeeld 200mg en 500mg test e per week. Uiteraard vind ik dit natuurlijk raar aangezien het wel is van hoe meer je gebruikt des te meer side effects.
 
Als je twijfelt i.v.m. mogelijke haaruitval dan moet je afwegen of een volle bos haar belangrijker is dan een extra pak VVM. Niemand kan voorspellen wanneer jouw haar uit gaat vallen, dit is voor het grootste deel genetisch bepaald. Dat geldt ook meteen voor alle andere sides die je mogelijk zult ervaren. Afhankelijk van je eigen basis van de verhoudingen van jouw hormonen zul je op een bepaalde dosis meer ongemakken kunnen ervaren. Dit kan een hogere of lagere dosis zijn, maar de risico's nemen naar gelang je de dosis verhoogd uiteraard wel toe.

Kortom er is geen handboek voor beginners.

Dankjewel! Mooi uitgelegd
 
Als je het echt wilt dan moet je het gewoon proberen. Wel is het imo aan te raden om je vetpercentage naar de 10-12% te brengen.
 
Eigenlijk is er maar 1 antwoord op de vragen over het haar en over de side van de verschillende doseringen.

Misschien.
 
Back
Naar boven