AndroidHealthClinic

1e kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Meester123

Novice
Lid geworden
20 apr 2017
Berichten
22
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Ik wil met een maandje starten met mijn aller eerste kuur.

Test 500
Tren 250
Voor 12 weken.

Nakuur 4 weken nolva.

Vinden jullie dit zwaar voor een 1e keer?

Ik train nu 8 jaar en kom niet meer verder.
Ik hang nu rond de 3000kcal, maar ga uiteraard flink verhogen. Massaaaa is kassaaaaa
 
Ik wil met een maandje starten met mijn aller eerste kuur.

Test 500
Tren 250
Voor 12 weken.

Nakuur 4 weken nolva.

Vinden jullie dit zwaar voor een 1e keer?

Ik train nu 8 jaar en kom niet meer verder.
Ik hang nu rond de 3000kcal, maar ga uiteraard flink verhogen. Massaaaa is kassaaaaa
Ben zelf niet zo ervaren met kuren maar ik zie wel altijd dat je beste kan beginnen met test only kuurz Test E op ~300mg pw lijkt een mooie beginkuur te zijn. Maar binnen no time zullen er al wat mensen met meer ervaring advies geven :)
 
Kap maar met trollen. Tren in je 1e kuur is een no-go en dit is al je 3e topic met betrekking tot kuren. Waarvan je eerste topic je al aangeeft aan je 2e kuur te starten:clown:
 
Ik wil met een maandje starten met mijn aller eerste kuur.

Test 500
Tren 250
Voor 12 weken.

Nakuur 4 weken nolva.


Vinden jullie dit zwaar voor een 1e keer?

Ik train nu 8 jaar en kom niet meer verder.
Ik hang nu rond de 3000kcal, maar ga uiteraard flink verhogen. Massaaaa is kassaaaaa
Mooie 1e kuur:
1e 8 weken test E op 250mg, de laatste 6 weken uppen naar 375mg (2xpw prikken)
 
Oke thanks voor advies allen. Nu is aankloten met bitcoins enzo ( voor de gene die weten waar ik het over heb)
 
Kap maar met trollen. Tren in je 1e kuur is een no-go en dit is al je 3e topic met betrekking tot kuren. Waarvan je eerste topic je al aangeeft aan je 2e kuur te starten:clown:
Klopt Diegotje, vriend van mij durfde geen topic te starten ivm risico minimalisatie mbt tot het niet verliezen van zijn baan.
 
Oke thanks voor advies allen. Nu is aankloten met bitcoins enzo ( voor de gene die weten waar ik het over heb)
Klopt Diegotje, vriend van mij durfde geen topic te starten ivm risico minimalisatie mbt tot het niet verliezen van zijn baan.
Dat boeit werkelijk niemand hier. Van belang is dat een lezer van dit topic niet denkt dat jouw voorstel normaal is.
 
vriend van mij durfde geen topic te starten ivm risico minimalisatie mbt tot het niet verliezen van zijn baan.
Wat is dit nou weer voor fucking onzin
Je kan toch gewoon anoniem blijven online

Ik wil met een maandje starten met mijn aller eerste kuur.

Test 500
Tren 250
Voor 12 weken.

Nakuur 4 weken nolva.

Vinden jullie dit zwaar voor een 1e keer?

Ik train nu 8 jaar en kom niet meer verder.
Ik hang nu rond de 3000kcal, maar ga uiteraard flink verhogen. Massaaaa is kassaaaaa
Tren in je eerste kuur ook een debiel idee
Waar haal je dit hele kuurplan vandaan?
Zou eerst eens onderzoek doen als ik jou was voor je begint
 
.0
 
Laatst bewerkt:
Op 375 test e only ben ik 15+ kilo aangekomen en 3 hooguit 4% vet. Dus meer is niet altijd beter
 
Heb je uberhaupt wel eens nagedacht om een bloedwaarde test VOORAF te doen, misschien jezelf verdiepen in preventief supps nemen om je organen te beschermen. Bloeddruk?

Zou zelf de test op 250mg pw zetten verdeeld over 2 prikken en na x aantal weken verhogen naar 375mg pw. Standaard 12 weken kuren zou ik ook niet doen, maar liever lager doseren en langer doortrekken vooral in een bulk die toch 20+ weken duurt om wat spiermassa te kweken.

Drop een fysiek foto, anoniem als je wilt dan krijg je het beste advies.
Thanks man ga ik vanavond zeker doen. Heb ook advies nodig voor .....
 
 
Heb je uberhaupt wel eens nagedacht om een bloedwaarde test VOORAF te doen, misschien jezelf verdiepen in preventief supps nemen om je organen te beschermen. Bloeddruk?

Zou zelf de test op 250mg pw zetten verdeeld over 2 prikken en na x aantal weken verhogen naar 375mg pw. Standaard 12 weken kuren zou ik ook niet doen, maar liever lager doseren en langer doortrekken vooral in een bulk die toch 20+ weken duurt om wat spiermassa te kweken.

Drop een fysiek foto, anoniem als je wilt dan krijg je het beste advies.
Thanks man ga ik vanavond zeker doen. Heb ook advies nodig voor .....
Reken er maar op dat dat een opgepompte versie wordt :p
 
En als je zo nodig met tren wilt kuren. Begin er laag mee, om te kijken wat t voor jouw doet op sides. Dus rond 100mg-150mg per week. Groetjes
 
Oke dat ga ik proberen en met maximale werking kijk ik even hoe ik me voel, en wat het doet inderdaad.
 
2x 50mg EW zou opzicht wel kunnen ja, maar niet gebruikelijk als 1e kuur. Maar ja, er zijn geen regels voor een eerste kuur. Gaat er om dat je er 'verstandig' mee omgaat.
Niet zoals in ander topic waar iemand al praat over 2ml Test en 2ml Tren, en al is begonnen. Uiteindelijk neem je zelf wat je wil, en is het je eigen verantwoording.
 
Als je in je eerste kuur tren gaat gebruiken zal je daarna nooit meer tevreden zijn met een kuur zonder tren .. leer eerst de mildere middelen stap voor stap kennen .. eerst een test only indd , dan elke keer die daarop volgt je vooral goed in lezen over compounds en dan steeds 1 toevoegen en als laatst pas tren ...als je gelijk met diverse middelen begint en je hebt complicaties weet je ook niet aan welk van de 2 je het kan linken .. en wat je vriendje betreft,, als hij niet lui is en gewoon oudere topics gaat lezen over eerste kuurtjes kan hij anoniem zijn eigen info verzamelen ...word persoonlijk doodziek van gasten die wel alle lusten willen maar niet de lasten ..
 
Als je in je eerste kuur tren gaat gebruiken zal je daarna nooit meer tevreden zijn met een kuur zonder tren .. leer eerst de mildere middelen stap voor stap kennen .. eerst een test only indd , dan elke keer die daarop volgt je vooral goed in lezen over compounds en dan steeds 1 toevoegen en als laatst pas tren ...als je gelijk met diverse middelen begint en je hebt complicaties weet je ook niet aan welk van de 2 je het kan linken .. en wat je vriendje betreft,, als hij niet lui is en gewoon oudere topics gaat lezen over eerste kuurtjes kan hij anoniem zijn eigen info verzamelen ...word persoonlijk doodziek van gasten die wel alle lusten willen maar niet de lasten ..
Oplossing: altijd met tren kuren
 
Back
Naar boven